Tanolantie-Lohikoskentie-Palontie akselilla on nähty karhuemo kahden pennun kanssa. Koirat reagoi voimakkaasti joten jos kuulet vihellyksiä metsässä se ei ole naapurin Jaska vaan isompi köriläs.
Karhu + pari pentua liikkuu alueella
7
481
Vastaukset
- vaivian
Ainahan niitä marja-aikaan näkyy ja varsinkin Vaivialla ja ovat yleensä vielä pirun kiukkusia ja liikkuvat hyvien marjapaikkojen lähellä.
Metsät on nyt täynnä marjoja, joten kaikki kynnelle kykenevät poimimaan pakastimet täyteen ja ei varmasti näy karhuja eikä susia.- sammaletmyllätyt
On siellä joka puskassa myös näitä syyskuun kyitä, mistä oikein on laulukin. Nekin suojelevat vaivialaisten puolukkamättäitä!
- Leukailija
Olen nähnyt hirviä vaan,mutta toimeen on tultu.Mutta kuka tällä kunnalla on diabeetikkojen personal trainer,kotorinteellä?Meinaan vaan että kun se tauti tulee on aika orpo olo sen kanssa.
- ppp22
Komeet kotisivut on Tuulensuulla kotorinteellä.Kun olisi nuo kolesteroliarvotkin yhtä komeet olisi hyvä elellä.Personal trainer vie löhöäjät salille chipsien ja Tv:n vierestä ja opettaa oikean ruokavalion.Hyvä hyvä.
- tyhjän.hölöttäjät
mitä tekemistä näillä sairasjutuilla on Vaivian karhujen kanssa? Keskittäkää vähäisen järkenne käyttö oleelliseen eli pysykää aloituksen määrittelemässä aiheessa. Tai olkaa mieluimmin ihan hiljaa.
- ewertyui
Pekka Mäkiketelä oli ollut juoppo kuskina Arto Mikkolalla ja Hannu Tuomisella omistamallaan henkilöautolla Ford Cortina. Mikkola halusi ottaa kyyttiin Jarmo Hoikkalan joka jälleen haahuili pitkin kylän raittia, koska hänet oli poistettu Ikahovista.
Hoikkala istuutui taka penkille Mikkolan viereen. Melkein välittömästi Hoikkala ja Mikkola aloittivat keskenään kiivaan ja into himoisen suutelemisen. Mäkiketelä oli sanonut että hänen autossaan ei homoilla ja homot lentää helvettiin kuljetuksesta. Mäkiketelä oli ajanut auton Läykkäläntielle Hoikkalan asunnon kohdalle. Takapenkkiläiset tottelivat käskyä ja nousivat ulos. Mikkola oli tällöin alkanut hakata Hoikkalaa ja Hoikkala oli kaatunut ojaan. Mäkiketelä ja Tuominen olivat menneet tappeluun väliin ja ottaneet Mikkolan takaisin kyyttiin. Hoikkala oli kävellyt kakat housuissa kotiinsa.- Anonyymi
Karhu on noin ystävänä ihmistä fiksumpi.Se ei loukkaa sanoillaan ketään kun vaan muistaa että karjaisu kaksi kertaa tai murahdus on käsky mene pois.Olet saaliin tai poikasen lähellä.
Itse olen kaksikin kertaa ollut timissä samalla metsällä sen kanssa.tosin minulla on eväät mukana sille jos tiukka paikka tulee ruoka kelpaa
aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672