Soini syyttää Ruotsia

ulkolainen.ministeri

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k-kk

      Ihan turhaa syyttää muita omasta päättämättömyyrestä, herroilla ministereillä on työkalut valmiina sen kun käyttävät ja lopettavat kitinän.

    • sanonminä

      Moukkamainen käytös ulkoministeriltä.

      • k-kk

        Siinä mieles ymmärrettävä tunteenpurkaus että ruotsihan rikkoo tekemäänsä sopimusta kun ei laita omassa maassaan olevia kulkureita kirjoihin ja kansiin.
        Tekee pahan kolon luottamukseen


      • ent.siivoojaparka
        k-kk kirjoitti:

        Siinä mieles ymmärrettävä tunteenpurkaus että ruotsihan rikkoo tekemäänsä sopimusta kun ei laita omassa maassaan olevia kulkureita kirjoihin ja kansiin.
        Tekee pahan kolon luottamukseen

        En usko, että Suomikaan on pystynyt laittamaan kaikkia rajanylittäjiä kirjoihin ja kansiin. Miten sitten Ruotsi olisi siinä onnistunut, kun tänne tulee monta kertaa enemmän kuin mitä Suomeen on jatkanut matkaansa? Aika vapaasti Suomenkin rajan on pystynyt ylittämään mistä haluaa.
        Ei Ruotsi ole kaikilta tuhansilta päivittäin laivalla, junalla, bussilla... tulevilta ole pystynyt tarkistamaan papereita, niinkuin ei Suomikaan nähtävästi.
        Täällä irakilaisila on "ruotsalaisia" muslimiystäviä, jotka auttavat niitä eteenpäin, jotka eivät osaa itse matkustaa Suomeen.
        Pitäisikö Ruotsin niinkuin laittaa armeija vahtimaana, ettei kukaan pääse karkaamaan maasta Suomen tai Norjan puolelle?
        Eiköhän se ole jokaisen maan oma asia vahtia rajojaan laittomilta tunkeilijoilta, tai sitten olla valittamatta, jos ei siihen pysty. Ymmärrän kyllä maahanmuuttovastaista Soinia, että jostain sitä syyllistä on etsittävä.


      • ent.siivoojaparka
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        En usko, että Suomikaan on pystynyt laittamaan kaikkia rajanylittäjiä kirjoihin ja kansiin. Miten sitten Ruotsi olisi siinä onnistunut, kun tänne tulee monta kertaa enemmän kuin mitä Suomeen on jatkanut matkaansa? Aika vapaasti Suomenkin rajan on pystynyt ylittämään mistä haluaa.
        Ei Ruotsi ole kaikilta tuhansilta päivittäin laivalla, junalla, bussilla... tulevilta ole pystynyt tarkistamaan papereita, niinkuin ei Suomikaan nähtävästi.
        Täällä irakilaisila on "ruotsalaisia" muslimiystäviä, jotka auttavat niitä eteenpäin, jotka eivät osaa itse matkustaa Suomeen.
        Pitäisikö Ruotsin niinkuin laittaa armeija vahtimaana, ettei kukaan pääse karkaamaan maasta Suomen tai Norjan puolelle?
        Eiköhän se ole jokaisen maan oma asia vahtia rajojaan laittomilta tunkeilijoilta, tai sitten olla valittamatta, jos ei siihen pysty. Ymmärrän kyllä maahanmuuttovastaista Soinia, että jostain sitä syyllistä on etsittävä.

        Harvoin ihan noin paljon kirjoitusvirheitä, mutta pitäkää hyvänänne, vassokuu.


      • k-kk

        Piretään hyvänämme,jatkan viel et niit sääntöi rikkoo kaik muut ku Suomi täl hetkel,me ollaan se pussin perä mihin liike loppuu.
        Sellanen duplinin sopimus on tyhjä sana .


      • k-kk kirjoitti:

        Piretään hyvänämme,jatkan viel et niit sääntöi rikkoo kaik muut ku Suomi täl hetkel,me ollaan se pussin perä mihin liike loppuu.
        Sellanen duplinin sopimus on tyhjä sana .

