Harkitsemme muuttoa rantaniityn alueelle. Onko rauhallista aluetta? Olisi mukava kuulla kokemuksia alueella asuvilta ja siellä joskus asuneilta. Kuuluuko rantaniityn juhlatalosta meteliä kesäisin ja onko siellä bileitä useinkin? Enstäs uimaranta, onko hyvin hoidettu ja onko nuorison kaljoittelupaikkana kesäisin?
Rantaniityn alue
15-7
2
178
Vastaukset
- Näin_se_on
Rauhallista on.
Juhlatalosta tietenkin kuuluu jonkinverran ääntä. Bileitä on kuitenkin aika harvoin (Pääasiassa häitä)
Kaljaporukka ei uimarannalla ole näkynyt. - Rantaniitty
Ihan huippupaikka. Enimmäkseen eläkeläisiä. Juhlatalossa juhlia joskus viikonloppuisin, loppuvat yleensä klo 23 jälkeen. Ranta lienee ok, ainakin pikkuranta jota aikuisena mieluummin käytän. Ei ole mitään häiriötä ollut niinä 4 vuotena jotka olen asunut. Tulkaa ihmeessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663122Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 97965
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849