Puhun palturia poikaystävälle

ksjkdjfksd

Suhteen alussa koin kai jotenkin tarvetta esittää samanlaista tyyppiä kun poikaystävä ja kerroin pitäväni kummallisesti samoista asioista kun hän. Todellisuudessa näin ei todellakaan ole. Olen myös möläyttänyt sellaisen asian että olen ollut jonkun henkilön hyväkin kaveri vaikka olemme olleet vain "tuttuja". Poikaystävä tuntee tämän tyypin, mutta ei kovin hyvin. Tunnen nyt suurta katumusta ja häpeää että olen mennyt valehtelemaan. Huomasin poikaystävän ilmeestä että hän todella yllättyi kun kerroin että "niin minäkin pidän siitä". Varmaan huomasi että onkohan nyt noin, mutta pakko kai hyväksyä asia. Minä ja suuri suuni

1

165

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zppx

Voithan toimia niin kuin ihmiset, jotka eivät edes ole valehdelleet, mutta ovat huomanneet, että joku on saanut jostain heihin liittyvästä väärän kuvan. Voit siis korjata asiaa oikeaan suuntaan joku toinen kerta, kun samat asiat tai henkilöt tulevat puheeksi. Luulen, että tämä olisi hyvä häpeäntunteesi kannalta.

Sanot siis siitä ihmisestä joskus, että "en kyllä koskaan tuntenut häntä erityisen hyvin", "hän jäi oikeastaan minulle aika etäiseksi" tms. Samoin siitä asiasta, voithan aina täydentää myöhemmin oikeaan suuntaan, jos se on oleellista.

Väärinymmärryksiä tapahtuu maailmassa silloinkin, kun yritetty tulla täysin ymmärretyiksi ja sanottu juuri niin kuin asia on... Siihen, millä on väliä, voi aina palata ja tarkentaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1550
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      100
      758
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe