Puhun palturia poikaystävälle

ksjkdjfksd

Suhteen alussa koin kai jotenkin tarvetta esittää samanlaista tyyppiä kun poikaystävä ja kerroin pitäväni kummallisesti samoista asioista kun hän. Todellisuudessa näin ei todellakaan ole. Olen myös möläyttänyt sellaisen asian että olen ollut jonkun henkilön hyväkin kaveri vaikka olemme olleet vain "tuttuja". Poikaystävä tuntee tämän tyypin, mutta ei kovin hyvin. Tunnen nyt suurta katumusta ja häpeää että olen mennyt valehtelemaan. Huomasin poikaystävän ilmeestä että hän todella yllättyi kun kerroin että "niin minäkin pidän siitä". Varmaan huomasi että onkohan nyt noin, mutta pakko kai hyväksyä asia. Minä ja suuri suuni

1

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zppx

Voithan toimia niin kuin ihmiset, jotka eivät edes ole valehdelleet, mutta ovat huomanneet, että joku on saanut jostain heihin liittyvästä väärän kuvan. Voit siis korjata asiaa oikeaan suuntaan joku toinen kerta, kun samat asiat tai henkilöt tulevat puheeksi. Luulen, että tämä olisi hyvä häpeäntunteesi kannalta.

Sanot siis siitä ihmisestä joskus, että "en kyllä koskaan tuntenut häntä erityisen hyvin", "hän jäi oikeastaan minulle aika etäiseksi" tms. Samoin siitä asiasta, voithan aina täydentää myöhemmin oikeaan suuntaan, jos se on oleellista.

Väärinymmärryksiä tapahtuu maailmassa silloinkin, kun yritetty tulla täysin ymmärretyiksi ja sanottu juuri niin kuin asia on... Siihen, millä on väliä, voi aina palata ja tarkentaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5202
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4627
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      104
      1419
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      154
      1414
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      13
      1234
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1034
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      892
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      863
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      809
    Aihe