Tästä lähtien kaikki solvaavat viestit poistetaan. Alankin tästä nyt hommiin. Asialliset viestit ovat tervetulleita!
Tahti muuttuu...
16
1098
Vastaukset
- sappela
kusiaivo oot munapää MAN!!!
- MaN1985HelSinKi
Juuri tällaista tarkoitin...
- sappela
MaN1985HelSinKi kirjoitti:
Juuri tällaista tarkoitin...
EIKÖ POJALLA POKKA RIITÄ POISTAMISEEN OTA KUSI PÄÄSTÄS POI JA PASKO SONTAA SUN PAKSUNU ROMUKALVOOS JA PESE ILLALLA LEEGOT!!!
- MaN1985HelSinKi
sappela kirjoitti:
EIKÖ POJALLA POKKA RIITÄ POISTAMISEEN OTA KUSI PÄÄSTÄS POI JA PASKO SONTAA SUN PAKSUNU ROMUKALVOOS JA PESE ILLALLA LEEGOT!!!
En poista piruuttanikaan. Kuka tässä poika on?
- kiekkokaleva
MaN1985HelSinKi kirjoitti:
En poista piruuttanikaan. Kuka tässä poika on?
Sappela ei ole perillä asioista.Ihan selvä neiti toi Sappela siin on poika kaukana.
Toivotan kärsivällisyyttä valitsemallasi uralla, sillä sitä tulet tarvitsemaan. Nostan hattua koska näet vaivaa, jotta meillä muilla olisi tasokkaampi paikka vaihtaa mielipiteitä.
Tehtävä ei ole helppo ja osallesi tulee koitumaan kritiikkiä, usein turhaa, joten toivottavasti jaksat siitäkin huolimatta toimia hyväksemme.- MaN1985HelSinKi
Mua ei lannista muiden sanomiset tyyliin olet sitä tai tätä. Se on tärkeintä, että tiedän itse mikä ja kuka olen.
- ET TIEDÄ
MaN1985HelSinKi kirjoitti:
Mua ei lannista muiden sanomiset tyyliin olet sitä tai tätä. Se on tärkeintä, että tiedän itse mikä ja kuka olen.
KUKA OLET JA MISSÄ??
- BenAmy
aloitat solvaavien viestien poiston?
- MaN1985HelSinKi
Onko jotain jääny huomaamatta, laitas linkkejä tähän?
MaN1985HelSinKi kirjoitti:
Onko jotain jääny huomaamatta, laitas linkkejä tähän?
- MaN1985HelSinKi
Lätkäguru kirjoitti:
oli jäänyt huomaamatta, ihminen kun olen :-)
- BenAmy
MaN1985HelSinKi kirjoitti:
Onko jotain jääny huomaamatta, laitas linkkejä tähän?
Aika helppo missata kun se on vain ollut viikon palstalla, otsikko isolla ja listalla kolmantena.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000000822&posting=22000000005879193 - MaN1985HelSinKi
BenAmy kirjoitti:
Aika helppo missata kun se on vain ollut viikon palstalla, otsikko isolla ja listalla kolmantena.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000000822&posting=22000000005879193En saisi poistaa mielipiteitä ja tuo on mielestäni jonkun mielipide. Pysykööt se täällä ja onhan sinne ilmestynyt aikuisempia vastauksia...ei kaikesta kannata niin itseensä ottaa :-) Mutta jos on asiamattomia, loukkaavia, provosoivia viestejä niin painelkaa siitä Ilmoita asiattomasta viestistä niin käyn katsomassa.
Voi niitä tähänkin kyllä varmaan laittaa..jos haluaa. - BenAmy
MaN1985HelSinKi kirjoitti:
En saisi poistaa mielipiteitä ja tuo on mielestäni jonkun mielipide. Pysykööt se täällä ja onhan sinne ilmestynyt aikuisempia vastauksia...ei kaikesta kannata niin itseensä ottaa :-) Mutta jos on asiamattomia, loukkaavia, provosoivia viestejä niin painelkaa siitä Ilmoita asiattomasta viestistä niin käyn katsomassa.
Voi niitä tähänkin kyllä varmaan laittaa..jos haluaa.mielipide vaan väite. Mielipide on asiallisesti perusteltu kannanotto.
Mutta turhaanpa tässä otan kantaa. Minulle on oikeastaan aivan sama millaista tekstiä täällä viljellään nyt kun palstalla on oma sheriffi. Aiemmin otti hiukan oikeudentunnon päälle kun "jokerifanit" arvostelivat palstan tasosta "F.R.E.A.K"iä jolla ei ollut mitään tekemistä asian kanssa.
- Lätkäguru2
Eikö Lätkäguru olekkaan tämän palstan seriffi!? Olen todella pettynyt!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592