Hei! Haluaisin tietää voiko ihminen lihoa nopeasti? Itse viime kesällä 2014 painoin 75kg ja sitä edellisinä vuosina paino on ollut 75kg-95kg. Tällä hetkellä olen lihonnut 65kg noin puolen aikana eli kuukaudessa 10kg. Painoa yhteensä siis tällä hetkellä 134kg. Minulla on ollut kyllä mielialalääkitys 2014 kesästä 2015 tammikuuhun asti. Paino alkoi vasta sen jälkee nousemaan ku lopetin lääkityksen. Viime syksynä aloitin vielä uuden liikuntaharrastuksen nimeltä sulkapallo, jota harrastin 2015 kevään loppuun asti. (harrastus loppui hetkeksi ku isoveli rakentaa taloa.) Isälläni on ollut Grilli, mutta hän myi sen vuoden 2012 kevään aikana. Niihin aikoihin ku isällä oli grilli niin tuli melkein, joka päivä käytyä hakemassa XXL-Ateria kokiksella (ku ilmaista oli). Mutta ihmettelen nykypäivää, että miks nyt olen lihonut näin paljon, vaikka en syö enää rasvasta ruokaa ja liikuntaa on enemmän mitä aikaisemmin. Olen käynyt myös verinäyte testeissä sairaalassa ja eikä testeissä ollut mitää poikkeavaa paitsi kolestroli. Haluaisin vastauksia muitten kokemuksista miten he ovat lihoneet ja miksi?
Lihominen lyhyessä ajassa ja miksi?
3
116
Vastaukset
- olite
Edellinen huono ravinto ja lääkkeet muuttaa vatsahappoisuutta, vaikeuttaa sulamista ja imeytymistä, tappaa hyviä bakteereja ja hidastaa aineenvaihduntaa. Myös nestettä voi kertyä enemmän. Nopeasti ei mikään korjaann, että pitäisi 3-8kk jälkeen pikkuhiljaa palautua. Voi mennä enemmänkin aikaa. Ravinteita ja hyviä bakteereja (maitohappobakteerit) kehoon, niin voi auttaa :)
- Vajis
Kilpirauhasenvajaatoiminta on sairaus jonka aiheuttaa käsittämätöntä painon nousua. Kannattaa käydä lääkärillä, ja pyytää lähete verikokeisiin.
- laylajakellie
Hei . Kattokaiteet kellie kay ja laylabbw.com you tubesta. Jumalasta. Että on lihavia. Kummatkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424696- 572376
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2601693Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691684Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921166Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain501157Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107- 671093
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691087