Alkujuuri
25.9.2015 7:35
Alussa meni aika mukavasti työttömänä, mutta sitten aloin hieman miettimään että mitä tänään tekisi kun kaikenlaiset rästihommat on jo tehty. Kysyin asiaan neuvoa Työvoiman palvelukeskuksen ammattiauttajilta. Työvoimavirkailija hymyili leveästi ja sanoi, että kyllä sulle tekemistä keksitään. Virkailija käski minun vetää housut kinttuuni ja mennä kontalleen lattialle. Tein työtä käskettyä. Ollessani kontillani lattialla virkailija otti kaapista esiin erittäin ison saunakauhan, antoi sen minulle ja käski minun työntää se peräsuoleeni. Aloin työntämään kovaa tahtia saunakauhaa persereikääni ja se tuntui aivan helvetin hyvältä ja pian sain mahtavan orgasmin.
Nyt olen käynyt jo vuoden ajan työntämässä saunakauhaa peräsuoleeni Työvoiman palvelukeskuksessa ja työkunto on kohonnut valtavasti. Suosittelen kaikille työttömille Työvoiman palvelukeskuksen tehokkaita aktivointipalveluita
hennalan varuskunta saa lisää työvoimaa
tämäonhyväalku
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olet otsikoinut tekstisi väärin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 563456
- 423167
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1642592Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212530- 232478
- 402401
- 412285
- 872199
- 281991
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä191926