Älylaturit eivät ole älykkäitä.
Kuvittelin että liittämällä älylaturin saisin ladattua akkua samalla kun lämmitän moottoria.
Kavi ilmi että Benton merkkinen laturi ei ala ladata jos verkkosähkö on välillä poikki.
Ts lataa vain kerran ja seuraavalla kerralla nököttää valmiustilassa.
Ei kovin älykästä.
Halvalla ei saa hyvää!
Älylaturit
Bentonite
2
299
Vastaukset
- DI_Sipilä
Älykäs ei osta halpaa kuraa.
- parempilaturi
Ctek MXS 5.0 polar on ratkaisu sinun ongelmaasi. Tämä on täysin automaattinen älylaturi joka aina lataa auton akun automaattisesti. Toinen vaihtoehto on kalliimpi Defan tai Calix akkulaturi. Nykyiset Ctek älylaturit toimivat "kytke ja lataa periaatteella". Tämä laturi pystyy helposti lataamaan akkua vielä -30c pakkasillakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733951- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241636
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181036