miks sperman lentomatka lyhenee

266666666

nuorena kokemattomampana saattoi ampua metriinkin kiivaimmat tipat, nykyään 20v myöhemmin tippuu 10cm päähän. pitääkö ärsyttää oikein vai miten saa vauhtia?

16

135

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgdggdfg

      Eiköhän tuo ole luonnon oma järjestelmä. Nuorena pitää suvunjatko varmistaa ja siksi sperma lentää, että se varmasti päätyy naisen pillun perukoille. Tuossa iässä evoluution näkökulmasta ei ole enään väliä lentääkö vai ei.

    • Mies41v

      "Tuossa iässä evoluution näkökulmasta ei ole enään väliä lentääkö vai ei." Ja miten niin? Omituinen vastaus mielestäni. Miehen lisääntymiskyky jatkuu naisesta poiketen periaatteessa koko elämän.

      • Ikä-tuon-tekee

        Miten on, jaksatko juosta yhtä kovaa kuin 20 vuotta sitten?
        Jaksatko hypätä yhtä pitkälle ja korkealle kuin 20 vuotta sitten?

        Normaalia ikääntymistä. Nauttisit mieluummin siitä, että se orgasmi ylipäätänsä tulee, etkä murehdi turhia.

        Olisit yhtä hyvin voinut ihmetellä, miksi kulli ei enää seisaallaan jökötä vatsaa vasten.


      • NäinSeVaanMenee

        Kyllä tuo on oikeasti evoluutiojuttuja, kas kun myös miehen ikääntyminen aiheuttaa sikiölle suuremman riskin kehitysvammoihin jne.... Nuori on nuori kaikessa mielessä, paras lisääntymisikä taitaa olla jossain noin 25 vuotiaana, sen jälkeen kaikki on pelkkää alamäkeä ja rappeumaa!


      • hhjj

        Tarkoitat varmaan itseäsi


      • faktaa2e

        45v alk jyrkkä alamäki


    • fdfasfa

      Alavatsan lihasten kunto vaikuttaa asiaan.

    • pappaaa

      Kumma juttu. Ikää on jo 63 ja jos otan pillusta pois ennen orgasmia, lentää mällit makuuhuoneen tapetille, aivan samoin kuin nuorena poikana ;)

      • Avuksi

        Sinuun haluaisin tutustua!!
        Missä päin Suomea? Mmmm...


      • runkkkarui66

        tarkoitit matolle


    • linkooo

      Jopa metrin?? vajaa kolme metriä taisi itselläni olla pisarat pisimmällä..Nyt taitaa jäädä vajaaseen kahteen..

    • pahoteukku

      Se on paukku menny tehottomaksi, tai luoti on sen verran sitkeää, ettei jaksa lentää?

    • haitta.rauhanen

      Voin vastata kun tiedän!
      Syynä on alkava eturauhasen liikakasvu.
      Itselläni lensi kolmekymppisenä runkatessa mälli helposti pään yli.. olisko 38 vuotiaana lakkasi lentämästä. Nyt olen 50 vuotta ja syön eturausta pienetävää lääkettä.. mälli ei enää todellakaan lennä..

      • wewf33

        perintöpaska tuoki eturauhsen kasvu vai voiko estää jotenki`?`vasektomia aiheuttaa syöpää seki


    • pitäiskö_olla_onnellinen

      Olen 50 ja mälli lentää hyvin.Itse olen huomannut että miten kiihoittunut olen sen mukaan lähtee.Mutta jos kunnon suihinotto ja runkkailu niin kyllä lähtee...

    • Anonyymi

      eli 6 yhdyntää viikossa...ei tuun syöpää...oma vaimo voi siis vaikuttavaa siihen tuleeko!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe