Eilen oli taas uintikuntoiluiltapäivä. Mukavaa, kun paikka on taas syyskuun alussa avattu. Pientä muutosta on kesän aikana tehty. Näkyvin muutos on uintivalvojien korokkeen siirtyminen pois allastilasta ja omituisen lasiseinän taakse. Tuon lasiseinän tarkoituksen luulen tietäväni eikä se syy ole kovinkaan mairitteleva.
Oli oikein virkistävää: ensin puolen tunnin uinti ja päälle toinen puolituntinen vesijuoksua. Saunomisineen ja pesuineen tuossa se kaksituntinen hurahti kuin siivillä. Hyvä kun on tuo Smartumi. Työnantaja maksaa ja minä nautin.
Elokuun lopulla Kustavissa oli ihmeen runsaasti sudenkorentoja. Jotenkin symppiksiä. Siinä istuskellessani laiturille kannetussa tuolissa aina välillä korento istahti kädelle, "hengähti" siinä jonkun aikaa ja jatkoi lentoaan. Kauniita hyönteisiä. Lämpimät sattuivat elokuun loppupuoliskolle ja oli tosi ihanaa vain olla koko päivä ilman vaatteita!
Ai että miksi kirjoitin? No olihan hyvä saada edes yksi naturismikirjoitus. Muutoin koko sivullinen täyttä huuhaata ja kaikkea muuta kuin naturismia.
Talvinen naturistipaikka
5
185
Vastaukset
On se hyvä että täälläkin joku vielä pitää elämää yllä :) tuntuu vähän palsta hiljentyvän nyt kun rannat ovat liian kylmä paikka enään viettää aikaa ilkosillaan.
Aha, selkis. Pikkasen ihmettelinki tuota valvontajuttua, mutta vihjeesi oli kyllin adekvaatti.
No, sullahan onkin siihen parempaa tietämystä kuin minulla.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787