Velat maksettu, tuntuu aika hyvältä :)
Ulosotto loppui
20
1888
Vastaukset
- KysynVaan
Onnea! Paljon oli velkaa?
- alottaja
Parin vuoden ajan meni n.700€/kk ulosotolle. Kokonaisvelka oli n.20000€ korkoineen. Kaikki pikavippejä ja muita luottoja.
- 247627627
alottaja kirjoitti:
Parin vuoden ajan meni n.700€/kk ulosotolle. Kokonaisvelka oli n.20000€ korkoineen. Kaikki pikavippejä ja muita luottoja.
No ei kyllä 700€/kk kahden vuoden ajan tule lähellekään 20000€ kun huomioidaan uo -maksut.
enivei, onneksi olkoon! - älänussipilkkua
247627627 kirjoitti:
No ei kyllä 700€/kk kahden vuoden ajan tule lähellekään 20000€ kun huomioidaan uo -maksut.
enivei, onneksi olkoon!Ne huomioitu kuten myös lomarahat ja veronpalautukset. Kyllä se 20000€ on kaikkineen koko paska.
- peeaaaiii
Mulla jäljellä 600 € ja sitkeästi oon kituuttanut ja ahkeraa töitä tehnyt ja voin sanoa että tuli kalliit pikavipit mutta oppia ikä kaikki. Onnea sulle.
- guu
Hieno juttu! Pullakahvin paikka :-)
- suntiesi
eikö mitä ku uutta kalaa koukkuu 1000% voittoo
- neitiUo
haluan hehkuttaa myös! ittekin maksoin tänään uo velat! nyt jää kuukaudessa 750e enemmän rahaa! 3v maksoin ja nyt se on ohi!
- Happy6609
Sama täällä! vielä v.2012 ulosotossa 25000 nyt loppui, yksi velka vanheni.
Hain silloin Takuusäätiöltä lainaa mutta sanoivat että tuo yksi iso velka vanhenee v. 2014 marraskuussa niin eivät myönnä kun säätiön lainaa olisin lyhentänyt sitten monta vuotta. Palkasta riippuen meni 600-1400 e / kk, nyt on velat kuitattu. Viimeisen erän maksoin kaksi kuukautta sitten.- rgjtruujt5yhiu
Itse en ole koskaan ollut ulosotossa, koska elän aina tulojeni mukaan. Velat eivät pääse vanhenemaan tai mene ulosottoon, koska maksan ne aina viimeistään eräpäivänä.
- takaisin_pyörään
Nyt kun pärjäät jotenkin pari vuotta, merkintä haalenee ja pääset ottamaan lisää lainaa.
- alottaja
Kyllä pärjää ilman lainoja nyt kun jää palkasta 2200€ käteen kuukaudessa ;)
Jeeeeee mahtavaaa...wuhuuuuuuu! - Hyvä_vinkki
Saako antaa hyvän neuvon? Kun sinulla nyt on 700 lisäeuroa kuukaudessa, laita siitä säästöön puolet. Vuodessa tällä tavalla kertyy nelisen tonnia ja siinä sivussa varmistuu, ettet enää toiste joudu vaikeuksiin. Toisella puolella voit surutta palkita itseäsi ja nostaa elintasoa.
- Paulerson
Mahtavaa! Toivottavasti itse olen joku päivä yhtä onnellinen! 2012 lähti ekat saatavat palkasta.. vielä reilu 10 000 kuluja saatavina jäljellä. Kenellekkään en ole kehdannut taakastani kertoa, raskas taakka :( Nuoruuden tyhmäilyjä
- Myöskohtaohi
Mulla myös yli kymppitonnin velat oli joku vuosi sitten, nyt niistä jäljellä vajaa 200 ekua. Eli tämän kuun jälkeen olen kuivilla. Todellakin pullakahvin paikka!
Eikä ikinä enää lanttiakaan velkaa. - Parantunut
Ulosotto alkoi just, ja jatkuu loppuelämän. Mutta helpottaa silti, uskokaa tai älkää.
Monta hyvää asiaa tuostakin , nyt aikaa tehdä muutakin kun pelata ja hermoilla - iudiufds
Hieno juttu. Varmasti paras tunne ikinä.
Uskon että jokainen joka on Ulosottonsa maksanut takasin tekee kaikkensa ettei sinne ikinä takaisin joudu. - Anonyymi
8:vuotta meni täällä ulosotosta selviämiseen. Kolme kuukautta sitten velat kuitattu ja nyt enään joutuu 10:kuukautta perintäfirmalle makseleen. Voisi toki kerralla maksaa pois kun summa ei ole iso enään mutta erissä on kätevämpää, niin ei tule ahdinkoa jos esim.:auto hajoaa.
- Anonyymi
Kun velat on maksettu, niin se on kenelle tahansa melkoinen helpotus.
Asuntovelallisetkin makselee 15, 20 tai jopa 25 vuotta velkojaan, mutta erona on vain se, että jää käteen se asunto. Tai eiehkä jää, jos lusikatkin menee jakoon.- Anonyymi
Mutta onhan ulosotto ja laina kaksi aivan eri asiaa.
Kun lainaa maksaa vaikka 30v niin varmaan välillä tulee vitutus päälle, mutta jos osaa prosentteja ja tehdä vielä taulukon, niin voi saada boostia jaksamiseen kun näkee tilanteen parin vuoden taakse ja pari eteenpäin.
Valtaosa velallisesta ja uo on ihan fiksuja mutta muutamat pilaa kaiken. Itse en tajua että ulosotosta päästään järjestelyyn ja kuvitellaan puhdasta pöytää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232