tahtoisi rakastella

hirveepuute

Hei oeln ollut jo pidemmän aikaa puutteessa,vaimoni asuu pääkaupunkiseudulla ja käy täällä Forssassa kerran kuukaudessa,eikä silloinkaan välitä seksistä,vaimo hoitaa lastenlasta,enneminkuin minun puutetta.sen takia toivoisi löytäväni Kanta hämeestä Forssan lähistöltä kivan naisen joka tykkäisi seksistä ja halimisesta.ikä toivomus30-70.

0

70

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
        Maailman menoa
        72
        4144
      2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
        Maailman menoa
        96
        3567
      3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
        Ikävä
        36
        3289
      4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
        Ikävä
        50
        2795
      5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
        Ikävä
        18
        2299
      6. Kohdataanko me

Enää?
        Ikävä
        38
        2150
      7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
        Ikävä
        22
        2012
      8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
        Ikävä
        20
        1534
      9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
        Euroviisut
        12
        1480
      10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
        Maailman menoa
        32
        1476
      Aihe