Jos jollain olisi omakokohtaista kokemusta aalto-yliopiston tekniikan väylästä niin olisin kiitollinen vastauksista. Kyseinen väylä järjestetään integroituna normaaliin opetukseen, joten otaniemen opiskelijoiden vastauksetkin ovat erittäin tervetulleita.
Tässä olisi vielä pari kuukautta aikaa prepata, joten mitä olisi hyvä kerrata/opetella allaolevien kursseja silmälläpitäen?
Kurssitiedoissa ilmoitettiin vain pohjana lukion matematiikka.
Matematiikka 15 op
MS-A0008 Matriisilaskenta (5 op)
MS-A0107 Differentiaali- ja integraalilaskenta 1 (5 op)
MS-A0503 Todennäköisyyslaskennan ja tilastotieteen peruskurssi (5 op)
Fysiikka 10 op
PHYS-A1130 Sähkömagnetismi (SCI) (5 op)
PHYS-A1140 Aineen rakenne (SCI) (5 op)
Tekniikan väylä tutkinto-opiskelijaksi
tayf
2
331
Vastaukset
- Perusasiat
Ruotsin kertaamisesta ja harjoittelusta ei ainakaan ole haittaa, jos et ole ihan varma sen osaamisesta. Lukion fysiikasta ja matematiikasta voisi tehdä vaikeimpia lisätehtäviä.
- dippadaa
Nostan tätä, itseäni kiinnostaa myös.
Onko kurssit mahdottomia, jos lukiomatikka ja fysiikka ei ole täysin hallussa?
Mitä kursseja kannattaisi tehdä nyt syksyllä avoimessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004