Siirtykää ykinäiset ihmiset täältä palloilemasta ystävyys palstalle ja etsikää itellenne ystävä.
Heipat yksinäisyydelle
10
<50
Vastaukset
- Nonononononono
Ei! :(
- 2qws
No johan on ehdotus, paljon kivempaa kieriä itsesäälissä täälä.
- 4513
Täh? Mikä ystävyyspalsta?
- jghjghjgjg
noniin oon yrittanyki mutten oo löytääny
- silimättaskussa
tuoltahan se löytyi http://keskustelu.suomi24.fi/suhteet/ystavyys
- Hupsistaheijaa
Siellä sit kieriskellään siinä kuinka vaikeaa ystävyys on ja kuinka mänttejä ystävät ovat jne... :-x
Nope... Can't do... Absolutely not my choise... No way!
Ei mahdollisuuksia... Ei minkäänlaisia...- xldijffgjuthjyuhu
En todellakaan mene. Tällä kyseisellä Suomi24- foorumilla kirjoittelee - suinkaan kaikkiin viittaamatta - keskimäärin sen verran häiriintynyttä porukkaa, että olen aivan varma, etten tältä foorumilta itselleni "uusia ystäviä" tarvitse. Yleisesti ottaen mielestäni olisi kaikkien esimerkiksi nuorten vanhempien asia opettaa jälkikasvulleen; kun kerran nettiaikana lapsia tekevät, että _valitettavasti_ aivan kaikki internetissä ei ole sitä miltä näyttää. Kaikki ei ole sitä miltä näyttää internetissä. Pitäisi lailla kieltää esimerkiksi nimimerkeillä seuranhakeminen, on minun mielipiteeni.
- oliskohansyy
Piileekö näissä vastauksissa syy siihen miksi nämä ihmiset ovat yksinäisiä? Negatiivisuus, kaikkeen sanotaan ei ja mikään ei kelpaa.
- skdhufugtyuu
Mikäs se oli se juttu, missä aikoinaan joku oli tutustunut täällä Suomi24- keskustelupalstoilla johonkin mukamas " uusia ystäviä etsivään" ja mennyt Karkkilaan tapaamaan sitä ihmistä tietämättä ihmisestä mitään varmaankaan muuta kuin nimimerkin, ja pääsikö se hengestään se naisparka vai mitä siinä tapahtui siinäkin kammottavassa asiassa? Että ei kiitos "uusia ystäviä" ainakaan minulle täältä Suomi24-foorumilta, en hakisi elämääni mitään kontakteja koskaan tältä foorumilta. Myös lisäksi koulusurmaaja Pekka- Eric Auvisen tiedetään kirjoittaneen tällä foorumilla ja ties minkä... Enpä hakisi ystäviä nimimerkkipalstoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2276686- 1711745
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661537- 701104
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its571050- 1051010
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6977Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte127903Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy203873- 100836