Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Orgasmi anopin kanssa

Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?
Itse olin anopin kanssa ensimmäistä kertaa sängyssä ja sain todella voimakkaan orgasmin rakastelun päätteeksi.
Spermaa lensi pitkissä kaarissa peräjälkeen useita kertoja anopin rinnoille ja vatsalle.
Sperman määrä ja sen tulo niin kovalla paineella yllätti. Ilmeisesti tilanne oli niin kiihottava ja olinhan himoinnut häntä useita vuosia.
11485
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Aikoinaan ex-anoppi työntyi saunaan puoliväkisin kanssani. Löylyttelyn jälkeen hän pyysi minua selän pesijäksi. Siinä anopin selkää pestessä kullini alkoi seistä ja sykkivä kaluni kosketti anopin pakaroita. Anoppi silminnähden innostui ja alkoi hangata takamuksellaan seisovaa kaluani. Saippuaiset käteni hakeutuivat anoppini rinnoille ja pian kullini ikään kuin vahingossa luiskahti anopin liukkaaseen pilluun. Nain siinä suihkun alla anoppia takaapäin ja en kerinnyt kauaa lykkiä kun spermani lennähtivät syvälle anopin pilluun. Oli todella kiihoittava tilanne!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

2hämmentynyttä kirjoitti:

Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?
Itse olin anopin kanssa ensimmäistä kertaa sängyssä ja sain todella voimakkaan orgasmin rakastelun päätteeksi.
Spermaa lensi pitkissä kaarissa peräjälkeen useita kertoja anopin rinnoille ja vatsalle.
Sperman määrä ja sen tulo niin kovalla paineella yllätti. Ilmeisesti tilanne oli niin kiihottava ja olinhan himoinnut häntä useita vuosia.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu