Muovihousut

Marikki-54

Olen sitä ikäpolvea, joka on lapsena käyttänyt muovihousuja. Ne kiehtovat minua edelleenkin vielä monenkymmenen vuodenkin jälkeen. Niihin liittyy monenlaisia tunteita. Tietenkin minulla on niitä monia, vaikka niitä on nykyisin vähän hankalakin jo hankkia. Taitavat muovihousut vähitellen sammua fetissinä, kun niitä ei enää vuosikymmeniin ole vaippaikäisillä käytetty. Omasta fetissistäni olen todella onnellinen. Onko täällä muita? Olen kuusissakymmenissä oleva nainen.

75

8366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakosta

      On niitä vielä saatavilla. Itse käytän ja isoja vaippaliinojakin saa. Joudun kyllä ihan pakosta pitämään vaippoja kun en pysty hallitsemaan virtsan karkailua.

    • Marikki-54

      Joo kyllähän niitä saa vielä, mutta kun olin lapsi, niitä oli joka kempparissa. Muistan kun äiti lähetti minut ostamaan muovihousut itselleni ja kempparin täti arvaili, minkäkokoiset sopisivat. Nykyisin ostan niitä inkosanista ja ulkomailta. Sama ongelma minullakin, vaipat ovat välttämättömät, mutta muovihousut lähinnä nautinnolliset.

      • kumityttö

        Olitko yökastelija? Voin kuvitella nöyryytystä kun isona tyttönä jouduit ostamaan itsellesi muovihousut jotta äitisi laittaa sinulle yöksi vaipat.


      • Anonyymi
        kumityttö kirjoitti:

        Olitko yökastelija? Voin kuvitella nöyryytystä kun isona tyttönä jouduit ostamaan itsellesi muovihousut jotta äitisi laittaa sinulle yöksi vaipat.

        Muistan lapsuudesta kun mul oli aina vaipan kans muovihousu. Kerran kun olimme korkeasaares pissat meni vaippaa .äitini otti märän vaipan pois mut ei ollut muistanut ottaa vara vaippaa joten olin loppu päivän muovih ousuissa.
        se retki on jäänyt mieleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan lapsuudesta kun mul oli aina vaipan kans muovihousu. Kerran kun olimme korkeasaares pissat meni vaippaa .äitini otti märän vaipan pois mut ei ollut muistanut ottaa vara vaippaa joten olin loppu päivän muovih ousuissa.
        se retki on jäänyt mieleen

        Määkin olen kastelija tyttö käytän jokapäivä vaippoja ja muovihousuja ovat ihanat jalassa kun muovi rapisee liikkuessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määkin olen kastelija tyttö käytän jokapäivä vaippoja ja muovihousuja ovat ihanat jalassa kun muovi rapisee liikkuessa.

        Olen tehny samanhavannon kun housuille tulee ìkää rupeavat rapisee ilmeisesti pissa kovettaa haaraosa pidän joskus ilman Vaippaa ja hieron pimppaa housujen päältä silloin litisevät ihanasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tehny samanhavannon kun housuille tulee ìkää rupeavat rapisee ilmeisesti pissa kovettaa haaraosa pidän joskus ilman Vaippaa ja hieron pimppaa housujen päältä silloin litisevät ihanasti.

        Hei millasia housuja käytät? Mulla tulee pissat vaippaan aina ja myös kakit joskus. Märkiä hetkiä kaikille. Pissatyttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tehny samanhavannon kun housuille tulee ìkää rupeavat rapisee ilmeisesti pissa kovettaa haaraosa pidän joskus ilman Vaippaa ja hieron pimppaa housujen päältä silloin litisevät ihanasti.

        Hei . Minäkin kotona joskus olen ilman vaippaa ja muovihousun päältä hyväilen märkää pinppiä. Ihanaa.t.pissatyttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei millasia housuja käytät? Mulla tulee pissat vaippaan aina ja myös kakit joskus. Märkiä hetkiä kaikille. Pissatyttö

        Vastaan pissatytölle käytän valkoista inko pvc umpihousua ja suprima neppari housua. Uutena ihanan pehmeät käytössä muovi rupee kovettuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan pissatytölle käytän valkoista inko pvc umpihousua ja suprima neppari housua. Uutena ihanan pehmeät käytössä muovi rupee kovettuu..

        Hei. Mulla myös samanlaisia inko housuja ja supriman pöksyjä ja tenan paksuja teippivaippoja ja yöksi lisävaippoja. On ihania. Pissatyttö


      • Anonyymi

        Elettiin 60 lukua muovihousut oli jäänyt mieleeni. kun serkkuni oli meillä yö kylässä joitakin päiviä. minä Mari olin 13 ja serkku 11v Anja. entiennyt että hän oli yö kastelia illalla saunoimme äitini .minä ja Anja. siellä äitini huomasi että tytön pylly pudottaa että muovihousut hautovat ihoa ja kertoi että ajalla on yöllä vaippa. illalla äitini laitto ennen nukkumaan menoa muovihousut ja 2 pitkulaiset vaippaa sängylle rasvasi Anjan pyllyn ja nosti tytön sänkyyn laitto muovihousut. minusta oli jotenkin söpön tuntu kun Anjan vaippa pullotti muovihousuissa tuli sellainen tunne että olisin itsekin halunnut vaipan. nukuimme samassa sängyssä huomasin että äiti oli käynyt laittaa muovin lakanan alle joka rapisi aamulla heräsin ja huomasin lakanan olevan Anjan pyllyn kohdalla pissanen. sitten menimme aamupalalle katselin Anjan vaippaa joka oli aivan pissanen äitini oli käynyt laittamassa lakanan oven päälle kuivuu sitten kutsui tytön ja otti pissavaippat pois ja rasvasi pyllyn.


