Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

naisille kysymys

Millainen suutelu missäkin tilanteessa? Rakastellessa, hyvänyön suukko. hellittelysuukko. Kiihkeässä tilanteessa? Kuivia hipaisuja vai kielareita?
Minä kuulemma en osaa suudella. Hänen mielestään.
Kosteita milloin, olen ymmällä.
1231
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

"Millainen suutelu missäkin tilanteessa? Rakastellessa, hyvänyön suukko. hellittelysuukko. Kiihkeässä tilanteessa? Kuivia hipaisuja vai kielareita?

Kosteita milloin, olen ymmällä."

Näin täällä:
Rakastellessa: Joko kevyitä pusuja tai lyhyitä, mutta kosteita kielareita. Ei ole tarve pusutella ollenkaan.
Hyvänyönsuukko: Nimensä mukaisesti suukko, eli hieman kostea, lämmin pusu huulille.
Hellittelysuukko: Lue kumppaniasi. Tähän ei ole minulta oikein selkeää ohjetta antaa.
Kiihkeässä tilanteessa: Syvälle suuhun menevä kielisuudelma. Ei armoa!

Osaat suudella! Typerä ollut se, joka on noin sanonut. Jos sinulla on ongelmia syljen tuotannon kanssa, niin sille on omat konstinsa, joihin voit tutustua.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Oppiaikäkaikkimies kirjoitti:

Millainen suutelu missäkin tilanteessa? Rakastellessa, hyvänyön suukko. hellittelysuukko. Kiihkeässä tilanteessa? Kuivia hipaisuja vai kielareita?
Kosteita milloin, olen ymmällä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu