-Vie kursori linkin päälle.
-Paina hiiren vasenpainike alas ja pidä se alhaalla.
-Maalaa linkki vetämällä kursoria linkin yli.
-Vapauta painike
-Vie kursori maalatun linkin päälle ja napsauta sitä hiiren oikealla painikkeella.
-Näkyviin tulee ikkuna, jossa lukee: Avaa uuteen välilehteen.
-Napsauta sitä ja linkki avautuu.
-Yläpalkin punaista,suorakaiteen muotoista kuviota napsauttamalla saat videon näkyviin.
Linkin luettuasi tai kuunneltuasi sulje välilehti ruksia näpäyttämällä.
Linkin avaaminen
43
3249
Vastaukset
- mousses
Mitä silloin jos ei ole hiirtä ?
- taijokumuu
Niin, kelpaisikohan rotta tai marsu.
- ei-hiirellä
Nyt joutuukin linkittäjä hieman tarkemmin valaisemaan uutislähdettään ja ehkä musan linkittäjät kertovat jo heti "kättelyssä", mistä kappaleesta on kysymys? Itse olen toivonut jo kauan sitä informaatiota, että tiedän, mikäli todella mielimusiikini on linkitetty.
Minun musiikkimakuni ei ole kovin kummoinen, kuin jollakin tuntuu olevan?:)) - ent.siivoojaparka
Minun hiirelläni on oikea etutassu ollut halvaantuneena jo iät ja ajat. Käytän pikakommandoja Ctrl c ja Ctrl v, kopioi ja liitä.
- kylmätotuus
ei-hiirellä kirjoitti:
Nyt joutuukin linkittäjä hieman tarkemmin valaisemaan uutislähdettään ja ehkä musan linkittäjät kertovat jo heti "kättelyssä", mistä kappaleesta on kysymys? Itse olen toivonut jo kauan sitä informaatiota, että tiedän, mikäli todella mielimusiikini on linkitetty.
Minun musiikkimakuni ei ole kovin kummoinen, kuin jollakin tuntuu olevan?:))Eihän tämä uusi systeemi muuta juuri mitään entiseen verrattuna.
Ainoa muutos on, että se hiukan hankaloittaa linkin avaamista. Linkin sisältö on edelleen arvoitus.
Musiikkilinkkien sisällöt ovat aina ylläreitä ja minusta se on hyvä juttu.
Linkkien ansiosta olen saanut kuultavakseni lukemattomia hienoja esityksiä, joita en muuten olisi koskaan kuullutkaan.
Olen jokseenkin kaikkiruokainen musiikin suurkuluttaja ja kokemukseni linkeistä ovat olleet antoisia.
Voihan linkin aina sulkea, jos biisi ei miellytä. Yksi näpäys vain ja linkki sulkeutuu. - suuntahuonompaan
ei-hiirellä kirjoitti:
Minun musiikkimakuni ei ole kovin kummoinen, kuin jollakin tuntuu olevan?:))Ennen edellistä uudistusta viestissä näkyi jopa tuubissa oleva kuva ja esittäjän sekä kappaleen nimet.
- Anonyymi
taijokumuu kirjoitti:
Niin, kelpaisikohan rotta tai marsu.
Älä jaksa
- eppu2
Minä en ole mikään tietokoneguru, joten en tätä hommaa osannut.
Joten iso kiitos asiallisesta, selkeästä ohjeesta.- Rokan.syönyt.mies
Olisit vaan ollut sosiaalisempi, avautuva ja kysynyt asiaa meiltä viisailta ja rohkeilta, ensisijaisesti miehiltä, jotka tiedämme kaiken kyntötraktorin telaketjun päivittämisestä ja kuinka windows 7 asennetaan lantatalikkoon, kuinka suomi24 avautuu navetan ikkunassa ja tiedämme paljon paljon esim maalailusta hiirellä. Ensin on vain pyydystettävä se hiiri, mieluummin elävänä kuin kuolleena. Sitten hiiri kostutetaan maaliin ja pistetään juoksemaan pitkin seiniä.
- eppu2
Rokan.syönyt.mies kirjoitti:
Olisit vaan ollut sosiaalisempi, avautuva ja kysynyt asiaa meiltä viisailta ja rohkeilta, ensisijaisesti miehiltä, jotka tiedämme kaiken kyntötraktorin telaketjun päivittämisestä ja kuinka windows 7 asennetaan lantatalikkoon, kuinka suomi24 avautuu navetan ikkunassa ja tiedämme paljon paljon esim maalailusta hiirellä. Ensin on vain pyydystettävä se hiiri, mieluummin elävänä kuin kuolleena. Sitten hiiri kostutetaan maaliin ja pistetään juoksemaan pitkin seiniä.
Juu niin, en minä tuostakaan ymmärtänyt, kun traktorin, talikon ja navetan ikkunan.
- kylmätotuus
Jotkut minuakin ovat aikoinaan neuvoneet monissakin asioissa.
Kiitos heille kaikille! - Kantapäästä.kannettavaan
Totta. Kukaan ei ole seniori syntyessään. Maailman kaikki asiat, ne vähäiset mitkä ihminen tarvitsee oppia, täytyy ainakin kerran tehdä sen ekan kerran elikkä jopa toistettava, että oppii.
- kylmätotuus
Olipas mielikuvitusrikas kommentti!
Päivän paras lukukokemus.
Kyllä se joillain välähtää.
Kiitokset makeista nauruista!! - eppu2
Unohdin mainita, että kissa kyllä hoitaa tuon hiiren pyydystämisen, minun täytyy vaan odotella.
- äijä-
-onhan se kiva kun oppii jotain uutta, kyllä kyllä...mut mieluummin vois linkitysmahdollisuudenpoistaa kokonaan, kyl muutenkin saa asiansa toimitettua ja ihan yhtä hyvin ja perustellusti...linkitykset keskustelun aloituksena ja/tai perusteluna on tarpeetonta, turhaan aikkaa niiden kans menee, kyl aikuiset osaa muutenkin perustella ja aloittaa vaikka mistä jutunjuuresta keskustelun....mummielestäniin.
- kylmätotuus
Nimim. äijä- olen aivan eri mieltä linkitysmahdollisuudesta kuin sinä.
Otan esimerkiksi niinkin utopistisen ajatuksen, että täällä keskusteltaisiin asiasta, joka liittyisi Perustuslakiimme.
Olisiko keskustelijoille helpompaa etsiä itse tietoa Googlesta, vai valmiiksi laitetusta linkistä?
http://oikeusministerio.fi/fi/index/toimintajatavoitteet/lakiensaataminen/perustuslaki.html
Pitäisikö keskustelijan kenties kirjoittaa koko lainkohdan ritirimpsu itse, johon haluaa viitata?
Ei kai sentään?! - ent.siivoojaparka
kylmätotuus kirjoitti:
Otan esimerkiksi niinkin utopistisen ajatuksen, että täällä keskusteltaisiin asiasta, joka liittyisi Perustuslakiimme.
Olisiko keskustelijoille helpompaa etsiä itse tietoa Googlesta, vai valmiiksi laitetusta linkistä?
http://oikeusministerio.fi/fi/index/toimintajatavoitteet/lakiensaataminen/perustuslaki.html
Pitäisikö keskustelijan kenties kirjoittaa koko lainkohdan ritirimpsu itse, johon haluaa viitata?
Ei kai sentään?!Nii just. Ja sittenhän on muitakin palstoja kuin tämä. Miten keskustellaan vaikkapa musiikkivideot-palstalla ja mistä, jos ei saisi lainkaan linkittää kyseiseen videoon.
- nythän-mä-hokasin
kylmätotuus kirjoitti:
Ei kai sentään?!Minä jo ihmettelinkin torilla, kun joukko ihmisiä alkoi juttunsa aina "http:www j.n.e." ja toinen jatkoi samalla litanialla. Sitten oli toinen porukka, jotka tuon litanian aikaan pyörähteli torilla ja välinnä naureskelivat äänekkäästi, hy, jopa halailivat!:))
- Kysyy.hän
Mites näitä linkkejä tabletilla availlaan, onks tietoo?
Toivottavasti et pahastu, kylmätotuus, mutta vähän korjattavaa tuli... Jos se on linkki, ei sitä tarvitse mitenkään maalata? Senkun napsauttaa hiirellä päälle. Ja jos haluaa varmistaa että se avautuu uuteen välilehteen, napsauta oikealla hiiren painikkeella ja valitse "Avaa uudessa välilehdessä".
Miten avaa näitä linkkejä jotka täällä ei enää näy linkkeinä:
Valitse hiirellä "linkin" koko tekstirivi niin että laitat kursorin vaikkapa rivin loppuun, paina hiiren vasenta painiketta ja liikuta hiirtä koko rivin yli kunnes se on sininen. Kursori muuttuu nuoleksi. Paina hiiren oikeaa painiketta, ja valitse siitä "Kopioi". Avaa uusi välilehti jolloin kursori automaattisesti jää vilkkumaan oikeaan kenttään. Paina hiiren oikeaa painiketta ja valitse siitä "Liitä". Paina juuri liitetyn osoitteen jälkeen olevaa päivityspainiketta ja selain lähtee hakemaan sun sivua.
Ihan ilman hiirtä ei kyllä pärjää, mutta näinkin voi (nopeammin) tehdä:
Maalaa hiirtä käyttäen linkkiosoitteen siniseksi. Paina Ctrl ja C yhtä aikaa ja avaa välilehti. Paina Ctrl ja V ja heti perään Enter.
Tabletilla pitää painaa vähän aikaa siitä kohtaa mistä haluaa kopioida, jolloin jonkinsortin väkäset ilmestyy. Näitä voi sitten erikseen liikutella, alkuväkänen siihen mistä sana alkaa, ja toinen sanan loppuun. Ylös ilmestyy palkki missä lukee mm. kopioi ja muut jutut. Napauta "kopioi". Avaa uusi välilehti ja pidä sormea taas vähän kauemmin osoitekentän kohdalla, ilmestyy pieni boksi missä lukee "Liitä", paina sitä ja sen jälkeen "Mene".Ja vastaavasti voi linkittää: Kursori selaimen osoitekenttään kun olet siinä nettisivussa jonka haluat jakaa, paina Ctrl ja A, (pikakomento sille että valitsee kaiken) sen jälkeen Ctrl ja C ja se on kopioitu. Kun haluat liittää paina Ctrl ja V. Ja se on siinä.
- ent.siivoojaparka
hmp.f kirjoitti:
Ja vastaavasti voi linkittää: Kursori selaimen osoitekenttään kun olet siinä nettisivussa jonka haluat jakaa, paina Ctrl ja A, (pikakomento sille että valitsee kaiken) sen jälkeen Ctrl ja C ja se on kopioitu. Kun haluat liittää paina Ctrl ja V. Ja se on siinä.
Taisin oppia taas uuden sanan; kursori. En ole koskaan tiennyt, mikä markör on suomeksi. Onko se ihan suomea vai jostain englantilaisesta sanasta suora suomennos?
Miksi muuten neuvot Ctrl ja iso kirjain? Minä olen tottunut käyttämään pikkukirjainta... - kylmätotuus
Nimim. "hmp.f" enhän minä pahastu ohjeistasi, koska ei ole mitään syytä moiseen.
Olisit kyllä saanut nuo ohjeesi kirjoittaa jo "Kiitos-suomi24-team" ketjuun. Siellä vaan nimittelit henkilöitä, jotka eivät osanneet linkkejä avata, "Aivan onnettomaksi porukaksi".
Minä kerroin oman tapani avata linkkejä ja sinä oman tapasi.
Konstit on monet ja jokainen voi valita mieleisensä. Pääasia on, että linkit opitaan avaamaan!
Yhteispelillä kaikki sujuu paremmin. Siitä lienemme samaa mieltä! - eppu2
kylmätotuus kirjoitti:
Nimim. "hmp.f" enhän minä pahastu ohjeistasi, koska ei ole mitään syytä moiseen.
Olisit kyllä saanut nuo ohjeesi kirjoittaa jo "Kiitos-suomi24-team" ketjuun. Siellä vaan nimittelit henkilöitä, jotka eivät osanneet linkkejä avata, "Aivan onnettomaksi porukaksi".
Konstit on monet ja jokainen voi valita mieleisensä. Pääasia on, että linkit opitaan avaamaan!
Yhteispelillä kaikki sujuu paremmin. Siitä lienemme samaa mieltä!Sain ihan helposti neuvosi mukaan linkin auki.
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Taisin oppia taas uuden sanan; kursori. En ole koskaan tiennyt, mikä markör on suomeksi. Onko se ihan suomea vai jostain englantilaisesta sanasta suora suomennos?
Miksi muuten neuvot Ctrl ja iso kirjain? Minä olen tottunut käyttämään pikkukirjainta...Kursori se on, en tiiä mistä on tullut. Ja oikeassa olet, pieniä kirjaimia tuon ctrl:in kanssa pitääkin käyttää. Hyvä huomio!
kylmätotuus kirjoitti:
Yhteispelillä kaikki sujuu paremmin. Siitä lienemme samaa mieltä!Kauanko meinaat läksyttää mua vielä? Haenko risuja metsästä? Saisit ojentaa oikein kunnolla, mutta olisi ainakin kerralla ohi. Sanoin jo kun edellisen kerran kun läksytit mua, että se ei mun nälvinen ollut pahansuopaista, se oli sellaista hymyissä suin hellää tönimistä.
Normaalisti olen hyvä pyytämään anteeksi, mutta en näe mitään syytä pyytää sitä sinulta. Mun tölväisy ei ollut sua varten, kun niin selkeesti osaat ittekin! Arvelin kun kommenttini tänne kirjoitin että se saattaa näyttää tärkeilevältä, mutta tarkoitus oli siluttaa mun aiempaa kiusaa.
Teet mun kertomasta linkitystavasta ihan mitä tahdot, mutta jos kokeilisit näkisit että se on nopeampi kuin sun tapasi. Varsinkin nuo komentojen käyttö on tosi nopeaa, ja sopisi varsinkin kun osaat jo niin hyvin komentaa. Ei hymiöitä.- kylmätotuus
hmp.f kirjoitti:
Kauanko meinaat läksyttää mua vielä? Haenko risuja metsästä? Saisit ojentaa oikein kunnolla, mutta olisi ainakin kerralla ohi. Sanoin jo kun edellisen kerran kun läksytit mua, että se ei mun nälvinen ollut pahansuopaista, se oli sellaista hymyissä suin hellää tönimistä.
Normaalisti olen hyvä pyytämään anteeksi, mutta en näe mitään syytä pyytää sitä sinulta. Mun tölväisy ei ollut sua varten, kun niin selkeesti osaat ittekin! Arvelin kun kommenttini tänne kirjoitin että se saattaa näyttää tärkeilevältä, mutta tarkoitus oli siluttaa mun aiempaa kiusaa.
Teet mun kertomasta linkitystavasta ihan mitä tahdot, mutta jos kokeilisit näkisit että se on nopeampi kuin sun tapasi. Varsinkin nuo komentojen käyttö on tosi nopeaa, ja sopisi varsinkin kun osaat jo niin hyvin komentaa. Ei hymiöitä.En minä ole mikään toisia läksyttämään. Ilmaisinpahan vain, että parempi on neuvoa, kuin ilkkua osaamatonta.
Sinulla taas ei ole mitään syytä pyydellä anteeksi. Ei ainakaan minulta.
En muuten ymmärrä, mitä verbi siluttaa tarkoittaa. Yritin sen merkitystä etsiä, mutta en löytänyt.
Kirjoitin jo aiemmin, että linkitystapoja on useita ja jokainen voi itse valita mieleisensä.
Turha tässä on rueta tekemään kärpäsestä härkästä. Asia ei ole sen arvoinen.
Hyvää alkanutta viikkoa!
Suurkiitos teille kaikille jotka neuvoitte miten linkki avataan uudessa ikkunassa. :)
Mulla on kaksikin tyyppiä täällä kotona jotka osaa melkein kaiken, mutta en ollut huomannut kysyä. Ja nyt eikun taas linkittämään.
Aijälle: kyllä linkitys on hyvä asia jos keskustelee jostain oikeesta aiheesta ja haluaa valottaa jotain yksityiskohtaa esim. kuvalla tai antaa lähteen mistä on poiminut tietoja. Ei se tarkoita sitä että joku asia on totta koska joku iltalehti tai ullaappelsiini tai jaritervo on silleen sanonut. Puuta heinää voi höpistä ilman linkkejäkin, chattailla samoin, mutta asiaiheisiin linkit kuuluu olennaisina. (Edimerkki: naapurin kellarinovesta voidaan saada aikaan keskustelua linkittämättä ihan hienosti. Vatikaanin asenteesta vapautuksen teologiaan tarvitaan ehkä lähdetietoa dokumenttiin joka valottaa laajemmalti asiaa.)- äijä-
-pysyn näkemyksessäni, jep..
p.s. perustelut yllä, näkee ilman linkitystä.... :) "jaritervo"
Muistanko todellakin väärin, että itse linkitit "jaritervon" vatipäät?
Toinen muistikuva on siitä, kun tämä yksityisasuntojen luovutus tuli esille, niin täällä joku "vatipää" kirjoitti, että luovuttaisi Sipilä ensin omansa!
Varmaan hänen rouvansa oli lukenut tämän viestin ja sopivat yhdessä, että luovutetaan, mutta siitäkös taas metakka alkoi ja jatkuu, ja jatkuu.
Mikä on se lähde, siis varma tieto, joka ei olisi kuitenkin jonkun yksityisen tieto?
Tilastokeskusko?
Ei todellakaan ole. Sieltä tulee yrityksille tukuttain kyselylomakkeita, joihin täytyy vastata, joihin minäkin jouduin vastailemaan yrityksemme puolesta, tietenkin esimieheni opastuksella. "Ota siitä jotain pois ja lisää johonkin jotain" tyyliin se meni. Kuka hiivatti niitä jokavuotisia uteluita jaksoi täytellä?
Mielenkiintoista olikin sitten työskennellä Tilastokeskuksessa kaksi vuotta ja siellä sen "luotettavuuden" oikein huomasikin, joten ei ole vitsi siitä mainita.Kristiina23 kirjoitti:
"jaritervo"
Muistanko todellakin väärin, että itse linkitit "jaritervon" vatipäät?
Toinen muistikuva on siitä, kun tämä yksityisasuntojen luovutus tuli esille, niin täällä joku "vatipää" kirjoitti, että luovuttaisi Sipilä ensin omansa!
Varmaan hänen rouvansa oli lukenut tämän viestin ja sopivat yhdessä, että luovutetaan, mutta siitäkös taas metakka alkoi ja jatkuu, ja jatkuu.
Mikä on se lähde, siis varma tieto, joka ei olisi kuitenkin jonkun yksityisen tieto?
Tilastokeskusko?
Ei todellakaan ole. Sieltä tulee yrityksille tukuttain kyselylomakkeita, joihin täytyy vastata, joihin minäkin jouduin vastailemaan yrityksemme puolesta, tietenkin esimieheni opastuksella. "Ota siitä jotain pois ja lisää johonkin jotain" tyyliin se meni. Kuka hiivatti niitä jokavuotisia uteluita jaksoi täytellä?
Mielenkiintoista olikin sitten työskennellä Tilastokeskuksessa kaksi vuotta ja siellä sen "luotettavuuden" oikein huomasikin, joten ei ole vitsi siitä mainita.Linkitin koko Jari Tervon artikkelin, en tietolähteenä, vaan alustuksena keskusteluun. Eihän se ollut varsinainen asiaihe, vaan mielipidealoitus ja alustuksena oli Tervon blogi. Linkittäminen oli kaikein kätevin tapa saada kaikki ymmärtämään mistä oli puhe.
Statististiikka on suhteellisen luotettavaa tietoa; sen keräämiseen ja soveltamiseen käytetään tieteellisiä metodeja, virheprosentti on tietysti aina olemassa.
Suuret tietotoimistot palkkaavat usein ammattitaitoista väkeä jotka tutkivat tiedot ennenkuin ne julkaistaan, sama koskee suurempia päivälehtiä. Journalisteilla on omat ammattikuntansa säännöt ja koulutuksensa ja eivät mielellään esitä mututietoa ja tuulesta temmattua faktaa koska he voivat (tai heidän johtoportaansa voivat) joutua vastuuseen väärästä tiedosta.
Blogit, kolumnit, some ja nettilehdet saavat kirjoittaa mitä hölynpälyä haluavat.
- Viatonsivullinen
Taitaa mennä aikaa ennenkuin minä olen tapetilla.
Taidan tyytyä vain kirjailemaan, johan sitä siinäkin on harmia tarpeeksi:)- Viatonsivullinen
Ei siinä nyt tämänkauempaa mennyt, tabletti on erilainen.
Aika helppo, hoksasin ihan itse, en ole sittenkään entinen, taidan olla
"aikahyvä ihmiseksi"
- Vinkkivinkki
Itse saan suomi24:n linkit suoraan klikkaamalla avattavaksi niin kuin ennen "uudistuksia". Koneessa on:
Windows 7
Google Chrome selain, jossa lisäosa
Text URL Linker https://chrome.google.com/webstore/detail/text-url-linker/aegfbpchoheaflicfmggkmlmcccpjpgd
Ei ole mahdollisuutta kokeilla win8:lla tai win10:llä.
Mainokset häviävät kokonaan lisäämällä Adblock Plus.
Vielä kun keksisi, miten android-puhelimessa, jossa on Chrome-selain saisi vastaavalla tavalla toimimaan. Linkin voi työläästi merkata, kopioida sen ja asettaa uudeksi osoitteeksi. On kuitenkin niin hankalaa, että ei aivan helposti tee.Jos keksit hyvän konstit, niin kerro minullekin kuinka anroidilla linkittäminen helpottuisi. Vaikka eihän tuo kovinkaan hankalaa ole, samaa tapaa käytän kuin sinäkin, enemmän aikaa siinä kuitenkin menee kuin suoraan klikatessa menisi.
- Vinkkivinkki
Ancelina kirjoitti:
Jos keksit hyvän konstit, niin kerro minullekin kuinka anroidilla linkittäminen helpottuisi. Vaikka eihän tuo kovinkaan hankalaa ole, samaa tapaa käytän kuin sinäkin, enemmän aikaa siinä kuitenkin menee kuin suoraan klikatessa menisi.
Tutkin asiaa vielä eilen illalla. Aivan täydellistä ratkaisua ei löytynyt, mutta sellainen kuitenkin, joka ei ole niin hankala kuin normaali käsittely.
Ensin on asennettava Firefox for Android -selain.
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.mozilla.firefox
Tähän on asennettava add-on LinkyMobile. Saa ladattua ja asennettua Firefox -> Työkalut -> Lisäosat Selaa kaikkia Firefoxin lisäosia.
Linkymobile ei kuitenkaan näytä toimivan aivan niinkuin luvataan. Syynä voi olla se, että se on jo vanha. Uudet Androidit ja Firefoxit ilmeisesti vaatisivat päivitystä LinkyMobileen. Niitä ei kuitenkaan ole tullut eikä ilmeisesti tulekaan, koska kehittäjän web-osoitekaan ei toimi.
Automaattinen tekstin muunto linkeiksi ei toimi. Kuitenkin valikon Converts Text Links toimii viimeistään kahden yrityksen jälkeen. On tällöinkin paljon helpompi tapa kuin Anroidilla tekstistä maalata, kopioida ja asettaa uudelleen osoitteeksi.
Firefoxiin kannattaa asentaa myös lisäosa Adblock Plus. Pääsee mainoksista eroon. On todella toimiva. Paljon muitakin lisäosia on tarjolla eri tarkoituksiin. - Vinkkivinkki
Vielä vähäsen. En ole koskaan ennen törmännyt keskustelupalstoilla suomi24:n kaltaiseen toimintaan linkkien suhteen. Linkit ovat niin olennainen osa keskustelujen toimintaa, että niiden on toimittava.
Joissakin suomalaisten nettilehtien uutiskommnentoinnissa voi olla vastaavaa ehkä myös joidenkin blogien vastausviesteissä.
Suomi24:lle toivoisi syntyvän varteenotettava kilpailija. Erikoistuneita keskustelupalstoja on paljonkin, mutta tällaista yleiskeskustelufoorumia, johon voi rekisteröitymättä kirjoittaa, on vähän. Rekisteröitymättömien kirjoittajien hyväksyminen on bisnestä. Saadaan enemmän sivuilla käyntejä ja enemmän mainostuloja. Mainosten lataamista voi estää tehokkaasti Adbolock Plussalla. Tämä tieto näkyy myös ylläpidolle ja pitäisi olla myös mainostajien saatavilla, jos osaavat vaatia. Vinkkivinkki kirjoitti:
Vielä vähäsen. En ole koskaan ennen törmännyt keskustelupalstoilla suomi24:n kaltaiseen toimintaan linkkien suhteen. Linkit ovat niin olennainen osa keskustelujen toimintaa, että niiden on toimittava.
Joissakin suomalaisten nettilehtien uutiskommnentoinnissa voi olla vastaavaa ehkä myös joidenkin blogien vastausviesteissä.
Suomi24:lle toivoisi syntyvän varteenotettava kilpailija. Erikoistuneita keskustelupalstoja on paljonkin, mutta tällaista yleiskeskustelufoorumia, johon voi rekisteröitymättä kirjoittaa, on vähän. Rekisteröitymättömien kirjoittajien hyväksyminen on bisnestä. Saadaan enemmän sivuilla käyntejä ja enemmän mainostuloja. Mainosten lataamista voi estää tehokkaasti Adbolock Plussalla. Tämä tieto näkyy myös ylläpidolle ja pitäisi olla myös mainostajien saatavilla, jos osaavat vaatia.Kiitos vinkeistäsi, kokeilen kunhan ehdin. Minulla on molemmissa puhelimissa Anroid ja käyttöjärjestelmät ovat hiukan erilaisia. Olen huomannut ettei sama systeemi toimi riippuen siitä kumpaa puhelinta käytän.
Ihan pikkuasian takia en viitsi täältäkään kaikkia linkkejä kopioida ja avata.
Tuo on totta, melko ikävää toimintaa Suomi24:n puolelta, vaikeuttaa keskustelua, koska kaikki eivät vieläkään osaa linkittää ja heiltä jää keskusteluun osallistuvien linkkejä avaamatta. Joskus niissä on oleellistakin asiaa ja keskusteluun liittyvää tietoa. Toivotaan että tilanne pian palaa entiselleen.
- niinpäjoopa
Minulla ainakin toimii näin:
Vien kursorin linkin vasempaan laitaan ja maalaan linkin siniseksi. Vapautan vasemman painikkeen.
Sitten napsautan hiiren oikeaa painiketta ja ylä laidassa lukee: avaa, napsautan siitä ja linkki toimii. - Toimiiko-nuo-neuvot
Kokeillaan nyt täyä linkkiä
https://www.youtube.com/watch?v=tyFESaTa54k- kesivä
Haikea oli.
- 1817
Hyvin toimii.:)
- kylmätotuus
Nostan tämän ketjun uudelleen esiin, koska musiikkiketjussa Pahalla tuulella tuntuu olevan nimimerkkejä, joilla on vaikeuksia linkkien avaamisessa.
Tässä aloittamassani ketjussa on neuvottu monia tapoja ratkaista ko. pulma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292228
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261868Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121429Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121297Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701221- 931048
- 17937
- 88903
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741