Tahti muuttuu...

MaN1985HelSinKi

Tästä lähtien kaikki solvaavat viestit poistetaan. Alankin tästä nyt hommiin. Asialliset viestit ovat tervetulleita!

16

1098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sappela

      kusiaivo oot munapää MAN!!!

      • MaN1985HelSinKi

        Juuri tällaista tarkoitin...


      • sappela
        MaN1985HelSinKi kirjoitti:

        Juuri tällaista tarkoitin...

        EIKÖ POJALLA POKKA RIITÄ POISTAMISEEN OTA KUSI PÄÄSTÄS POI JA PASKO SONTAA SUN PAKSUNU ROMUKALVOOS JA PESE ILLALLA LEEGOT!!!


      • MaN1985HelSinKi
        sappela kirjoitti:

        EIKÖ POJALLA POKKA RIITÄ POISTAMISEEN OTA KUSI PÄÄSTÄS POI JA PASKO SONTAA SUN PAKSUNU ROMUKALVOOS JA PESE ILLALLA LEEGOT!!!

        En poista piruuttanikaan. Kuka tässä poika on?


      • kiekkokaleva
        MaN1985HelSinKi kirjoitti:

        En poista piruuttanikaan. Kuka tässä poika on?

        Sappela ei ole perillä asioista.Ihan selvä neiti toi Sappela siin on poika kaukana.


    • Toivotan kärsivällisyyttä valitsemallasi uralla, sillä sitä tulet tarvitsemaan. Nostan hattua koska näet vaivaa, jotta meillä muilla olisi tasokkaampi paikka vaihtaa mielipiteitä.

      Tehtävä ei ole helppo ja osallesi tulee koitumaan kritiikkiä, usein turhaa, joten toivottavasti jaksat siitäkin huolimatta toimia hyväksemme.

      • MaN1985HelSinKi

        Mua ei lannista muiden sanomiset tyyliin olet sitä tai tätä. Se on tärkeintä, että tiedän itse mikä ja kuka olen.


      • ET TIEDÄ
        MaN1985HelSinKi kirjoitti:

        Mua ei lannista muiden sanomiset tyyliin olet sitä tai tätä. Se on tärkeintä, että tiedän itse mikä ja kuka olen.

        KUKA OLET JA MISSÄ??


    • BenAmy

      aloitat solvaavien viestien poiston?

      • MaN1985HelSinKi

        Onko jotain jääny huomaamatta, laitas linkkejä tähän?



      • MaN1985HelSinKi

      • BenAmy

      • MaN1985HelSinKi
        BenAmy kirjoitti:

        Aika helppo missata kun se on vain ollut viikon palstalla, otsikko isolla ja listalla kolmantena.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000000822&posting=22000000005879193

        En saisi poistaa mielipiteitä ja tuo on mielestäni jonkun mielipide. Pysykööt se täällä ja onhan sinne ilmestynyt aikuisempia vastauksia...ei kaikesta kannata niin itseensä ottaa :-) Mutta jos on asiamattomia, loukkaavia, provosoivia viestejä niin painelkaa siitä Ilmoita asiattomasta viestistä niin käyn katsomassa.

        Voi niitä tähänkin kyllä varmaan laittaa..jos haluaa.


      • BenAmy
        MaN1985HelSinKi kirjoitti:

        En saisi poistaa mielipiteitä ja tuo on mielestäni jonkun mielipide. Pysykööt se täällä ja onhan sinne ilmestynyt aikuisempia vastauksia...ei kaikesta kannata niin itseensä ottaa :-) Mutta jos on asiamattomia, loukkaavia, provosoivia viestejä niin painelkaa siitä Ilmoita asiattomasta viestistä niin käyn katsomassa.

        Voi niitä tähänkin kyllä varmaan laittaa..jos haluaa.

        mielipide vaan väite. Mielipide on asiallisesti perusteltu kannanotto.

        Mutta turhaanpa tässä otan kantaa. Minulle on oikeastaan aivan sama millaista tekstiä täällä viljellään nyt kun palstalla on oma sheriffi. Aiemmin otti hiukan oikeudentunnon päälle kun "jokerifanit" arvostelivat palstan tasosta "F.R.E.A.K"iä jolla ei ollut mitään tekemistä asian kanssa.


    • Lätkäguru2

      Eikö Lätkäguru olekkaan tämän palstan seriffi!? Olen todella pettynyt!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      615
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      565
    Aihe