Vanhat äänilevyt 1950-1960 onko kysyntää

Petronilla

Sain perintönä 25 vanhaa äänilevyä, joista 15 savikiekkoja, Olavi Virtaa, Juha Eirtoa, Laila Kinnusta jne. Onko levyillä mitään arvoa, useimmissa ei ole kuoria, en tiedä minne kadonneet, eli säilytys vanhojen sanomalehtien välissä, mutta levyjä on hyvin vähän kuunneltu.

3

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peronilla

Niin siis aluksi kun netti oli uusi, oli paljon levyjä, jotka vaihtoivat omistajaa ja kova kysyntä. En silloin mennyt lapi kokoelmaani. Nyt kaikki harvinaisuudet ovat ,kaiketi löytäneet jo omistajansa. Haluan lahjoittaa levyt, mutta silti tietää onko joukossa harvinaisuuksia, joita joku himoitsee. Itselläni ei ole levysoitinta ja, olen kuunnellut youtuubissa osan, mutta ihan kaikkia ei sieltä löydy ja jotkut kappaleet vain jonkun toisen laulamana, kuin omistamani levyllä. Mistä saisin tietää onko hallussani harvinaisuuksia?

• TKKTR

Vie ne levykauppiaalle, niin pääset helpolla. Melkein jokaisessa kaupungissa on joku divari joka myy vanhoja levyjä. Usein kauppias on rehellinen ja arvioi hinnan oikein, mutta tietenkin hän haluaa ostaa sen halvemmalla kuin mitä ehkä saisit siitä muualta. Ostajia ei kuitenkaan löydy helposti, joten helpoin tapa on melkein myydä kaikki kerralla liikkeeseen.

Olavi Virran levy on arvoltan jotain 5 - 20 euron väliltä, riipuen mikä levy ja missä kunnossa on. Juha Eirto korkeintaan 5 euroa, ja luultavasti moni muu levy pyörii siinä 3-5 eurossa.

Voi siellä joukossa olla jokin harvinainen painos, mutta päivätyötä sinun ei kannata ainakaan heti jättää.

• Pertsa37

Minua kiinostaa Olavin levyt kerro hintasi kunto ja missäpäin levyt ovat [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      233
      5260
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3700
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2184
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      279
      2123
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      46
      1378
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1249
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      128
      1131
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      116
      946
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      34
      900
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      196