Millainen suutelu missäkin tilanteessa? Rakastellessa, hyvänyön suukko. hellittelysuukko. Kiihkeässä tilanteessa? Kuivia hipaisuja vai kielareita?
Minä kuulemma en osaa suudella. Hänen mielestään.
Kosteita milloin, olen ymmällä.
naisille kysymys
1
228
Vastaukset 1
- Pusu77
"Millainen suutelu missäkin tilanteessa? Rakastellessa, hyvänyön suukko. hellittelysuukko. Kiihkeässä tilanteessa? Kuivia hipaisuja vai kielareita?
Minä kuulemma en osaa suudella. Hänen mielestään.
Kosteita milloin, olen ymmällä."
Näin täällä:
Rakastellessa: Joko kevyitä pusuja tai lyhyitä, mutta kosteita kielareita. Ei ole tarve pusutella ollenkaan.
Hyvänyönsuukko: Nimensä mukaisesti suukko, eli hieman kostea, lämmin pusu huulille.
Hellittelysuukko: Lue kumppaniasi. Tähän ei ole minulta oikein selkeää ohjetta antaa.
Kiihkeässä tilanteessa: Syvälle suuhun menevä kielisuudelma. Ei armoa!
Osaat suudella! Typerä ollut se, joka on noin sanonut. Jos sinulla on ongelmia syljen tuotannon kanssa, niin sille on omat konstinsa, joihin voit tutustua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa
Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham741345- 1221158
- 861085
- 981066
- 60960
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni59892- 136841
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p288755- 18608
- 69606