Mikkelän profetaallinen uni

14c5a4e3c11

Jumala puhuu omilleen monella tapaa kehottaen, rohkaisten ja varoittaen. Ystävämme lähetyssaarnaaja Sirkku Mikkelä kertoi minulle unensa, jonka hän näki jo 1980-luvun alkupuolella. Tuolloin hän ihmetteli unensa merkitystä, sitä ymmärtämättä.

Kuitenkin uni jäi hyvin selvänä hänen mielensä, ja viime aikoina se on palautunut hänen mieleensä merkityksellisenä. Siksi hän haluaa tuoda sen nyt julki. Uninäky oli kokonaisuutena seuraavanlainen:

"Olin ikään kuin tarkkailijana Turun Tuomiokirkossa. Siellä oli myös joitakin helluntaisaarnaajia, mutta pappeja ei näkynyt, ja penkit olivat tyhjiä. Siirryimme ulko-ovelle, joka oli auki, ja näin, kuinka paljon käärmeitä oli nousemassa kirkon portaita sisään.

Seuraavaksi olin kirkon etuosasssa polvistuneena rukoukseen. Tämän jälkeen siirryin kirkon vaatimattomaan sivuhuoneeseen, jonne oli katettu ateria matalalle pöydälle. Astiat näyttivät saviastioilta. Mieleeni jäi erikoisesti se, että pöydällä oli leipää!

Seuraavassa vaiheesssa olin ikääkuin tarkkailijana Helluntakonferenssissa, jossa valmistettiin niin hienoja "voileipiä," että ne näyttivät kermaleivoksilta. Alimpana oli ohut kerros tummaa leipää ja sen päällä oli monin verroin enemmän koristeita, muun muassa jotakin kermavaahdolta näyttävää. Katsellessani näitä koristevoileipiä ajattelin, etten ikinä osaisi tehdä noin hienoja voileipiä.

Seuraavaksi olinkin jo juhlateltassa kuorolavan edessä. Teltta oli tyhjä, ja katseeni kiinnittyi lavalla yleisöä odottavaan saarnaajien ryhmään. Näillä oli klovnin vaatteet yllään. Tähän heräsin."

Raamattu kehottaa meitä:" Rukoilkaa lakkaamatta. Kiittäkää joka tilassa. Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa. Henkeä älkää sammuttako, profetoimista älkää halveksuko, mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on; karttakaa kaikenlaista pahaa." 1 Tess. 5:17-22).

Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.

26

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rukouskansanpuolesta

Uni on todella hyvin kuvaava ja profeetallinen. Turun Tuomiokirkko kuvaa sitä, että Jumala katsoo tätä maata ja kansaa ja alkaa käydä tuomiota tämän kansan kanssa.
      Käärmeet kirkon portailla pyrkimässä sisään ovat hyvin kuvaava vertaus, jossa kirkko on päästämässä maailman tahdon kirkon toimintaan vaikuttamaan, kirkko ei enää pidä kiinni Raamatusta Jumalan sanasta.

Mutta vaikka kirkko kokonaisuudessaan on päästämässä käärmeet kirkkoon, siellä on rukouksen ihmisiä ja siellä on astioita, joista tarjotaan todellista leipää eli Raamatullista totuutta pelastuksesta ja vaelluksesta Jeesuksen kanssa. Heidät on kuitenkin siirretty sivuhuoneesseen pois näkyvistä.

Vaikka kirkko on lähtenyt harhapoloille pitääkseen kirkot täysinä eli jäsenistön kirkon jäseninä, kirkot tyhjenevät, vesitetty evankeliumi ei kiinnosta oikeastaan ketään .

Sitten uni kosketti vapaiden suuntien toimintaa. Ne yrittävät houkutella ihmisiä tilaisuuksiinsa koristelemalla tilaisuutensa maailmallisella musiikilla ja viihdykkeillä, he ovat todella kuorruttaneet kunnon leivät ja päällystäneet ne kaikelle viihdyttävillä koristeilla - ihmiset ottavat vain ne leivän päällä olevat koristeet, eivät sitä todellista elämän leipää - Jumalan sanaa. Siksi nekin jäävät tyhjiksi, viihdykkeissä seurakunnat eivät kuitenkaan pitkälle pääse, maailma tarjoaa paremmat viihdykkeet uskomattomille. Saarnaajatkin yrittävät sitten tarjota sanaa viihdyttävästi, jotta eivät loukkaisi ketään, että ihmiset tulisivat uudelleen.

Maailman tempuilla ei saada ihmisiä kuitenkaan viihtymään, siksi seurakunnat vain tyhjenevät ja pahuus pääsee sisälle - viihdykkeet kiinnostavat hetken, mutta sitten ne eivät annakaan enää mitään, kun Jeesusta ei tarvita.

Me olemme todella nyt Suomessa tilanteen edessä, jossa kysytään uskovien, todellisten Jeesuksen Kristuksen seuraajien uskollisuutta ja vilpittömyyttä, käymmekö me todelliseen rukoukseen tämän kansan puolesta. Suomi on nyt koettelemusten keskellä, olemme pakolaisvirrassa, jonka määrää ja lopputulosta emme tiedä, asiat eivät ole kenenkään hallinnassa ja myös EU on erimielisenä kyvytön koko ongelman edessä - emme tiedä, kuinka suureksi tämä pakolaisvirta Suomeen tulee.

Talousasioissa hallitukselta on otettu viisaus pois ja hulluus on tullut viisaudeksi ja noita päätöksiä, jotka koituvat kansakunnan vahingoksi ajetaan nyt hallituksen toimesta läpi, jos ne menevät läpi, se merkitsee työttömyyden voimakasta kasvua, koska palkkojen leikkaus koskettaa monia kotimaisessa kaupassa ja palveluissa olevia yrityksiä ja heidän myyntinsä putoavat ja heidän on pakko vähentää väkeä. Samoin se merkitsee valtion ja kuntien verotulojen pudotusta. Vientiin valtion toimet eivät auta. Tämäkin on asia, jossa tarvitaan paljon Herran edessä rukousta ja anomista, että Jumala antaisi viisautta Suomen hallitukselle ja eduskunnalle, etteivät tekisi vääriä päätöksiä. Jumala antaa oikeat neuvot, jos kansa tekee parannusta vilpittömällä sydämellä.

Ollaanko me Jumalan omat valmiit taistelemaan rukouksessa tämän kansan puolesta. Vaikka et olisi edellä olevissa asioissa ollenkaan samaa mieltä kanssani, mutta ole tässä samaa mieltä - käydään rukoukseen tämän maan ja kansan puolesta koko sydämellä, Jumala haluaa antaa siunauksensa ja herätyksen tälle kansalle, mutta anommeko me, anommeko me, rukoilemmeko me, olenko minä altis rukoilemaan, oletko sinä.

• Vainkoomilleen

Herra puhuu myös unien kautta omilleen.

• Niinkö

niimpä niin.

• Vainkoomilleen kirjoitti:

Unet ovat vain unia niin teillä kun meilläkin.

• JeesusonHerramme

JEESUSONHERRA

• 4535
        Vainkoomilleen kirjoitti:

453

• Onasiaa

Ylös.

• Rakkaat uudestisyntyneet siskot ja veljet !

******** Jumalan tahto ********

Meidän tehtävämme on . . .

. . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO.

. . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

Kun nuo on todistettu, niin on helpompaa . . .

UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

--------------------------------------------------------------

Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:

ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !

UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18

----------------------------------------------------------------

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

Siunausta ja Herran rauhaa !

• 4455
        Onasiaa kirjoitti:

Ylös.

6556

• Jokaisellekuuluva

Totisia rukoilijoita kansamme tarvitsee. Ymmärtäisivätpä nämä vanhemmat ihmiset sen, miksi tähän tulimme. Miten huoleton elämämme vei valppauden valvoa jälkeläistemme oikeus saada sama kristinuskon opetus kuin itse saimme ja ennenkaikkea valvoa oma hengellisen tilamme kasvu. Elämä toi paljon pakkosopeutumista uuteen ja uuvuttavan stressin, mihin ajauduimme. Ajan puute kadotti valppauden. Kun ymmärrys tähän avautuu ja Jumalan Sanaan turvaudumme, löydämme rukouksen hengen.

• Juurinyton

Uskovien heräämisen aika.

• Jesajasta

Luku 44:15-20

15. Se on ihmisillä polttopuuna. Hän ottaa sitä lämmitelläkseen, sytyttää uunin ja paistaa leipää, vieläpä veistää siitä jumalan ja kumartaa sitä, tekee siitä jumalan kuvan ja lankeaa maahan sen eteen.

16. Osan siitä hän polttaa tulessa, toisen osan ääressä hän stö lihaa, paistaa paistin ja tulee ravituksi. Hän myös lämmittelee itseään ja sanoo: Hyvä minun on lämmin, minä näen tulen.

17. Lopusta hän tekee jumalan, jumalankuvan. Sen eteen hän lankeaa maahan, kumartaa ja rukoilee sanoen: Pekasta minut, sillä sinä olet minun jimalani.

18. He eivät tajua, eivät ymmärrä mitään, sillä heidän silmänsä ovat SULJETUT, niin etteivät näe, ja heidän SYDÄMENSÄ, niin etteivät käsitä.

19. Heidäm MIELEENSÄ ei tule, heillä ei ole järkeä eikä ymmärrystä, että sanoisivat: Osan olen siitä polttanut tulessa, olen paistanut sen hiilillä leipää, paistanut lihaa ja syönyt. Tekisinkö tähteestä KAUHISTUKSEN, lankeaisinko maahan puupölkyn eteen!

20. Mitättömään turvaavan on PETETTY sydän vienyt harhaan.
        Hän EI pelasta sieluaan eikä sano: Eikö ole PETOSTA se mikä on oikeassa kädessä.

2:8

8. Heidän maansa on TULLUT täyteen epäjumalia. He kumartavat KÄTTENSÄ töitä, sitä, minkä heidän sormensa ovat tehneet.

9:8,12-16 ja 19

8. Sen sai tuntea koko kansa, efraim ja samarian asukkaat. Mutta ylpeydessään ja sydämesä kopeudessa he sanoivat.

12. Kansa ei kuitenkaan kääntynyt kurittajansa puoleen, eivätkä he etsineet Herraa Sebaotia.

13. Siksi Herra katkaisi yhtenä päivänä Israelilta PÄÄN JA HÄNNÄN, palmulehvän ja kaislan.

14. Vanhin ja arvomies on pää, valhetta opettava profeetta taas häntä.

15. Tämän kansan johtajat olivat EKSYTTÄJIÄ ja johdettavat JOUTUIVAT hämminkiin.

16. Siksi Herra ei säästänyt sen nuoria miehiä eikä armahtanut sen orpoja ja leskiä. He kaikki ovat näet JUMALATTOMIA JA PAHANTEKIJÖITÄ JA JOKAINEN SUU PUHUU TYHMYYTTÄ. Kaikesta tästä hänen VIHANSA ei ole asettunut ja hänen kätensä on EDELLEEN OJENNETTU.

19. He ahmivat oikealta, mutta ovat yhä nälkäisiä, syövät vasemmalta, eivätkä saa kylläänsä. Jokainen syö OMAN käsivarsiensa lihaa.

24:5

5. Maa on SAASTUNUT asukkaittensa alla, sillä he ovat RIKKONEET lait, MUUTTANEE käskyt, HYLÄNNEET iankaikkisen liiton.

28:9

9. Keitähän tuokin luulee neuvovansa taitoon, keitä saarnallaan opettavansa?
        OLEMMEKO me vasta maidolla vieroitettuja, äidin rinnoilta otettuja?

29:9-11

9. Viipykää ja odottakaa itsenne sokeiksi ja jääkää sokeiksi!
        He ovat juovuksissa, mutta eivät viinistä, he horjuvat, mutta eivä väkijuomasta.

10. Herra on VUODATTANUT teidän päällenne raskaan unen hengen ja sulkenut teidän silmänne, PROFEETTANNE ja PEITTÄNYT teidän päänne näkijänne.

11. KAIKKI ILMOITUS on teille kuin lukitun kirjan sanat. Jos se annetaan kirjan TAITAVALLE ja sanotaan: Lue tämä, hän vastaa: EN VOI se on lukittu.

30:1 ja 10

1. Voi UPPINISKAISIA lapsia, sanoo Herra, jotka pitävät neuvoa mikä ei ole minusta ja hierovat liittoa ilman minun Henkeäni KOOTEN SYNTIÄ SYNNIN PÄÄLLE.

10. HE SANOVAT näkijöille: Älkää nähkö ja ennustajille. Älkää ennustako meille TOSIA, puhukaa meille MIELUISIA, ENNUSTAKAA silmänlumeita.

33:8

8. Tiet ovat autioina, polulta on kulkija poissa: LIITTO ON RIKOTTU [sen] TODISTAJIA halveksitaan ihmisiä ei pidetä minäkään.

42:25

25. Niin hän vudatti Israelin päälle vihansa hekun ja sodan tuomuuden. Se liekehti sen ympärillä, mutta se EI OLLUT tietääkseen. SE POLTTI Israelia mutta ei ottanut sitä huomioon.

44:25

25. Minä TEEN TYHJIKSI ennustelijan merkit, osoitan taikurit pettureiksi, panen tietäjät perääntymään ja MUUTAN heidän tietonsa typeryydeksi.

aamen

ymmärrättekö missä ajassa ollaan ja missä mennään? ;)

• 5viisastaneitsyttä

Ymmärtäville tulee kipua kun ajatteleekin aikaamme Raamatun mukaan.
        Ymmärtämättömät suoltaa kaikkea soopaa ja epäjumalia palstalle.
        Herra sanoo: Kun nämä alkavat tapahtua niin nostakaa päänne, sillä vapautuksenne aika on lähellä.

• Paavalinkirjeestä

2 korinttilaisille Luku 3:12-17

12. Koska meillä on tälläinen toivo, me olemme aivan rohkeita

13. EMMEKÄ tee kuten Mooses, joka pani kasvoilleen PEITTEEN, etteivät Israelin lapset olisivat nähneet sen LOPPUA.

14. Heidän MIELENSÄ kuitenkin paatuivat. Vielä TÄNÄKIN päivänä sama peite pysyy vanhan liitom kirjoituksia luettaessa. vasta KRISTUKSESSA SE KATOAA.

15. Moosesta LUKIESSAAN heillä on nytkin peite SYDÄMENSÄ päällä.

16. Mutta kun heidän sydämensä KÄÄNTYY Herran puoleen, PEITE otetaan pois.

17. Herra on Henki, ja missä on Herran Henki siinä on VAPAUS.

• 654
        Juurinyton kirjoitti:

Uskovien heräämisen aika.

456

• 543543

354

• rukouskutsu

Rukouskutsu kaikukoon kaikissa seurakunnissa, joissa Jeesuksen Kristuksen meidän Herramme nimeä mainitaan.

• rukoukseenkaikki

Amen.

• rukoukseenjakiitokseen

Amen.

• olemmevoittajanpuolella

2. Kor. 2:14

Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka aina kuljettaa meitä voittosaatossa Kristuksessa ja meidän kauttamme joka paikassa tuo ilmi hänen tuntemisensa tuoksun!

• Rukoilkaamme

5. Maa on SAASTUNUT asukkaittensa alla, sillä he ovat RIKKONEET lait, MUUTTANEE käskyt, HYLÄNNEET iankaikkisen liiton.

• jumalatonkorjaasatoa

Omien kylvöjemme hedelmiä me niitämme Suomessa ja Euroopassa.

Jumala haluaisi tehdä hyvää ja antaa siunauksensa, mutta Jumalattomat kansat eivät halua ottaa Jumalalta mitään. Siksi he saavat korjata oman kylvönsä satoa.

• valtavasota

Tuhoutuuko Damaskos alkavassa suursodassa.

Venäjä ja USA iskevät rajusti yhteen Syyriassa.

• kaikkionmahdollistajos

rukousta tarvitaan

• Tuulah1

no laitan tämän aamun kokemukseni. mieheni haki minut töistä tänä aamuna. olin ollut yön töissä. hyppäsin tuossa pihalla autosta ulos, jolloin alkoi tuoksumaan ihan älyttömästi ruusujen tuoksu, ihan kuin olisin hypännyt ruusupensaaseen, mutta tuoksu oli tosi voimakas. miehenikin ihmetteli, kun kysyin haistoiko hän ruusun tuoksua pihalla. ei ollut haistanut. luulen, että Herra ilmoitti morsiamelleen häiden olevan ovella. kyllä henkimaailman asiat ovat sitten ihmeellisiä.

• elämmeaikoja

Käärmeet voivat tarkoittaa myös muslimeita, jotka haluavat vallata ja saastuttaa kirkon. Koen että vaikka muslimit ovat tietysti ihmisiä, meillä on taistelu sitä henkivaltaa vastaan joka heissä on.
      Kirkkohan on saastunut ja epäterve oppi sen on vallannut, kaikki sallitaan ja jopa raamatun sana ja opetus hylätään ja sitä epäillään.

Nyt tarvitaan rukousta että Jumala antaisi viisautta ja rukousta myös armolahjojen saamiseksi. Koen että henkien erottaminen ja tiedon sanat ovat tärkeitä! Meidän tulee tunnistaa kenessä on demoninen henkivalta kun joudumme kosketuksiin niin suomalaisten kuin pakolaisten kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      518
      5623
    2. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      125
      5159
    3. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      29
      2502
    4. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      408
      2244
    5. Minun on vaikea ymmärtää

Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut
      Ikävä
      40
      1400
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      176
      1228
    7. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      65
      1142
    8. Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies

Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1021
    9. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1001
    10. Teennäinen ihminen?

Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen
      Sinkut
      132
      958
    Aihe