Kun koetan tarkistaa päivitysten saatavuutta, tulee seuraavanlainen ilmoitus:
"Windows Update ei voi tällä hetkellä tarkistaa päivitysten saatavuutta, koska tämän tietokoneen päivitykset ovat järjestelmänvalvojan hallinnassa."
Mitä tuolle (kakkos)koneelle pitäisi tehdä, jotta pääsisi itse järjestelmänvalvojaksi? Onko Avastin virussuoja asettanut itsensä sellaiseksi ilman lupaa? Keinoa ei tunnu löytyvän, enkä kaipaa myöskään kehotusta siirtyä Linuxiin tai mihinkään muuhun.
W 7 ei päivitä
YksiössäYmmällään
6
106
Vastaukset
- ErkkiEsimerkki2
Aja se päivitys "run as Administrator" oikeuksilla. Tai sf versiolla joku järjestelmävalvojan oikeudet, tms.
- YksiössäYmmällään
Ikävä kyllä ei onnistu, vaan kone on jonkun mystisen järjestellmänvalvojan alaisena eikä pääse siitä eroon. Vianmäärityskään ei osaa tehdä mitään. Olisiko tuo Avast ongelman alkulähde?
- YksiössäYmmällään
No?
- DirtyOperatingSystem
Avastin osuus selviää kun otat sen pois käytöstä.
- Miten_kirjaudut
Miten kirjaudut koneeseesi? Järjestelmävalvojana vai muuten?
- YksiössäYmmällään
Kone käynnistyy kirjautumista kyselemättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892