Pikavippi kokemuksia

Rahantarpeessa

Onko kellään pikavippi.fi palvelusta kokemuksia. Onko totta et jos otat 200€ vipin niin maksat takaisin 250€. Vai sisältyykö tuohon jotain muutakin. Tuleeko halvemmaksi jos kerralla maksan takaisin, eli en osissa.

38

11372

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rahantarpeessa

      Kiitos vastauksesta. Oletko itse ollut tyytyväinen nimenomaan Pikavippi.fi-palveluun. Olen harkinnut vipin ottamista nimenomaan Pikavippi.fi-palvelusta, kun tuli äkillinen rahan tarve ja palkkapäivään on vielä pari viikkoa. Eli tuo 200 laina Pikavippi.fi-palvelusta olisi sopiva omaan tilanteeseeni. Maksan siis vain 250 kyseiselle Pikavippi.fi-lainan antajalle takaisin, eikä tule mitään muuta kuluja. Eli nyt jos otan lainan Pikavippi.fi-palvelusta, niin maksan parin viikon päästä koko summan takaisin.

      • hehfh4rh4t

        Eikö kannattaisi ottaa laina edullsimmasta paikasta eikä nimenomaan Matomäen affipaikoista?

        http://www.pikavippi.fi/hinnasto

        Paikka on vaarallinen koska he eivät kerro ollenkaan lainan korkoa hinnastossaan. (Heidän lainansahan muuttuu korolliseksi 30 päivän jälkeen.)


      • Rahantarpeessa

        Onhan tuolla joku vuosikorko 49,59%. Eihän ne saa korkoa periä enempää jos eivät ilmoita sopimuksissa.

        Siis haluaisin oikeasti vastauksen, että onko se niin jos otan tuolta, niin joudun maksamaan vain 250€ vai tuleeko jotain muitakin maksuja lisäksi?


      • hehfh4rh4t
        Rahantarpeessa kirjoitti:

        Onhan tuolla joku vuosikorko 49,59%. Eihän ne saa korkoa periä enempää jos eivät ilmoita sopimuksissa.

        Siis haluaisin oikeasti vastauksen, että onko se niin jos otan tuolta, niin joudun maksamaan vain 250€ vai tuleeko jotain muitakin maksuja lisäksi?

        Todellinen vuosikorko on vain laskennallienn juttu. He eivät ilmoita ollenkaan lainan nimelliskorkoa, joka olisi tärkeä tieto. Toisaalta he ilmoittavat kyllä lainan kokonaiskulut selvästi.

        "Lainan takaisinmaksettava kokonaissumma sisältää kaikki kulut, mikäli maksat laskun eräpäivään mennessä."

        http://www.pikavippi.fi/hinnasto


      • Anonyymi

    • Rahantarpeessa

      Alkuperijään siis halusin tietää vain että jos otan 200 lainan, niin maksanko oikeasti vain tuon 250€ vai tuleeko jotain muita laskuja tuon lisäksi.

      • hehfh4rh4t

        Firma vaikuttaa melko luotettavalta, tosin omakohtainen kokemus puuttuu. Saat sieltä runsaasti maksuaikaa (6 kk). Jos kykenet maksamaan lainasi vuorenvarmasti lyhyemmässä ajassa takaisin, voit saada jostain muualta lainaa halvemmalla. Esim. Vivuksella 14 vrk:n laina maksaa 20 €. Otin takavuosina heiltä usein lainaa eikä ole koskaan ollut mitään valittamista. Uudet asiakkaat saavat ensilainan jopa korottomana ja kuluttomana


    • Jargo68

      Oletko muuten huomannut että limitti.fi palvelusta saa 50-500 euroa kuukaudeksi ilman korkoja ja kuluja. Eli lainaat vaikka 500e ja maksat takaisin 500e.

    • Rahantarpeessa

      Ihme sönköttäjiä, onko niin vaikeaa vastata. Alkuperijään siis halusin tietää vain että jos otan 200 lainan, niin maksanko oikeasti vain tuon 250€ vai tuleek vain jotain muita laskuja tuon vain lisäksi.

      • 2e3r3ii4tti6

      • Rahantarpeessa
        2e3r3ii4tti6 kirjoitti:

        "Lainan takaisinmaksettava kokonaissumma sisältää kaikki kulut, mikäli maksat laskun eräpäivään mennessä."

        http://www.pikavippi.fi/hinnasto

        Onko mahdotonta saada selkeää vastausta, lkuperijään siis halusin tietää vain että jos otan 200 lainan, niin maksanko oikeasti vain tuon 250€ vai tuleeko vain jotain muita laskuja tuon vain lisäksi.


    • Rahantarpeessa

      Eli et osaa vastata vaan sönkötät, alkuperijään siis halusin tietää vain että jos otan 200 lainan, niin maksanko oikeasti vain tuon 250€ vai tuleeko vain jotain muita laskuja tuon vain lisäksi. jos ei älli riitä vastata, niin mene nukkumaan.

      • 2e3r3ii4tti6

        Jos olet alkuperijään oikeasti ottamassa lainaa, luet itse luottoehdot ennen kuin sitoudut mihinkään. Luottoehdothan voivat olla eri kuluttajille erilaiset. Lain mukaan kuluttajalta ei saa luottosuhteen perusteella periä mitään korkoa tai maksuja, josta ei ole sovittu luottosopimuksessa.


      • korkovaikulu

        No jos tarviit 200 euron lainaa pikavippi.fi stä ja maksat sen nopeasti takaisin (30 vrk mennessä) maksat 230 eur takaisin, ei muuta.
        Lainaus sivulta
        "Kun maksat lainan 30 päivän sisällä lainan myöntämisestä,
        maksat vain toimituskulut:

        Lainasumma 100 €
        Maksat takaisin 30 päivän kuluttua 115 €

        Lainasumma 200 €
        Maksat takaisin 30 päivän kuluttua 230 €

        Lainasumma 300 €
        Maksat takaisin 30 päivän kuluttua 345 €"

        On tuo ihan luotettava vippipaikka, toki todellinen vuosikorko tuosta on kylläkin 180%,mutta 30 eur ei kutsuta koroksi vaan toimituskuluksi. On halvempia


      • ujvgjrgrjtyiu586

        "On tuo ihan luotettava vippipaikka, toki todellinen vuosikorko tuosta on kylläkin 180%,mutta 30 eur ei kutsuta koroksi vaan toimituskuluksi."

        Et osaa laskea oikein todellista vuosikorkoa, joka tuossa 200 euron tapauksessa on peräti 448 prosenttia. Jos muistan oikein, korkokattolaki ei kuitenkaan koske suorituksia, jotka maksetaan ennenaikaisesti takaisin. Tarkoitan siis, että korkokatto lasketaan aina alkuperäisestä lyhennysaikataulusta.


    • yourx

      Terveisiä sergelille ja intrum justitialle, asiasta, jossa inhimillisyys elää.

    • eivippejä

      Jos ei osaa lukea lainaehtoja eikä osaa laskea,niin ei kannata ottaa minkäänlaisia pikavippejä.jos on pakko saada lainaa mene pankkiin ja kysy neuvoja rahan tarpeenseesi

    • Vittumitäääääääh

      AP opettele yhdyssanat vitun homo runkkari kuulikkoo!?????

    • tälviisiin

      siellä sivulla on lainalaskuri, mitä nopeemmin maksat, sitä vähemmän maksat....ei sun tarvi maksaa 250 ekua, jos noin nopeesti meinasit hoitaa...toi on paras vippifirma mun mielestä

    • Rahantarpeessa

      Vielä kerran, vaikka en tiedä kannattaako tällaiselta revohkalta kysyä mitään asiallista: Halusin tietää vain että jos otan 200 lainan, niin maksanko oikeasti vain tuon 250€. Kaikki 30 euron sönköttäjät pitäkööt mielipiteensä ominaan.

      • dhvhrrvu57tg5

        " Halusin tietää vain että jos otan 200 lainan, niin maksanko oikeasti vain tuon 250€"

        Sinä itse olet ainoa, joka tietää, paljonko oikeasti maksat takaisin ja milloin, vai maksatko ollenkaan.


    • Jurmila1

      Älkää ottako pikavippejä koskaan !!!!!!!!

    • Totta kai tulee halvemmaksi maksaa kerralla. Mitä pidempään lainaa, sitä enemmän maksaa.

    • OK-Sami

      Idiootti, jos ostan farmari-Sierran 3.000 eurolla ja ajan sillä vuoden, se maksaa päivässä alle 9 ekee. Mistä saat päiväksi niin halvalla taksin? Mitä pidempään käytän tai lainaan, sitä edullisempaa se on. Yrittäisit vähillä eväilläsi ymmärtää!

      • Tallukkainen

        "jos ostan farmari-Sierran 3.000 eurolla ja ajan sillä vuoden, se maksaa päivässä alle 9 ekee. Mistä saat päiväksi niin halvalla taksin?"

        Kerro minullekin, mistä löysit auton josta ei ole muita kuluja kuin hankkimiskustannukset? Sinun kannattaa muuten pikimmiten patentoida tuo ilmalla käyvä auto. Olet upporikas hyvin pian!


    • asta_
    • Anonyymi

      Joko selvisi, että pikavippi on tyhmän kallista rahaa.

    • Anonyymi
    • Mä olen ite käyttänyt vippiheti.com palvelua joka kilpailuttaa kaikki parhaat pikavippiyritykset, sieltä löytänyt aina halvimmat vipit. Ite olen maksanut yleensä kuukaudessa takas mutta takasisin maksu ajan voi ite valita :)

    • Anonyymi

      Its olen käyttänyt semmosta kun vippiheti.com. Sieltä olen löytänyt aina halvimmat pikavipit. Ite olen maksanut kuukaudessa takaisin mutta takaisinmaksuajan voi itse valita . Lainan olen saanut aina samana päivänä tilille :)

      https://vippiheti.com

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Moro

      En ole itse käyttänyt kyseistä palvelua, mutta sopivaa pikavippiä voi etsiä esimerkiksi täältä.

      https://pienipikavippi.fi/

      Suosittelisin kuitenkin lähtökohtaisesti hakemaan pientä lainaa omasta pankista, sillä sieltä sitä saa luultavasti edullisemmin.

    • Anonyymi

      Varo Cashday pikavippi kerää erilaisi maksuja ja toimii eri nimillä EPFdigital, EP fok Oy.

      Laskujen saanti vaikeaa, erittelyä ei ole mistä maksetaan ja yhteydenotto todella vaikeaa ja jos kysymyksiä omista vipeistä niin ei anneta tietoa. Viestien lähetys suljetaan.

      Toiminta ilmeismmin veronkierrollsita, koska kyseessä Liettuan, Latvian ja UAB kautta tapahtuvia laskujen maksuja joista veloitetaan erikseen.

      Puhelinsoittomaksut kohtuuttomia ja kalliita, itetoa vaikea asaada omista laskuista.

      Laskuja tulee huonosti ja niissä ei ole mitään selvennyksiä, mitä maksat.

      Olen antanut selvitykseen kyseiset firmat, kuluttaja- ja Eu-tasolle miten näin voi toimia Suomessa ja kuka viranomainen valvoo ja ohejistaa näitä pikavippifirmoja. Eli valvonta myös suomessa onnetonta pikavippi-firmoilta.

      Ilmoittakaa näitä vippifirmoja ja riitauttakaa jos näette, että niissä on petoksellista toimintaa.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe