Tahti muuttuu...

MaN1985HelSinKi

Tästä lähtien kaikki solvaavat viestit poistetaan. Alankin tästä nyt hommiin. Asialliset viestit ovat tervetulleita!

16

1098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sappela

      kusiaivo oot munapää MAN!!!

      • MaN1985HelSinKi

        Juuri tällaista tarkoitin...


      • sappela
        MaN1985HelSinKi kirjoitti:

        Juuri tällaista tarkoitin...

        EIKÖ POJALLA POKKA RIITÄ POISTAMISEEN OTA KUSI PÄÄSTÄS POI JA PASKO SONTAA SUN PAKSUNU ROMUKALVOOS JA PESE ILLALLA LEEGOT!!!


      • MaN1985HelSinKi
        sappela kirjoitti:

        EIKÖ POJALLA POKKA RIITÄ POISTAMISEEN OTA KUSI PÄÄSTÄS POI JA PASKO SONTAA SUN PAKSUNU ROMUKALVOOS JA PESE ILLALLA LEEGOT!!!

        En poista piruuttanikaan. Kuka tässä poika on?


      • kiekkokaleva
        MaN1985HelSinKi kirjoitti:

        En poista piruuttanikaan. Kuka tässä poika on?

        Sappela ei ole perillä asioista.Ihan selvä neiti toi Sappela siin on poika kaukana.


    • Toivotan kärsivällisyyttä valitsemallasi uralla, sillä sitä tulet tarvitsemaan. Nostan hattua koska näet vaivaa, jotta meillä muilla olisi tasokkaampi paikka vaihtaa mielipiteitä.

      Tehtävä ei ole helppo ja osallesi tulee koitumaan kritiikkiä, usein turhaa, joten toivottavasti jaksat siitäkin huolimatta toimia hyväksemme.

      • MaN1985HelSinKi

        Mua ei lannista muiden sanomiset tyyliin olet sitä tai tätä. Se on tärkeintä, että tiedän itse mikä ja kuka olen.


      • ET TIEDÄ
        MaN1985HelSinKi kirjoitti:

        Mua ei lannista muiden sanomiset tyyliin olet sitä tai tätä. Se on tärkeintä, että tiedän itse mikä ja kuka olen.

        KUKA OLET JA MISSÄ??


    • BenAmy

      aloitat solvaavien viestien poiston?

      • MaN1985HelSinKi

        Onko jotain jääny huomaamatta, laitas linkkejä tähän?



      • MaN1985HelSinKi

      • BenAmy

      • MaN1985HelSinKi
        BenAmy kirjoitti:

        Aika helppo missata kun se on vain ollut viikon palstalla, otsikko isolla ja listalla kolmantena.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000000822&posting=22000000005879193

        En saisi poistaa mielipiteitä ja tuo on mielestäni jonkun mielipide. Pysykööt se täällä ja onhan sinne ilmestynyt aikuisempia vastauksia...ei kaikesta kannata niin itseensä ottaa :-) Mutta jos on asiamattomia, loukkaavia, provosoivia viestejä niin painelkaa siitä Ilmoita asiattomasta viestistä niin käyn katsomassa.

        Voi niitä tähänkin kyllä varmaan laittaa..jos haluaa.


      • BenAmy
        MaN1985HelSinKi kirjoitti:

        En saisi poistaa mielipiteitä ja tuo on mielestäni jonkun mielipide. Pysykööt se täällä ja onhan sinne ilmestynyt aikuisempia vastauksia...ei kaikesta kannata niin itseensä ottaa :-) Mutta jos on asiamattomia, loukkaavia, provosoivia viestejä niin painelkaa siitä Ilmoita asiattomasta viestistä niin käyn katsomassa.

        Voi niitä tähänkin kyllä varmaan laittaa..jos haluaa.

        mielipide vaan väite. Mielipide on asiallisesti perusteltu kannanotto.

        Mutta turhaanpa tässä otan kantaa. Minulle on oikeastaan aivan sama millaista tekstiä täällä viljellään nyt kun palstalla on oma sheriffi. Aiemmin otti hiukan oikeudentunnon päälle kun "jokerifanit" arvostelivat palstan tasosta "F.R.E.A.K"iä jolla ei ollut mitään tekemistä asian kanssa.


    • Lätkäguru2

      Eikö Lätkäguru olekkaan tämän palstan seriffi!? Olen todella pettynyt!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe