Sähköpostitulkinnat

Kuutamo89

Kellä kannattaisi tulkinta teettää? Millaisia kokemuksia näistä on?

33

2518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisiakiinnostaatoisiaei

Itse olen ottanut Kallion Ninalta, muita en ole ottanut näin kirjallisena, hyvin piti hänen ennustuksensa paikkansa. Olen käynyt Claudia Evellä, mutta ei ota enää vastaan ja kristallisillalta olen ottanut kirjallisen sekä soittanut hänelle, hyvin hänenkin ennustus piti paikkansa, pidän itse siitä että on kirjallinen niin sitä voi seurailla. Mutta jokainen tyylillään. Ennustaja Jarmolta olen myös ottanut mutta hänellä ei ole sähköposti aina käytössä niin saa tosi huonosti kiinni ja kun tekisi lisäkysymyksiä niin ei saa vastausta. Kallio vastailee lisäkysymyksiin. Ei ole kokemusta muista, minusta ei ole järkevää soitella kymmenille näkijöille, mutta toiset tykkää niin.

• kokemuksiatulkinnoista

Olen ottanut tulkinnat Jarmolta Niina Kalliolta ja sarijohanna4. Sekä Jarmo että niina kallio meni niin päin puuta kun vaan voi....sarijohanna4 tulkinta odottaa vielä kun vasta muutama kuukausi sitten tilasin

• Hei!

Raamatun kanta spiritismiin on ehdottoman kielteinen. Muinaisessa Israelissa yhteydenpito ns. vainajahenkiin rangaistiin kuolemalla. (5 Moos 18:10-12, 3 Moos 20:27)
        Raamatun mukaan todellisuudessa vainajahenkiä ei ole olemassa, sillä kuolleet eivät Raamatun mukaan ole tietoisssa tilassa. Sielun kuolemattomuusopit kaikki ovat spiritismin seurausta josta se on periytynyt kirkkoihinkin. (Saarn 9:5-6,10)
        Nämä "yhteydenpitäjät" ovat demoneita eli langenneita enkeleitä itse paholaisen palveluksessa jotka vainajiksi tekeytyen pettävät ihmisiä saaden ihmisten mielet hallintaansa. Kun mieli on paholaisen hallinnassa ihminen tulee johdetuksi paholaisen tahdon mukaan ja tällä tavoin ennustukset voivat "toteutua."
        Meediot voivat tosin itse olla ymmärtämättömiä keiden kanssa seurustelevat ja itsekin tietysti petettyjä.

Moni ihminen alkaa leikkiä uteliaisuudesta pahojen henkien kanssa. Nähdessään voiman osoituksia hän tulee houkutelluksi yhä pidemmälle, kunnes lopulta ihmistä hallitsee tahto joka on ihmisen omaa tahtoa voimakkaampi ja ihminen joutuu käymään todella kovan taistelun päästäkseen irti. Kun ihminen hylkää Jumalan, Jumalan Henki vetäytyy pois ja ihminen voi vajota järkyttävän syvään alennustilaan jossa voi tapahtua mitä tahansa.

Pettäjinä demonihenget toimivat lausuen kauniita sanoja ja moni ihminen on liikuttunut ajatellessaan että on saanut kuolleelta omaiseltaan viestin. Tulee kuitenkin aina muistaa, että paholaisen perimäinen tarkoitus on aina petos ja ihmisen tuhoaminen. Tämä toteutuu viimeistään kun ihminen on kadotettu.
        Pahat henget eivät koskaan rakasta, vaan hunajaisten sanojen takana on aina petos; - Ihmisen ikuisen kohtalon tuho. Room 6:22-23, Ilm 20.
        Pahoilla hengillä on vuosituhansien kokemus, ei ne aivan tyhmiä ole ihmisiä pettämään. -Ovat langenneita enkeleitä jotka heitettiin pois taivaasta.
        Juud 6, Hes 28:13-17, 2 Piet 2:4.

Ennustelu liittyykin Jumalasta luopumiseen. (Jes 2:6) (Jes 47:9-15) Jumalan kansa Israel joskus lankesi spiritismin syntiin. (2 Kun 17:16-17, 21:6)

Siunauksia
        Jari Laurila
        Keskustelija

• Nekkulainen
        kokemuksiatulkinnoista kirjoitti:

Olen ottanut tulkinnat Jarmolta Niina Kalliolta ja sarijohanna4. Sekä Jarmo että niina kallio meni niin päin puuta kun vaan voi....sarijohanna4 tulkinta odottaa vielä kun vasta muutama kuukausi sitten tilasin

kokemuksiatulkinnoista, eikö kannattaisi lopettaa vain tulkintojen pyytäminen? Kysyin sähköpostitse kerran tuolta sarijohannalta hintoja ja kertoi itsestään pitkät pätkät valolle päänsä menettäneiden tyyliin uskoon tuloaan ja kirkon vapaaehtoistyöstään niin jätin tilaamatta. Sellainen joka tekee hyvyyttään hyväntekeväisyystyötä ei mainosta sitä kun joku kyselee tulkinnasta.. sitä egoa opiskelee..

Jari, sä olet hyvä saarnaaja, oletko ajatellut perustaa oman lahkon, se näyttäisi olevan ihan sinun juttusi kun tuo saarnaaminen vasta on spiritismiä..
        Raamattu on vain kuvitettu kirja. Noita tarinoita riittää jokaiselle lahkolle omansa, uskovaiset tappaa ihmisiä. Demonit on iskeneet niihin jotka raamattua netissä "tulkitsevat" omiin tarkoitusperiinsä käyttäen.

Selvänäkijät on siihen verrattuna kuitenkin ihmisiä jotka tekevät työtä josta saa palkkaa. Ei työtä tekevä ihminen ole paholainen mutta voi joku heistäkin seota.....................

• Anonyymi
        jarinhotelli kirjoitti:

Hei!

Raamatun kanta spiritismiin on ehdottoman kielteinen. Muinaisessa Israelissa yhteydenpito ns. vainajahenkiin rangaistiin kuolemalla. (5 Moos 18:10-12, 3 Moos 20:27)
        Raamatun mukaan todellisuudessa vainajahenkiä ei ole olemassa, sillä kuolleet eivät Raamatun mukaan ole tietoisssa tilassa. Sielun kuolemattomuusopit kaikki ovat spiritismin seurausta josta se on periytynyt kirkkoihinkin. (Saarn 9:5-6,10)
        Nämä "yhteydenpitäjät" ovat demoneita eli langenneita enkeleitä itse paholaisen palveluksessa jotka vainajiksi tekeytyen pettävät ihmisiä saaden ihmisten mielet hallintaansa. Kun mieli on paholaisen hallinnassa ihminen tulee johdetuksi paholaisen tahdon mukaan ja tällä tavoin ennustukset voivat "toteutua."
        Meediot voivat tosin itse olla ymmärtämättömiä keiden kanssa seurustelevat ja itsekin tietysti petettyjä.

Moni ihminen alkaa leikkiä uteliaisuudesta pahojen henkien kanssa. Nähdessään voiman osoituksia hän tulee houkutelluksi yhä pidemmälle, kunnes lopulta ihmistä hallitsee tahto joka on ihmisen omaa tahtoa voimakkaampi ja ihminen joutuu käymään todella kovan taistelun päästäkseen irti. Kun ihminen hylkää Jumalan, Jumalan Henki vetäytyy pois ja ihminen voi vajota järkyttävän syvään alennustilaan jossa voi tapahtua mitä tahansa.

Pettäjinä demonihenget toimivat lausuen kauniita sanoja ja moni ihminen on liikuttunut ajatellessaan että on saanut kuolleelta omaiseltaan viestin. Tulee kuitenkin aina muistaa, että paholaisen perimäinen tarkoitus on aina petos ja ihmisen tuhoaminen. Tämä toteutuu viimeistään kun ihminen on kadotettu.
        Pahat henget eivät koskaan rakasta, vaan hunajaisten sanojen takana on aina petos; - Ihmisen ikuisen kohtalon tuho. Room 6:22-23, Ilm 20.
        Pahoilla hengillä on vuosituhansien kokemus, ei ne aivan tyhmiä ole ihmisiä pettämään. -Ovat langenneita enkeleitä jotka heitettiin pois taivaasta.
        Juud 6, Hes 28:13-17, 2 Piet 2:4.

Ennustelu liittyykin Jumalasta luopumiseen. (Jes 2:6) (Jes 47:9-15) Jumalan kansa Israel joskus lankesi spiritismin syntiin. (2 Kun 17:16-17, 21:6)

Siunauksia
        Jari Laurila
        Keskustelija

Raamattua on kirjoitettu usei ja usein ajallisesti selvemmäksi. Kirjoittajat ovat vaihtuneet, ja se on normaalia että asiat että muuttuvat. Raamatusta on myös kirja poistettu mutta raamattu sanoo älköön poistettu koskaan tästä kirja mitään tai lisätkö. No niin hävisi. Emme voi hokea suoraan kaikkea koska luemme kirjaa joka on muuttunut aikojen kuluessa.