        Mielestäni Suomi on kiitettävästi, näissä olosuhteissa, hoitanut hommansa.

        En jaksa seurata kaikkia uutisia, mutta jotenkin ihmetyttää, kun joka päivä tulee uutta porukkaa 300-600/per pv, niin kuinkahan paljon niitä mahtaa jo olla?

        Jostain luin, että niitä on jo palautettu, mutta mihin? Tuskin sinne, mistä lähtivät, tai taisi olla Irak?


      • ent.siivoojaparka
        Kristiina23 kirjoitti:

        Mielestäni Suomi on kiitettävästi, näissä olosuhteissa, hoitanut hommansa.

        En jaksa seurata kaikkia uutisia, mutta jotenkin ihmetyttää, kun joka päivä tulee uutta porukkaa 300-600/per pv, niin kuinkahan paljon niitä mahtaa jo olla?

        Jostain luin, että niitä on jo palautettu, mutta mihin? Tuskin sinne, mistä lähtivät, tai taisi olla Irak?

        Jos Ruotsillakaan ei olisi tätä sopimusta, mikä Suomelta puuttuu, niin tännen ne irakilaiset pysähtyisivät Ruotsiin.
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015091920378819_uu.shtml
        Ruotsin maahanmuutto on ollut hallitsematonta jo kauan, liian kauan. SD on yrittänyt herätellä näitä näkemään sen, mutta heitä ei oteta laskuihin mukaan missään vaikka alkavat olla Ruotsi toiseksi suurin puolue.
        Täällä asuu tuhottomat määrät laittomia maahanmuuttajia, yleensä ahkeroiden ravintoloissa, siivous- rakennustöissä, parturi-kampaajina... verottomasti.
        Jotkut jäävät kiinni ja palautetaan kotimaahansa, mutta ne on hyviä haistamaan poliisin jo kaukaa. Kerran ja toisenkin nähnyt, miten kadulla maleksivat porukat häipyvät kuin tuhka tuuleen. Siitä tietää, että kohta kävelee poliisit kulman takaa.
        Epäilykseni on, että paljon livisti Suomeenkin ennenkuin alettiin "tiukentamaan" rajavartiointia. Ei yhtään ihme vaikka niitten irakilaisten seassa suuri osa olisi jo kauan Ruotsissa laittomasti piileskelleitä, mutta nyt on viesti kulkeutunut, että Suomi myöntää vielä oleskelulupia irakilaisille.


    • att2

      Kehitysvammaisten puheita ei Ruotsissa kuunnella oli virka mikä tahansa.

      • k-kk

        Olehan varovainen kun hämmennät ,unohdit tahalliset kirjoitusvirheesi , menee se viisaskin vipuun.


      • k-kk kirjoitti:

        Olehan varovainen kun hämmennät ,unohdit tahalliset kirjoitusvirheesi , menee se viisaskin vipuun.

        "feikki-k-kk"

        Kavereissus oboensus.

        Aftonbladet äs-eeus feikkijeesus kirjoittaa Suomalaisen sota-veteraanin sanoja.
        Veteraanin nimi on yllättäen Ruotsalainen.
        Vanhus häpeää kansalaisiaan.

        "– Jag skäms på Finlands vägnar när jag ser det här, säger krigsveteranen och ögonläkaren Henrik Forsius, 94"

        Kuulostaa jotenkin Donnerilta?
        Eikös vain.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "feikki-k-kk"

        Kavereissus oboensus.

        Aftonbladet äs-eeus feikkijeesus kirjoittaa Suomalaisen sota-veteraanin sanoja.
        Veteraanin nimi on yllättäen Ruotsalainen.
        Vanhus häpeää kansalaisiaan.

        "– Jag skäms på Finlands vägnar när jag ser det här, säger krigsveteranen och ögonläkaren Henrik Forsius, 94"

        Kuulostaa jotenkin Donnerilta?
        Eikös vain.

        H.

        Ai niin.
        Anna siis anteeksi atte kakkosellekin :)
        Hän kirjoittaa jotenkin kun minä olisin voinut aikoinaan kirjoittaa ensimmäisen velka-Volvoni etu-penkillä.
        Ikä saa palkkansa, vaatien veronsa.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        Ai niin.
        Anna siis anteeksi atte kakkosellekin :)
        Hän kirjoittaa jotenkin kun minä olisin voinut aikoinaan kirjoittaa ensimmäisen velka-Volvoni etu-penkillä.
        Ikä saa palkkansa, vaatien veronsa.

        H.

        Eihän minulla Volvoa ollut.
        Minä ostin Mersun.
        1956 mallisen vuonna 1967.
        4 pyttyinen sivu-venttiili-kone.
        55 hummaa nokalla.
        Ratti-vaihde Niklatulla kepillä.

        H.


      • ent.siivoojaparka
        hunksz kirjoitti:

        Eihän minulla Volvoa ollut.
        Minä ostin Mersun.
        1956 mallisen vuonna 1967.
        4 pyttyinen sivu-venttiili-kone.
        55 hummaa nokalla.
        Ratti-vaihde Niklatulla kepillä.

        H.

        Vaihdat autoa nopeammin kuin mustilaiset...


    • jummijam

      Aftonbladet valittaa, että Suomi kohtelee nuivasti pakolaisia Torniossa, jossa sotilaat karjuvat komentoja englanniksi: Poliiseja paljon, bajamajoja rivissä. Ihmiset eivät Anna juuri haastatteluja. Tosin yksi kosteasilmäinen humanisti väitti häpeävänsä ja vetosi Ruotsin apuun sota-aikana.

      • ent.siivoojaparka

        Niitää bajamajoja paheksuvat (kateuttaan) siksi, kun suomalaiset ovat hoksanneet tehdä heti maahan saapuville selväksi, että meillä ei sitten kuseksita ja paskota kaduille ja rappukäytäviin niinkuin tulijoitten kotimaissa, pakomatkan aikana ja Ruotsissa tehdään.
        Ymmärtääköhän ne Suomeen saapuvat, mikä bajamaja on. Mitäköhän ne luulee niitten olevan?


      • att2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Niitää bajamajoja paheksuvat (kateuttaan) siksi, kun suomalaiset ovat hoksanneet tehdä heti maahan saapuville selväksi, että meillä ei sitten kuseksita ja paskota kaduille ja rappukäytäviin niinkuin tulijoitten kotimaissa, pakomatkan aikana ja Ruotsissa tehdään.
        Ymmärtääköhän ne Suomeen saapuvat, mikä bajamaja on. Mitäköhän ne luulee niitten olevan?

        Kyllä Helsinki on sontaa täynnä, lähellä eduskuntataloa eräs hotelli siinä lähellä vähän kasvillisuutta kaikki sontaa täynnä, nyt en tiedä.

        Suomi on vähän sontaista näkyy heti kun maahan tulee, että itään ollaan tultu ei se minua haittaa olen asunut Suomessa 23 vuotta.

        Tienvarret sontaa täynnä.


    • 1eero

      He pikkasen naurattaa persujen esiintyminen hallituksessa on siinä kepulla ja kokomuksella kestämistä kun ollaan näin alussa jo monta toilausta.

      • kaikkia-ei-tasata

        Tuotako olet mieltä? Minua taas naurattaa Arhinmäen ja Rinteen vikinät oppositiossa, kun heillä oli aikansa tehdä jotain ja mitään eivät saaneet aikaan.

        Kerrankin meillä on pääministeri, joka edes yrittää jotain, vaikka hänen kaudellaan tulikin nyt tämä "pakolaiskriisi" selviteltäväksi.


      • 1eero
        kaikkia-ei-tasata kirjoitti:

        Tuotako olet mieltä? Minua taas naurattaa Arhinmäen ja Rinteen vikinät oppositiossa, kun heillä oli aikansa tehdä jotain ja mitään eivät saaneet aikaan.

        Kerrankin meillä on pääministeri, joka edes yrittää jotain, vaikka hänen kaudellaan tulikin nyt tämä "pakolaiskriisi" selviteltäväksi.

