La ligaa kovin vähän

Raha.ratkaisee

Espanjalaista jalkapalloa tuli aikaisemmin Canal plussan kanavilta. Sitten Viasat luuli tehneensä hyvät kaupat, kun ryhtyi esittämään pari La ligan ottelua viikossa. Ei kukaan ole niin pöljä, että maksaisi noin vähästä ottelumäärästä. Viasatin ei tarvitse maksaa otteluista paljon, koska niitä esitetään niin vähän, mutta eipä tule katsojamaksujakaan.
Hupaisinta asiassa on, että DNA:n (entinen Welho) ympäripuhuja soitti minulle ja tuputti kovasti Viasattia MTV:n tilalle. Taitaa saada provikat, jos onnistuu?
MTV Sport esittää yhtenä lauantaina enemmän englantilaista futista kuin Viasat koko viikkona espanjalaista. - No juu, heikko kassavirta on vähentänyt MTV:nkin tarjontaa: futiksen mestareiden liigaa ei enää esitetä, ja lätkän mestareiden liiga katoaa myös tämän kauden jälkeen.
Ei tarvitse olle mikään ennustajaguru, jos toteaa, että myös MTV:n kassavirta heikkenee ensi syksynä. Varmaankin kaikenlaista halpaa roskaa keksitään tilalle.

7

1088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsojako

      No pitää viirata korvien välistä tosi paljon että kiinnostaa kattoa semmosta roskaa.
      Kyllä nää yhtiöt menee markkinapohjaisesti eikä ne muutaman palikan takia pidä yllä kannattamatonta roskaa. Yle on eri asia, sielä eletään neuvostosuomen aikaa ja toimittavat täyttä paskaa koska saavat rahaa ikkunoista ja ovista ilman minkäänlaista tulosvastuuta, eipä tässä muuta.

    • ettänäinon

      Eihän Viasat eikä mikään muukaan näytä nykyään La Ligaa.

    • korvenpoikanen

      Mitä se höpiset .Veikkaus-tv:llä näkyy päivittäin ja puolivirallisia kanavia netissä vaikka kuinka paljon joissa futista kymmeniä otteluita koko ajan ilmaiseksi.
      Pellejäkö te olette kun maksatte tyhjää.

    • Kiinnosti

      Ei tullu si sevilla - real madrid vaikka useassa mainoksessa sitä lupailtiin. aijai

    • La_ajaja

      La liga peleistä yksikään, eikä mitkään muutkaan sieltä esitettävät videokuvat näy Pohjolan perukoille kys. nettiselaimelta, jos veikkaus-TV:n vaatima selainlaajennus (Flash) lakkaa jossain vaiheessa siinä selaimella toimimasta.

      Mistäs sitten näet mitään, jos ei käsillä varakonettakaan? Se yksittäinen katseluilta ainakin menee silloin päin mäntyä. Tulosarkistosta voi ainoastaan nähdä pelituloksein karut lukemat - todelliset toteutuneet pelitulokset (ja roposia meni taas veikkauksen vetoihin), aiii-ja-ja-ja-ja!!!

    • Dinho10

      Tosta ohjeet miten näkyy jatkossa kaikki La Liga ottelut ilmaiseksi: http://live-streamit.com/la-liga-live-streamit-netista/

    • LaLigaa.riittää

      Näkyyhän noita La Ligan matseja nykyisin Viasatilla aika paljon. Itse katselen niitä 65 tuuman telkusta olohuoneen sohvalla ilman mitään tietokonenäpertelyjä, mutta ymmärrän kyllä, että vähävaraiset tekevät toisin. Mukava on kuunnella Tuomas Virkkusen asiantuntevia selostuksiakin, tosin hänen suomen taitonsa on hieman niin ja näin. Mies ei esimerkiksi käytä lainkaan sanaa "kuin", vaan selostaa aina: Hän pelaa nyt paremmin MITÄ viime vuonna. Tai: Joukkueen pelitapa on erilainen MITÄ viime vuonna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe