kuinka todennäköistä on hivin tartunta, jos mies nuolee minua ilman mitään suojaa. minä en häntä. näin on joskus typerässä teini-iässä käynyt. olen ruennut miettimään asiaa jokin aika sitten ja järkeillyt itse ettei ole käytännössä "mahdollista" tai ainakaan todennäköistä. olen harkinnut testiin menoa.
tietääkö kukaan voiko hiv näkyä tavallisessa verenkuvassa. se on minulle tehty useamman kerran lähiaikoina. vai millainen testi on hiv-testi ?
hiv + suuseksi
4
2035
Vastaukset
itse ole käynyt testissä, mutta käsittääkseni se on erillinen verikoe.
Eli se ei näy normaalissa verenkuvassa.
Ja kyllä HIVi tarttuu myös suojaamattomassa suuseksissä.
Sinun tapauksessasi se vaatii haavautumia miesystävän suussa
(ientulehdus riittää) ja rutosti huonoa säkää!!!
PS. ientulehdus on lähes jokaisella tupakoitsijalla- labbis
on todellakin ihan oma,erikseen otettava testi,eli ei näy missään pienissä eikä suurissa verenkuvissa.
- Hessu
jos on ollut pitkään, niin jotain osviittaa veriarvoista voi päätellä, kuten hemoglobiinin ja valkosolujen vähenemisenä/vast.
- toimii
helsingissä on aids-tukikeskuksessa ajanvarauksella pääsee täysin nimettömään testiin jossa otetaan sormenpäästä hemoglobiin näytteen lailla muutama tippa verta jotka sit laitetaan sellaiseen testinauhaan ja venataan 15 minuuttia, tuloksen saa heti sit tietää. Todella miellyttävä asiakaspalvelu että voin suositella lämpimästi. Itselläni tulos oli negatiivinen vaikka olen ottanut myös typeriä riskejä niinkuin suojaamatonta seksiä niin miesten kuin naistenkin kanssa suonensisäisistä puhumattakaan. Siitä on jo vuosia mutta ei päässyt huono tuuri iskemään. Testi on muuten niin helppo että sitä vois myydä apteekissa mutta ei kuiten myydä. Siinä ei kannata jännittää testitilanteessa vaikka se hoitsu kattoo sitä liuskaa vähän väliä, se vaan tarkistaa että se veri imeytyy kunnolla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606954- 1003552
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262910- 212608
- 272193
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3601875- 251810
- 121738
- 321698
- 511576