Kuulin huhua Hox: Huhua, että kirkonkylän vanha ala-aste annettaisiin pakolaisten käyttöön.
Onko huhu todenperäinen?
kirkonkylän vanha ala-aste
23
214
Vastaukset
- karvanee
oikeaa tietoa on
kunnan tyhjät asunnot ja rakennukset otetaan käyttöön
Kunnantalon purkua myös siirretään,siihen tulee vastaanottokeskus.
Martinniemeen tyhjennetään yksi kerrostalo pakolaisille
Karvakäsi lapsille- liippari
Tänä ns.pakolaisten tulo on jo miehitystilanne.
Ruotsissa imaami julistaa: Lisääntykää paikallisten kanssa sillä tavoin voimme vallata heidän maansa.
Nainen. Uskallatko enää lenkkeillä yksin, kun nuo "sotalapset" saapuvat?
3.10 klo 12.00 mielenilmaus turvallisuutemme ja tulevaisuutemme puolesta.
- Budaa
Se on hyvällä paikalla ja sinne mahtuu, ihan ok asia.
- TulevaRvaMohamed
Tervetuloa!
- lakinen
Annatko silpoa lastesi sukupuolielimet?
Oletko valmis surmaamaan ns.vääräuskoiset? Hyväksytkö sen, kun miehelläsi voi olla kolme muuta moskeijassa vihittyä vaimoa? Vain teidän vihkitodistus viedään maistraattiin.
Muutenhan et ole muslimi. - killoki
lakinen kirjoitti:
Oletko valmis surmaamaan ns.vääräuskoiset? Hyväksytkö sen, kun miehelläsi voi olla kolme muuta moskeijassa vihittyä vaimoa? Vain teidän vihkitodistus viedään maistraattiin.
Muutenhan et ole muslimi.14-15v tytöt antaa oulussa pussata tupakki hinnalla.
eilen yks sai rotuaarilla askin kun karvakäsi oli housuissa.
Hyi helvetti mikä näky oli kun käveltiin vaimon kans ohi. - lakinen
Ymmärtämättömät tytöt, joiden vanhemmat eivät pidä huolta heistä, kuten rouva Kurkela tyttäristään.
Vanhemmat kantakaa vastuunne! - TulevaRvaMohamed
lakinen kirjoitti:
Muutenhan et ole muslimi.Maassa maan tavalla.Ei silpomista Suomessa. Ei perusmuslimit tapa vääräuskoisia, se on ääri-islamilaisten hobi. Kolme vaimoa on ok, saanpas välillä huilata. Tervetuloa edelleen!
- suuraton
Korvanimijä on sekoittanut pääsi. Meeppä lääkäriin ja pelasta itsesi ja läheisesi kauheuksilta.
- Jäpätin
Tuntien Haukiputaalaiset taitaa tulla sota kirkonkylälle..
- puttaalta
Meidän on pakko puolustautua alueemme miehitykseltä. Sen me teemme!
- PutaanBudha
Tevetuloa vaan kyllä meille mahtuu toivoo kirkonkyläläinen.
- vihtavuorinen
Niin teille. Ota niitä kotiisi ja elätä myös.
- puttaalta
Toivottavasti kk.n ala-asteelta löytyy hometta tai se sortuu jokeen!
- Sammamieltä
Jep
- Ex-puttaalainen
Onko tupsulan talot vielä pystyssä ? Sinne joutaa noi ulkomaan elävät , jos on läävät vielä pystyssaä.
- puttaaltapäivää
Eilisessä Rantapohjassa oli kauhistuttava juttu, että ala-aste sopisi pakolaisille.
Ei todellakaan sovi, koska uusi ala-aste on toisella puolen tietä. Miten uskaltaa päästää pienet tytöt koulutielle?
Muslimeillahan ei ole samaa ikärajaa tyttöihin sekaantumisesta, kuin meillä.
Jopa 9v on naitavissa, kuten heidän profeetta Muhammed toimi. He haluavat olla profeettansa kaltaisia.
Vääräuskoisen raiskaaminen on niiden mielestä pyhää ja kannustettavaa.
Nyt lasten vanhemmat vastustamaan hanketta.- antaane
meinaatko ettei tytöt anna jo 10-vuotiaana suomalaisillekin?
onhan poikkeustapauksiakin,mut yleensä - puttaaltapäivää
Saarta olla, että suomalaisissakin on kusipäämiehiä, jotka vokottelevat lapsia.
Lapset eivät ymmärrä mitä niille tapahtuu.
Se on rikos, jos alaikäiseen sekaantuu.
- uuuunelma
Aloite on tehty 3.9.2015 ja se on käsittelyssä.
Linkki aloitteeseen:
https://www.aloiteoululle.fi/aloite.php?aloiteid=863&backlink=index.php
Lainaus:
"Oulu kartoittaa tiloja mahdollisille uusille pakolaisten vastaanottokeskuksille. Haukiputaan Kirkonkylän koulussa ovat olemassa oivat tilat mm. ruokala, luokat majoittamiseen, oleskelutilat, liikuntatilat jne... pakolaisten vastaanottamiselle. Väistötilana rakennusta käyttävät nyt Kellon koulu ja Kuivasjärven koulu. Heidän tarve väistötilan käytölle loppuu vuoden lopussa ja ensi vuoden alkupuolella. Vesi-Jatulin ja Haukiputaan seurakunnan läheisyys luovat erinomaiset puitteet puhtaana pidolle ja henkisellekin tuelle. SPR toimii myös Haukiputaalla. Samalla rakennuksesta voidaan alkaa muodostaa Yhteisöjentaloa, josta on olemassa aloite"
Maaliskuussa saadaan sitten kirkonkylälle, siihen Jatulin kupeeseen, ala -ja yläasteen viereen rikastuttavaa värinää.
Rantapohja on myös käsitellyt asiaa, kannattaa lukea:
http://www.rantapohja.fi/uutiset.php?article=HAUKIPUDAS-JA-PAKOLAISET.html- musitonna
Jospa Irakissa tulee rauhallista ja pääsemme eroon noista maamme miehittäjistä.
Hyvästi unelma elää turvallisella alueella. Täytyy varautua kättä pidemmillä niiden tuloon. Enkä epäile hetkeäkään käyttää tarvittaessa niitä.
- SuomalaisetUlos
Joko kerrostalo on tyhjennetty ja asukkaan viety irakkiin?
- einiillenyt
Ei niille nyt alakoulu kelpaa.Onnelaanhan ne työnnetään. Onnelaa ei kukaan täysjärkinen sen jälkeen enää halua käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569