CLA ei ole hieno auto
4
3498
Vastaukset
- olihanUutinen
"pieni ja ahdas" no se tulee varmasti yllätyksenä jokaselle omistajalle? Ikkunannostajissa vikoja ja äänentoistossa ongelmia. Ihan paska auto kaikkiaan.
Olihan siellä mainittu moottoriongelmakin, mutta ei sen tarkemmin, eli paljon pörinää turhasta. Kuka nyt luulee saavansa 500:sta kun maksaa autosta murto-osan, no ehkä tyhmä Jenkki? - luokkatietoinen
Oikeat Mersut alkavatkin vasta E-luokasta, tai no C-luokasta.
- C_Touring
Kyllähän CLA on hieno auto – jos ulkonäöstä puhutaan! Varsinainen namupala.
Minun silmääni viehättää nimenomaan CLA:n klassisen hillitty Sedan-malli – tai anteeksi, pikemminkin neliovinen Coupéhan se taitaa olla...
Shooting Brake vaikuttaa vähän kikkailulta jossakin Coupén ja farkun välimaastossa. Golf-bägi siinä ehkä kulkee, mutta varsinaisia farkun tiloja ja lastausmahdollisuutta ei ole.
Minä kuitenkin kaipasin enemmän tilaa ja kuljetuskykyä ja halusin myös takaveto-Mersun. Niinpä minulle passeli vastaus oli C-sarjan farkku 1,6-litraisella bensakoneella (115 kW).- Vertaillaanpa
C-sarjan Sedan: hinnat alkaen 38 988 €
CLA: hinnat alkaen 34 988 €
Hintaeroa 4 208 € CLA:n hyväksi voi pitää jopa merkittävänä.
Mutta kukapa Mersua ostaisi hinnat alkaen -varusteilla ja varsinkaan manuaalivaihteisena? Mikä onkaan tilanne, jos katsellaan verrokkeja pari pykälää tehokkaammalla moottorilla ja automaattivaihteisina:
C 250 A Premium Business: hinta 50 485,57 €
CLA 250 A: hinta 49 668,64 €
Hintaero on kutistunut noin viidenteen osaansa, 816,93 euroon!
Lisäksi automaattivaihteiston valinta johtaa C-sarjassa väkisinkin tuohon kattavampaan Premium Business -varustetasoon.
Saa olla aika fanaattinen etuvedon kannattaja tai tosi ahtaan autotallin omistaja tyytyäkseen 50 tonnin hintaluokassa CLA:n pienempiin tiloihin!
Ilmeisesti CLA-sarjan pienemmät valmistusvolyymit johtavat hinnan ripeämpään nousuun moottoritehoa ja varustetasoa nostettaessa. CLA vaikuttaa ainoastaan hinnat alkaen -tason tuntumassa edes jonkin verran kilpailukykyiseltä C-sarjaan nähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236788Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka211005- 75871
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47804Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.91768Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38751Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713