        Pakolaiset tulivat/tulevat Soinille sopivasti Sipilän yrityksistä en sano vielä näin alussa mitään tai on jotain mielessä katsotaan, energinen tuntuu olevan kunhan ei liian innokas toivotaan parasta.


      • PäätäSärkeeSoininVika
        1eero kirjoitti:

        Pakolaiset tulivat/tulevat Soinille sopivasti Sipilän yrityksistä en sano vielä näin alussa mitään tai on jotain mielessä katsotaan, energinen tuntuu olevan kunhan ei liian innokas toivotaan parasta.

        Heh, pakolaisten massavaelluskin Soinin vika :)))) on se kova jäbä kun saa noin suuret massat liikkeelle.


      • 1eero
        PäätäSärkeeSoininVika kirjoitti:

        Heh, pakolaisten massavaelluskin Soinin vika :)))) on se kova jäbä kun saa noin suuret massat liikkeelle.

        Soinin vaikea vedota pakolaisille ettei meillä ole ruokaa ruhonsa takaa, meniskö läpi selitys minulla kahtookas on turvotus tauti/pöhö.


    • jummijam

      Mitäs siinä naureksit, jos ei olisi persuja, niin itkeä tirauttelisit!

    • att2

      Mitä Soiniin tulee, pidän hänestä on vähän erilainen kuin muut.

      Ruotsia kyllä voi syyttää politiikot tekevät paljon väärin täällä--ehkä kansakin.

    • kasvakaa-aikuiseksi-

      lopettakaa marinat, tehkää oikeesti töitä suomen pelastamiseksi,


      --
      Soini on pars ministeri,
      mollausjutut ja tahalliset väärinymmärretyt jutut on heti lopetettava,
      - oppositio tekee ( on tehny jo ) ittensä NAURUNALASEKSI tyhmillä oikutteluillaan, oikuttelee kuin pikkulapset,
      -- Rinneki änkyttä mitä sattuu,
      kukaan ei sen puheesta selvää saa,
      kukaan ei ymmärrä mitä se oikein koittaa toimittaa,
      eipä ihme jos SDP:stä lähtee viimesetki jäsenet,

    • att2

      Soinia naurattaa kun Suomi -apipinat ovat takana EU kyville palkoille, näin kaikki Suomi apinat, pulla kansa ilman järkeä!!!! Da.

    • NewZionWoldOrder

      ruåtsi vain dumppaa ongelmajätteensä Suomeen aivan samalla tavalla kuin se teki 500 v sitten mustilaisilleen.
      Suomi pystyisi estämään tämän ongelmajätteen ryöpyn jos haluaisi, mutta kun ei halua. Pitäisi vain palauttaa kaikki paperittomat Schengenin ja/tai Dublinin sopimuksen mukaisesti takaisin ruåtsiin. Siis tuplamahdollisuus, mutta kun ei halutakaan. Tämä vasta aloitettu ns rajavalvonta on vain meidän kusettamiseksi ylläpidettävää teatteria ja varmistusta, ettei suomaalaiset mielenosoittajat tuki rajaa. Yhtään paperitonta ei ole vielä palautettu ruåtsiin eikä palauteta. Määräykset on tulleet meidän maanpetturiemme kautta ulkomaiselta viholliselta, jotka valehtelevat olevansa muka juutalaisia vaikka ovat kasaareja. Suomessa on tehty tähän johtavaa myyräntyötä jo kauan ja tarkoituksella. Ei kai tämän pitäisi olla kenellekään vähääkään epäselvää?

      • katso.peiliin

        Ajatuksesi ei saa vastakaikua millään muotoa missään joten pidä mölysi mahassa, oletko sairaalloinen päästäsi.


      • katso.peiliin kirjoitti:

        Ajatuksesi ei saa vastakaikua millään muotoa missään joten pidä mölysi mahassa, oletko sairaalloinen päästäsi.

        "katso.peiliin"

        Onneksi sinä ja minä sentään kommentoimme :)

        H.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe