Suhteen alussa koin kai jotenkin tarvetta esittää samanlaista tyyppiä kun poikaystävä ja kerroin pitäväni kummallisesti samoista asioista kun hän. Todellisuudessa näin ei todellakaan ole. Olen myös möläyttänyt sellaisen asian että olen ollut jonkun henkilön hyväkin kaveri vaikka olemme olleet vain "tuttuja". Poikaystävä tuntee tämän tyypin, mutta ei kovin hyvin. Tunnen nyt suurta katumusta ja häpeää että olen mennyt valehtelemaan. Huomasin poikaystävän ilmeestä että hän todella yllättyi kun kerroin että "niin minäkin pidän siitä". Varmaan huomasi että onkohan nyt noin, mutta pakko kai hyväksyä asia. Minä ja suuri suuni
Puhun palturia poikaystävälle
1
101
Vastaukset
- Zppx
Voithan toimia niin kuin ihmiset, jotka eivät edes ole valehdelleet, mutta ovat huomanneet, että joku on saanut jostain heihin liittyvästä väärän kuvan. Voit siis korjata asiaa oikeaan suuntaan joku toinen kerta, kun samat asiat tai henkilöt tulevat puheeksi. Luulen, että tämä olisi hyvä häpeäntunteesi kannalta.
Sanot siis siitä ihmisestä joskus, että "en kyllä koskaan tuntenut häntä erityisen hyvin", "hän jäi oikeastaan minulle aika etäiseksi" tms. Samoin siitä asiasta, voithan aina täydentää myöhemmin oikeaan suuntaan, jos se on oleellista.
Väärinymmärryksiä tapahtuu maailmassa silloinkin, kun yritetty tulla täysin ymmärretyiksi ja sanottu juuri niin kuin asia on... Siihen, millä on väliä, voi aina palata ja tarkentaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245202
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34627- 1041419
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1541414Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131234- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211034viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61863- 37809