Onko mahdollista ajaa gee mallin astralla 160tkm ennen kuin koiranluut menee ensimmäisen kerran vaihtoon. Katsastuksessa todettiin väljiksi ja kun kotona katsoin huomasin että ne on niitattu paikoilleen. Eikö se silloin tarkoita että ovat alkuperäiset, vai niitataanko ne vaidossa esim. merkkihuollossa.
Opelissahan nuo luut pitäisi olla "kulutustavaraa" niin senkin takia ihmettelin. Vaikka riippuu vähän missä ajaa, mutta ajoi missä tahansa niin hyvin on kestänyt.
opelastrani
14
82
Vastaukset
- ihmetapahtunu
On se näköjään, kevyessä käytössä ollu ästrä ei ne sillon rasitu?
- astrakestää
Ai, minulla on 360000 km ajettu diesel Astra ja ensimmäinen alapallonivel piti vaihtaa. Muuta remonttia ei ole ollut.
- gregregrer
Ensinnäkään niitä ei ole niitattu paikalleen, oletko syönyt sieniä vai mitähän osaa tarkoitit?
- jeah_ok
Alkuperäinen niitattu. Jälkeenpäin asennetussa pultti ja mutteri tms.
- joooooooooooo_
Alapallot on niitattu, koiranluut mutterilla kiinni. Alapalloissa niitit porataan huollossa pois, ja uusi laitetaan pulteilla ja muttereilla kiinni.
Mutta eihän tässä kysytty alapalloista vaan koiranluista. Ne on muttereilla.- opelastrani
Katsastusmies puhui koiranluista, ja kun vein auton huoltoon puhuin koiranluista eikä silloinkaan kukaan mitään sanonut. Osat vaihdettiin, mutta kyse taisi tosiaan olla alapalloista.
Korjaaja rälläköi ne niitin päät pois ja löi ne jollain tapilla irti, ei se tainnut porata niitä.
Jos ensivuonna on sama katsastusmies vien sille pussillisen koiranluita :)
- 332
Minulla Opel Astra G mallia olen laittanut uutta osaa ja kulkee kuin Jaguaari. Enkä vaihda mistään hinnasta rakkaantani pois.
- fanihani
I love my astra and my astra love me too...
- Ou_pel
Menkää hotelliin.
- Pörlöppi
Itellä f malli ja molemmat alapallot niiteillä kiinni.vaihettu toinen 346tkm kohalla tänä vuonna.nyt on muttereilla toinen.
- viaton_on
Hyvä malli. Nyt saakin ajaa hetken aikaa ennen seuravaa vaihtoa. Äf malli on rautaa. Varsinkin 8v moottorilla.
- diipadaiiiiiiiiiiii
viaton_on kirjoitti:
Hyvä malli. Nyt saakin ajaa hetken aikaa ennen seuravaa vaihtoa. Äf malli on rautaa. Varsinkin 8v moottorilla.
Totta turiset, F-Astrasta. Ajelin 8-v-moottorilla 290 000 km, eikä vuoden huoltovälillä tarvinnut edes öljyä lisätä.
- grgerg
F-Astra 8v-koneella oli varmaan parhaiten toimivia autoja mitä Opel koskaan tehnyt.
- astravani
ähfä ja geevoima rules
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000597958724h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132415Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1951636Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221371- 71980
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41917Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72824Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57822En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41772Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75682