Mikä siinäkin on että toisia haittaa vaikka näihin juttuihin täällä mielihyvän vuoks päättäis uskoa ja lähteä mukaan leikkiin. Onhan niitä muitakin riippuvuuden kaltaisia mielitekoja ihmisillä, mut enpä ole kuullut et niiden harrastamisesta mielenterveysongelmia epäiltäis, urheilu, tupakka, puutarhanhoito, rahapelit, keräily, leffojen katselu, penkkiurheilu... Jos ei mee liiallisuuksiin vaan tuottaa vaan tervetullutta hyvää oloa.
Aion olla täällä haaveilemassa just niin kauan kuin itse erotan tän reaalielämästä. Ja vaikken haluais erottaakaan niin ainakaan en anna vaikuttaa sinne suuntaan. Enkä silti tarvii vieroitusta tai potkua todellisuuteen, kiitti vaan.
Onko lapset sairaita kun niillä on vilkas mielikuvitus? Onko aikuinen?
Olen mielikuvitusrikas aikuinen
7
57
Vastaukset
- taustahaaveilija
Et varmasti ole ainut!:)
https://youtu.be/4NhKWZpkw1Q - vuodetvieriiJAkiierii
Olin joskus en enää. Parempi niin.
Oisha se tiällt mukava joku löytteekkii, mutt kiva se o mutennii jutskatakkii(oisha se kyll kiva tiettee minkä näköne immeine o : )). Ja oha nykysin aikkuiste värityskirjojakkii. Tämmöst se tiettää nykyelämä, aikkoo ee ou seerustella : ). En tiijjä tuost kallonkutistaja jutust, mikäpä ee tänä päivän aihheuttas riippuvvuut? Sanokkeepa.
- uskokaapalstaa
Ei tämä palsta suurta mielikuvitusta edellytä. Riittää et on vähän harhainen eikä siinä mitään pahaa jos on.
- etymmärtänyt
Tätä juuri tarkoitin... Mikä ihmeen "harhainen"? Jos tietoisesti päättää eläytyä onko harhainen. Onko esim roolipelaajat harhaisia jos pelin päätteeksi kuitenkin kotiin normaaliarkeen suuntaavat?
- uskokaapalstaa
Ok en ymmärtänyt, jokainen tyylillään. Ei mua edes kiinnosta aiheesi, mutta tulipahan jotain sanottua. Eikä pahalla :). Mä nyt olin muutenkin jo poistumassa.
- Surullinenn
Kyllä nämä palstat ovat vain ihmisten eri tunteiden purkua varten, eivät kenenkään leikkejä ja mielihyvää varten eikä varsinkaan sitä aakkosten ja öökkösten kaipailua. Jos ihmistä kaipaa, niin sen osoittaa siellä normaalielämässä eikä täällä. Jotain mielenterveysongelmaa on sellaisella ihmisellä, joka elää täällä jotain palstarakkautta kaivattuunsa, jota ei ole mahdollista saada tai joka ei osoita enää kiinnostuksen merkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1004909
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1734771Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?894330Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1172700Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372678- 442227
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian302124Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261890Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121801- 881789