• Tuossa

Sarjannajohanna4

• Angeliqueliina

Keskiyöltä minä otin jo kaksi kertaa ja oli asiallinen tulkinta. Sain vastauksen tärkeään kysymykseen ja tein sen missä olin tosi epävarma. Sain tukea aikeisiin ja uskalsin vihdoinkin. Olen käynyt joskus Annelilla Lahdessa, en tiedä ottaako enää vastaan. Soitteluun en lähde, menee liikaa rahaa liian nopeaan tahtiin. Nina Kalliota en tunne, en usko että kannattaa monesta paikasta kysellä samaan aikaan.

• niksnaksnaks

keskiyö, kallio ja sarijohanna kun mainitaan samassa ketjussa niin tietää jo keitä kannattaa vältellä..

• Asiaanvähänperehtynyt

Alan olla samaa mieltä

• ASIAANENEMPIPEREHTYNYT

nämä superepävarmat ihmiset jotka soittelevat jokaiselle ennustajalle kertovat niistä ja nimistä lieköhän näillä kolmella ihmisellä mitään tekemistä toistensa kanssa,epäilen..eri nimisiä kun ovat oikeassa elämässäkin.Toisekseen politiikka ja uskonto eivät mielestäni kuulu tänne.Sanotaan lahjan olevan jumalalta mutta voi olla myös ihmisen herkkyydessä.Aina mahtuu mukaan joka palstalle ilkeitä ja pahansuopia ihmisiä joilla oma elämä surkeaa ja sisäinen tyhjyys ja viha puretaan sitten vaikka ennustajiin :D HANKKIKAA ELÄMÄ!

• nämäonnäitä

Herättää kyllä ainakin minun epäilykseni kun samantyylinen kysymys kahdella ennustuspalstalla (elleissä toinen) ja molempiin sama sarijohanna vastauksena... Liian läpinäkyvää!

• hihhhi

ehdottomasti omaa mainosta tuttuun tyyliin, oivoi!

• aidostiasiaanperehtynyt

Höpöhöpö skeptikkoja ja ilkeitä ihmisiä aina kaikkia haukkumassa.Ehkei itsellä ole kysyntää kun toista haukkuu,aina!kateus takana pahanpuhumisessa.Olen saanut eräältä hyvän avun ,neuvoja sekä ennustuksia jotka toteutuneet .Itsekin entinen skeptikko ja epäilen useimpia vieläkin.Joskus vain toimii hyvin ja saa mitä tilaa.Eli siis löysin hyvän mutten kerro .Kel onni on,se onnen kätkeköön.Tässä tapauksessa en anna nimeä niin ei rikota sääntöjä.Ei myöskään mainosteta eikä tule haukkuja turhaan hyvän ihmisen niskaan.

• sitähänminäki

olis kiva tietää että että miten Jarmolta saa tulkinnan, kun sähköposti ei mene perille?

• mietinpäsma

ja taas nämä mainostaa itseään täällä.. älkää vaan menk samaan halpaan kuin minä, näitä kannattaa välttää : nina kalliota, keskiötä, jarmoa sekä sarijohannaa, huvittavia tapauksia jopa.. kukaan ei tiennyt mitään ja ei millään pahalla mutta oivoi.. läpinäkyvää :D

• PRIVATECOMMENT

TUSKIN SÄ OOT OTTANU NOILT KAIKILT MITÄÄ ENNUSTUKSIA ,EN USKO,PUHUT TÄYTTÄ SONTAA JA HAUKUT ILKEYDESTÄ .VALEHTELU EI KANNATA JA TOI ON JO LIIAN LÄPINÄKYVÄÄ SULTA MIETINPÄSMÄ ;)

• Anonyymi

Mä olen ennustaja jarmolta ottanut tulkintoja ja antoi myös onnennumerot joilla on tullut paremmin kuin palkkaa. Olisin häntä kiittänyt mutta sposti osoite ei ole enää voimassa,harmi

• luontoantaavoimia

Kallio on ihan huippu niistäketä olen kokeillut. Suosittelen

• Anonyymi

Tykkään myös että Kallio on pätevä. Sain häneltä myös onnen numerot ja onhan niillä tullut ihan hyviä voittoja. En uskalla lopettaa kun jos sitten tulisikin joku isompi voitto 😉 muutenkin on miellyttävän tuntuinen ihminen.

• Neitokainen34

Minulle ei Kallio nähnyt. Mutta kaikki eivät osu kaikille. Olisin kyllä toivonut, että hän olisi ollut oikeassa. Aikaa on kulunut jo yli 3 vuotta ennustuksesta.

• luontoantaavoimia

Minulle taas moni muu ei ole nähnyt, mutta en viitsi niitä tässä mainita, koska jokaisella on se oma ja vain kokeilemalla sen selville saa.Nina on myös hyvin empaattinen ja mielestäni hyvin mukavaa kun voi muutaman kuukaudenkin päästä kysyä lisää eikä hän veloita siitä mitään. 0700 ennustajat maksaa joka sekuntti, heiltä ei voi kysyä noin. Eräs puhelinennustaja jolle soitin kertoi minulle asioita, seuraavana päivänä soitin kun unohdin kysyä erään asian, niin se tiuskasi että ei se auta jos jatkuvasti soittelet, mulle tuli tosi nolo olo ja pyysin anteeksi että häiritsin-hän oli hyvin töykeä

• hymyilä

Zonette tekee sähköpostitulkintoja.Tarkempia tekee kuin ennustuspalstalla.

• emailtulkinnastakokemus

zonette mainos! keskiyö mainos,nina tai tiina kallio sama henkilö eri nimillä :( voivoi..sentäs teidän kanssa.miun luottotietäjä ei mainosta eikä kehu tai hauku muita vaan kunnioittaa kaikkia alan ihmisiä.Tosin varoittaa että alalla useita huijareita. Puhelinennustajissa varsinkin.Lukevat paperilta valmiita ennustuksia. :( ei ole miulla mielenkiintoa soitella.

• otaselvääasioista

Minä en tee kuin yhdellä nimellä, eikö se selviää tilitiedoistakin. Otappa minuun selvää jos sinulla on ongelmia-enemmän itsesi kanssa.Olet tätä asiaa ennenkin väittänyt joka on täyttä puppua

mukavaa kevään odotusta

t: [email protected]

• Hukkaanmeni

Kuule Niina olen nähnyt tulkintojasi ystävillä. Olet jopa lähettänyt saman tekstin toisellekin. Ei niin saa tehdä se on huiputtamista.

• zonettelle

Olen Zonette minulla ei ole sähköpostiennustusta eikä puhelin ennustuksia.Zonette

• työporukalla
        Hukkaanmeni kirjoitti:

Kuule Niina olen nähnyt tulkintojasi ystävillä. Olet jopa lähettänyt saman tekstin toisellekin. Ei niin saa tehdä se on huiputtamista.

puhutko ninasta vai niinasta? me otettiin työporukalla eikä mitään samaa kellään

• Hukkaanmeni

Puhun siitä Kalliosta, mistä muutkin.

• Naurava-oraakkeli

Minä voin tehdä sinulle ennusteen. Pistelen niin laajat ja monipolviset selostukset, että pitää paikkansa - tai sitten ei. Myöhemmin saat kysyä lisää ihan mitä vaan ja minä vastaan ihan mitä vaan, mutta en takaa vastausten oikeellisuutta. Tein niitä ennusteita 90-luvulla muutaman vuoden ajan ja kovasti tykkäsivät.
      Koska tiesin kuka milloinkin on tulossa niin laadin ennusteet valmiiksi lehdistä lukemieni horoskooppien pohjalta. Harrastin myös kaivonkatsomista ja maasäteilytutkimuksia. Täydestä meni, vaikka olikin ihan huuhaata kaikki. Kyllä oli hauskaa. Aika suurelle osalle ihmisistä voi puhua ihan mitä vaan soopaa, koska he toivovat elämäänsä jotain "suurta ja ihmeellistä". Sellaisia voi viedä kuin pässiä narussa.

• Anonyymi

Ei kannata teettää kyllä yhtään mistään jos jonkun aidon näkijän selvänäkötulkinnan tahdot. Minulle on Naomi M. joitakin vuosia siten asian sanonut, sanoi ettei aidot tee s-postitulkintoja, koska sellainen ei ole mahdollista. Että jos joku tekee, voi olla varma ettei kyseessä ainakaan mikään oikea näkijä ole, vaan kyseessä on ihan vaan kusetus. Ihan noin sen sanoi. Toimii kuulemma vain jos tapaa henkilökohtaisesti tai sitten jonkun puhelimen kautta.

• Anonyymi

Sellanen sähköposti tulkintojen tekijä kun [email protected] . Ystävväni suositteli mulle ja nyt oon kirjottanut hänelle jo useemmin. Tietää!!!!

• Anonyymi

kiitos elämävvirta tiedosta mutta luin ton edellisen eli ei kiitos!

• Anonyymi

Sama täällä, peukku Elämänvirralle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      146
      1970
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      300
      1149
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      82
      963
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      888
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      819
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      799
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      699
    Aihe