Onko tietoa koska on seuraavat asiakasomistajapäivät Kotkan prismassa?
Kotkan Prisman asiakasomistajapäivät?
4
1501
Vastaukset
- ylioppilastrukkikuski
Etuasiakkaana saat etuja sitä enemmän mitä kalliimpi tuote on.
Esim jos bensa on 1,5€ litra ja ostat sitä 45lt, niin saat bonuksia
vähemmän kuin hän, joka odottaa hinnannousua esim 1,7€/l
ja tankaa vasta silloin autonsa. - Prismakotka
Nosto, eikö kukaan tiedä?
- 23523522553
marraskussa
- Kylläkannattaa
Asiakasomistaja päivät on joka päivä jos sitä "hyödyntää", eli vie rahansa sinne ja ostaa erittäin "halpaa" tavaraa mistä saa mukamas ponusta. Kannattaa törsätä rahaa niin paljon, että pääsee etelän matkalle vähintään kerran vuodessa. Se on täysin ilmaista lahjarahaa niin silloin pitää nauttia sen rahan edestä. On hienoa olle suuren firman omistaja ja elää johtajiksi etelässä. Itse ostan cittarista pääasiassa ja pääsen kyllä silloinkin etelään kun cittarissa on edullista ostaa ja tarjouksia on mukavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295470
- 1671949
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601571Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141324Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281258- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701134Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan531107viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2111065- 41910