mikä koirarotu mulle

pikkukoirat

Elikkä siis en tiedä mikä olis mulle hyvä koirarotu. Ollaan noin vuosi mietitty koiraa. Nyt on kova koirakuume!

Koiran tulisi olla lyhytkarvainen.
Suht terve rotu.
Koiran täytyy olla pieni.
Helppohoitoinen.
Koiran täytyy tulla toimeen lasten kanssa, koska perheemme pienin menee ensi vuonna eskariin.
Olisi hyvä jos koira tulisi toimeen myös toisten koirien kanssa.
Koiran täytyy olla aktiivinen, mutta sellanen kuitenkin,että riittää vähän lyhyempikin lenkki.(esim kun oon kipee tai jotain)

Olemme miettineet chihuahuaa ja bostoninterrieriä.
Emme vain tiedä voiko chihu tehdä juoksu-ja pyörä lenkkejä. Emmekä tiedä myöskään onko bostoni kauheen sairas. En halua kauheen sairasta rotua.

Toivon asiallisia vastauksia

5

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkukoirat

Lisään vielä, että koiran tulisi olla aika hiljainen ja sillä ei tulisi olla kauheasti mitään saalistusviettiä tai mitään sellasta.

Ap

• pikkukoirat

Ainiin ja sanon viä et meillä ei ole ollut ennen koiraa mutta kokemusta on

Ap

• bostoni

Joko te olette ottaneet? Minä suosittelen ehdottomasti bostoninterrieriä!!!!!!!! Saan itse sellaisen noin parin vuoden päästä.

• Etälamautin

Terrieri minullekin tulee mieleen, selkeät rajat ja kunnollinen koulutus niin saatte mitä parhaimman koiran moneksi vuodeksi, ovat yleisesti ottaen todella terveitä ja liikunnallisia, ja rodusta riippuen turkkikaan ei paljoa touhua vaadi. Kun pennusta saakka saa olla lasten kanssa tekemisissä niin ongelmia tuskin tulee.
      Esim. Russelit ja borderterrierit ovat todella suosittuja ja mukavan luonteisia mutta noista kyllä löytyy mitä valita.

• Mopsi vasta kaikki kriteerit))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      976
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe