Tästä lähtien kaikki solvaavat viestit poistetaan. Alankin tästä nyt hommiin. Asialliset viestit ovat tervetulleita!
Tahti muuttuu...
16
1098
Vastaukset
- sappela
kusiaivo oot munapää MAN!!!
- MaN1985HelSinKi
Juuri tällaista tarkoitin...
- sappela
MaN1985HelSinKi kirjoitti:
Juuri tällaista tarkoitin...
EIKÖ POJALLA POKKA RIITÄ POISTAMISEEN OTA KUSI PÄÄSTÄS POI JA PASKO SONTAA SUN PAKSUNU ROMUKALVOOS JA PESE ILLALLA LEEGOT!!!
- MaN1985HelSinKi
sappela kirjoitti:
EIKÖ POJALLA POKKA RIITÄ POISTAMISEEN OTA KUSI PÄÄSTÄS POI JA PASKO SONTAA SUN PAKSUNU ROMUKALVOOS JA PESE ILLALLA LEEGOT!!!
En poista piruuttanikaan. Kuka tässä poika on?
- kiekkokaleva
MaN1985HelSinKi kirjoitti:
En poista piruuttanikaan. Kuka tässä poika on?
Sappela ei ole perillä asioista.Ihan selvä neiti toi Sappela siin on poika kaukana.
Toivotan kärsivällisyyttä valitsemallasi uralla, sillä sitä tulet tarvitsemaan. Nostan hattua koska näet vaivaa, jotta meillä muilla olisi tasokkaampi paikka vaihtaa mielipiteitä.
Tehtävä ei ole helppo ja osallesi tulee koitumaan kritiikkiä, usein turhaa, joten toivottavasti jaksat siitäkin huolimatta toimia hyväksemme.- MaN1985HelSinKi
Mua ei lannista muiden sanomiset tyyliin olet sitä tai tätä. Se on tärkeintä, että tiedän itse mikä ja kuka olen.
- ET TIEDÄ
MaN1985HelSinKi kirjoitti:
Mua ei lannista muiden sanomiset tyyliin olet sitä tai tätä. Se on tärkeintä, että tiedän itse mikä ja kuka olen.
KUKA OLET JA MISSÄ??
- BenAmy
aloitat solvaavien viestien poiston?
- MaN1985HelSinKi
Onko jotain jääny huomaamatta, laitas linkkejä tähän?
MaN1985HelSinKi kirjoitti:
Onko jotain jääny huomaamatta, laitas linkkejä tähän?
- MaN1985HelSinKi
Lätkäguru kirjoitti:
oli jäänyt huomaamatta, ihminen kun olen :-)
- BenAmy
MaN1985HelSinKi kirjoitti:
Onko jotain jääny huomaamatta, laitas linkkejä tähän?
Aika helppo missata kun se on vain ollut viikon palstalla, otsikko isolla ja listalla kolmantena.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000000822&posting=22000000005879193 - MaN1985HelSinKi
BenAmy kirjoitti:
Aika helppo missata kun se on vain ollut viikon palstalla, otsikko isolla ja listalla kolmantena.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000000822&posting=22000000005879193En saisi poistaa mielipiteitä ja tuo on mielestäni jonkun mielipide. Pysykööt se täällä ja onhan sinne ilmestynyt aikuisempia vastauksia...ei kaikesta kannata niin itseensä ottaa :-) Mutta jos on asiamattomia, loukkaavia, provosoivia viestejä niin painelkaa siitä Ilmoita asiattomasta viestistä niin käyn katsomassa.
Voi niitä tähänkin kyllä varmaan laittaa..jos haluaa. - BenAmy
MaN1985HelSinKi kirjoitti:
En saisi poistaa mielipiteitä ja tuo on mielestäni jonkun mielipide. Pysykööt se täällä ja onhan sinne ilmestynyt aikuisempia vastauksia...ei kaikesta kannata niin itseensä ottaa :-) Mutta jos on asiamattomia, loukkaavia, provosoivia viestejä niin painelkaa siitä Ilmoita asiattomasta viestistä niin käyn katsomassa.
Voi niitä tähänkin kyllä varmaan laittaa..jos haluaa.mielipide vaan väite. Mielipide on asiallisesti perusteltu kannanotto.
Mutta turhaanpa tässä otan kantaa. Minulle on oikeastaan aivan sama millaista tekstiä täällä viljellään nyt kun palstalla on oma sheriffi. Aiemmin otti hiukan oikeudentunnon päälle kun "jokerifanit" arvostelivat palstan tasosta "F.R.E.A.K"iä jolla ei ollut mitään tekemistä asian kanssa.
- Lätkäguru2
Eikö Lätkäguru olekkaan tämän palstan seriffi!? Olen todella pettynyt!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281256
- 1181068
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270764- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18677- 42615
- 49589
- 25565