NYT RIITTÄÄ!!

Nytriittaa

Asia on nyt näin, että ihmiset jotka laittavat viestejä ym tänne suomi24 ovat 11-17-vuotiaita, jotka kirjoittavat näin: Olenko valmis omaan hevoseen osaan sitä, tätä ja tota, Minun mielestäni nuo viestit on ihan okei ja siinä ei ole mitään pahaa, mutta, kun kirjoitatte tuntemattomille ihmisille, he usein saattavat loukata tunteitanne ja saattavat todellakin olla eri mieltä kuin sinä! Mielestäni ihmiset saavat olla erimieltä, mutta asioita ei aina tarvitse sanoa niin ilkeästi/pahasti! Älkää oikeasti ottako itseenne vaan jatkakaa eteenpäin, koska yleensä ihminen joka on kirjoittanut tänne tyyliin OLENKO VALMIS OMAAN HEVOSEEN, yrittää kysyä, ettei tulisi ongelmia ja että osaa hoitaa hevostaan oikein. Minä kysyisin mieluiten ratsastuksen opettajalta tai joltain tallin henkilökunnalta tai ihmiseltä jonka tunnet jolla on hevonen, koska täällä ei ihan oikeasti kannata uskoa ihmisiä jotka loukkaavat tunteitasi ja sanovat asiansa töykeästi, se on suoraan sanottuna täyttä PASKAA!
Ja hyvin monella aivan varmasti on apua vanhemmilta ja vaikka tallin henkilökunnalta. Kannattaa myös itseltään kysyä ja oikein tarkkaan miettiä että onko se kannattavaa. Vanhempien kanssa olisi syytä puhua koska he maksavat hevosen kulut ei yleisesti lapsi. Tämä on vain minun neuvo siitä että jos olet alaikäinen ja sinä opiskelet silloin vielä niin kannattaa ottaa hevonen vaikka joko jonkun kanssa puoliksi jos perhe ei ole kiinnostunut tai jos perhe on kiinnostunut hevosen hoitamisesta ja osaa käsitellä ym niin silloin se on hieman eri asia. Ihmiset tekevät mitä tekee, mutta näin minä ajattelisin, koska kulut,hupi,aika ja ym jakautuu.
Ja jos perheen kanssa ottaa niin, hyvin moni on hevosesta vastuussa, mutta en kyllä yksin lähtisi hoitamaan ja käsittelemään ensi hevosta. Muistakaa, että tämä oli vain minun mielipiteeni ja kaikki saavat olla mielestäni eri mieltä ja niinkuin mainitsin, että älkää kirjoitatko asioistanne niin tympeästi.

3

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasiro

      Oikein hyvä, Nytriittaa!
      Olen samaa mieltä,asiat voi sanoa kauniistikkin.
      Ja on hyvä että uusi hevosen omistajaksi aikova kysyy ennenkuin tekee virheitä, varsinkin kun ensihevosen kanssa ongelmia tulee aina.

    • Mörrinkäinen

      Kalahtiko aloitus omaan nilkkaasi, Snifffffffffff?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe