Mihin maahan kannattaa perustaa firma

thanks-a-lot-for-your-an

jos haluaa lopettaa verojen maksun Suomeen niin paljon kuin mahdollista..

Siis aion olla edelleen Suomessa mutta haluan lopettaa maksamasta veroja koska Suomen verorahoja käytetään mm. isis-terroristien elättämiseen.

11

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öjlk

Millä ajattelit elää täällä Suomessa?

• joooo-

Tekemällä töitä... Muuta mahdollisuutta kun tällä hetkellä ei ole, olen yrittäjä.

• fsaah
        joooo- kirjoitti:

Tekemällä töitä... Muuta mahdollisuutta kun tällä hetkellä ei ole, olen yrittäjä.

Silloin on erittäin vaikea välttyä suomalaiselta veronmaksulta.

Jonkinlainen mahdollisuus on, että ulkomainen yrityksesi antaa lainaa kotimaiselle yrityksellesi, ja rahat valuvat lainanmaksuina ulkomaille. Tämähän toimii tasan siihen asti, kunnes verottaja ottaa homman lähempään tarkasteluun...

• Virosta

Viroon jos rahaa on viroon kannattaa myös itse muuttaa.

• ap--

Thanks a lot tähänastisista.
      Sattuuks joku tietään firmaa, joka tietäis siitä miten kannattaa perustaa firma Viroon.

• No mä meinasin perustaa ite firman viroon, mutta siinäkin oli aikasen paljon kirjanpitoa ja muuta sellsta. Mä teen itse raksahommia ja käytän virolaista laskutuspalvelua pointcapitaleesti.com. Ne maksaa laskuttamani summan miinus niiten palkkion suoran mun tilille. On ollut helppo. et verot pitäisi sitten ite hoitaa.

• Kysymys---

Onko toi virolainen firma kallis, menot / kk / vuosi / firman liikevaihto ?

pointcapitaleesti.com

• 820

Virolaiset eivät tietenkää tue isistä tai muuta alamaailman bisnestä.

• rikkaaksi_heti

Älkää luulko että rikastuu perustamalla Firma Viroon! Siinä täytyy olla sitten busineksen maku. Suomen verottajallakin on sanottavansa. Siiis missä asut??

• Taitaapi jäädä aika monelta tätä palvelua käyttävältä verot maksamatta?
      pointcapitaleesti.com

• hähähähö

soramaahan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      161
      6462
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      52
      1872
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      44
      1600
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1132
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      327
      1059
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      49
      999
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      960
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      908
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      908
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      897
    Aihe