      • Anonyymi

        Asiani ei välttämättä tälle sivulle kuulu.mutta tiedustelisin et käyttääkö kukaan nykyisin lapsellaan muovihousuja harsojen kanssa huomasin että Dream Care myy sentti koolla olevia muovihousuja. luultavasti sopii yö kastelialle.


      • Anonyymi

        Muovihousut oli erittäin hyvä apu 60 luvul .meillä 3 alle koulu ikäistä .Muovihousut oli kätevät kertavaippojen kaa ei tarvinnut kuin laskea housui niin sai laitettuu kuivan vaipan .siihen aikaan vaipan koostumus oli kastuessa yhtä mössöä jalkojen välissä vaipat ja housut tilattiin Anttilan postimyynnistä.


    • miesvaipassa

      Muovihousut minullakin käytössä ihan tarpeeseen.
      Supriman valmistamia.
      Samaa ikäpolvea

    • suurtaikäluokkaa

      PVC-housut ja suorakaidevaippa. Tarpeeseen ovat, pissa tulee jos on tullakseen kyselemättä. Yleensä se asia on hallinnassa, mutta joskus ei ja sen takia on parempi varautua. Aluksi se oli aika ikävää, mutta sitten päätin, että tehdään siitä nautinto, ja rupesinkin nauttimaan tilanteesta, kun on tiiviit muovihousut ja niissä vaippa, joka imee kaikki päivän aikana tulevat kosteudet itseensä. Olen lukuisat kerrat laskenut kaikki pissat mitä päivän aikana tulee, vaippaan, eikä se näy eikä valu ulospäin.

    • vaippismies60

      Mikä olisikaan ihanampaa kuin pukea paksu vaippa ja muovihousut ja olla vaan ja nauttia ihanasta tunteesta

    • R34_X

      Mulla ei ollut aavistustakaan harrastusta alottaessa että vesillä ollessa kuivapuvun kanssa alkaisin käyttämään vaippaa. Mutta nyt kun harrastusta on jatkunut ja olen muilta harrastajilta saanut vinkiksi vaipan käytön mahdollisuuden, olen alkanut tykkäämään vaippaan pissaamisesta. Haluaisin käyttää vaippaa useamminkin ja joskus tekisi mieli pistää vaippa tavallisena päivänä päälle. Vielä en ole tätä tehnyt.

      Mistä vaipan kanssa pidettäviä muovihousuja saa hankittua? Voisi olla mukava kokeilla sellaisiakin.

      • Liperopoi

        Muovihousuja voit tilata minulta, niitä löytyy kahta eri mallia: sivuista nepparilla kiinnitettäviä ja umpihousuja. Monia eri kuoseja ja kaikkia kokoja. Kannattaa tiedustella. Luottamus 100% ja 40v kokemus.
        Terv 60v pissahousu"poika" Veeti


      • Anonyymi
        Liperopoi kirjoitti:

        Muovihousuja voit tilata minulta, niitä löytyy kahta eri mallia: sivuista nepparilla kiinnitettäviä ja umpihousuja. Monia eri kuoseja ja kaikkia kokoja. Kannattaa tiedustella. Luottamus 100% ja 40v kokemus.
        Terv 60v pissahousu"poika" Veeti

        Mutta mites sinuun saisi yhteyden sen tilauksen puitteissa? Mielummin tulisin kyllä kylään, ottaisit mitat ja sovittelisitkin niitä minulle...
        -pissapöksyksi?Hki


    • suojaa

      Hei,

      Muovihousut täälläkin käytössä välillä lisäämässä vaipan antamaa suojaa.

      Löytyykö muita suunnilleen saman ikäsiä, jotka joutuvat käyttämään näitä suojia? Olen hieman alle 40.

    • Marikki-54

      Kumitytölle vastaan, että minulle sattuilapsena vahinkoja lähinnä päivällä ja muovihousut olivat nöyryyttävä rangaistus. Nykyisin olen kasteleva ja tarvitsen vaippaa aina. Muovihousuja käytän vaipan päällä välillä siksi, kun ne tuntuvat hyvältä.

    • Vaippamiesbi

      Itsekkin muistan ne muovihousut hyvin v 59 syntyneenä ja myös pikku veljillä oli myös sellaset.
      Oli myös sellaset pöksyt jossa säädettävät kuminauhat sivuilla.
      Nykyään käytän vaipan kanssa Supriman vaippahousuja.

    • muovipöksy

      Muistan kun itselläni oli muovihousut ja lanelikankaasta ommeltu vaippa. Olin varmaankin 6vs aina kylä ja kaupunki reissuilla ja yöksi jouduin pitää muovihousuja en tiedä olivatko ne kalliita aika harvoin niitä uusittiin muistini on että ilmeisesti pissa kovettimuovin kun ne rupesi rapisemaa ja kovettuu silloin sain uudet

    • märkä

      Rupesin muistelee omaa lapsuuttani kastelin kouluikään ja aina silloin tällöin muulloinkin .mulla käytössä olijotkut kuminauha nappi systeemi vaippa housut tai niitä sanottiin lastiikka housuiksi joiden sisällä paksu kertakäyttö vaippa nimeä en muista .sen muistan kun vaippa oli märkä oli kuin olisi kusinen pallo housuissa meillä ei joka pisun jälkeen vaihdettu yöllä oli umpimalliset vaippa housut ja2 vaippaa .Ei ollut mitää vaippa ihottumaa vaikka kusiset muovit aina jalkojen välissä

    • Lirittelijä

      Muovihousufani olen minäkin, satunnaisesti niitä pidän vaipan kanssa. Viime aikoina olen niitten kanssa fiilistellyt, ja jotain kiehtovaa niissä on. Aika usein fiilistely päättyy laukeamiseen muutaman pissan päätteeksi. Olisi kiva tutustua livenä muihinkin harrastajiin. Olen 50 V mies Keski-Suomesta.

    • Iso vaippa ja muovihousut,sadehaalari ihan parasta!42v mies Kotkasta.

      • Anonyymi

        Moi aksu, oletko vielä linjoilla?


    • vaippaleikit

      Minä ja mieheni kokeiltiin kerran miltä tuntuu olla vai poissa tilattiin näytepakkauksia .olemme silloin tällöin leikkineet pienet pisupanot.olimme viikonlopun kahdestaa mökillä joten kävimme tuumasta toimeen.kaivoinlaatikosta minun valkoiset tai vähän kusenkellastamat muovihousut ja pari suorakaidevaippaa jotka vedin jalkaan.helteisenä päivänä janotti otimme muutaman huurteisen pissahätä rupesi tuntuu liruttelinvaippaan mieheni kokeili onko vaippa kostunut muo vihousujen päältä ja taputteli haarojenväliä .minulle aivan hirveät halut rakastella vaippa rupeaa tuntumaa aika täydeltä.mieheni on käynyt laittaa sänkyyn PWC lakanan menen sänkyyn selälleni mieheni riisuu muovihousut märkävaippa pois mahtava tunne kun pissanen pyllyliukuu muovin päällä kun rakastelemme .täytyy sanoa että muovihousut on aivan mahtavat

      • poika123456

        Tänään mietin, että mistä johtuu että osalla meistä on ”kaipaus” vaippoihin ja muovihousuihin. Saattaa tuntua ”hullulta”, mutta kun tänään aamulla ns. kukolaulun aikaa nousin ylös, niin ensimmäinen lieneen ajatus, että jospa tänään! Kaivelin sitten kaapin kätköjä, aamutoimien jälkeen ja sieltä löysin vaippapussi. Vaippapussista otan MyDiapr Black vaipan. Olin muuten pussin viimeinen. Makuhuoneessa sitten yöpuvun pöksyt pois jalasta, ja ihan kuin joku komentaisi että nyt laitetaan ”pojalle” vaipat jalkaan. Kuulenko harhoja, sillä kodissan ei ole muita kuin minä yksin. Laitan vaipat ja vaipan päälle vaippaliinan, sitten vielä Suprima muovihousut jalkaan. Katson sitten pitkät vanhanajan kalsarit jalkaan ja verkkarit, t-paita ja villasukat. Nyt tuntuu kuin olisi jossain ihmemaassa. Nyt kun tätä naputtelen, housuissa on useampi pissa, ja olo on mukava. Mutta silti joskus ”epätoivon laaksossa”, esitän kysymyksen itselleni, miksi? Olenko lapsuudessa jäännyt jotakin vaille vai onko minussa jotain vikaa!


      • Kivahan se olisi pojalle laittaa vaipat jalkaan :)


      • Anonyymi
        flinckj kirjoitti:

        Kivahan se olisi pojalle laittaa vaipat jalkaan :)

        Täällä olisi hesassa yks poitsu,jo kyllä 53,, jolla ei muovihousu,saati vaippakokemusta, mutta kaikkeahan voi ja kiinnostaa kokeilla... mistäpäin sinä,ikä ja yht. tietoja?


      • Anonyymi

        Vaippa leikit mielessä mieheni ehdotteli että vappuna kun menemme mökille mä voisin vaippailla mä varustauduin.vappu aamuna laitoin vaipan abu Simple larget vaipan ja haaroista napitettavan bodyn jonka mieheni laittoi kiinni .päivällä piti mennä naapurille tarjoo kuplivaa vastustin ajatusta koska oli parit pissat vaipassa. Mut ajattelin kuitenkii lähteä vetäsin vaipan päälle muovihousut jotka ovat uudet ihanan pehmeät muovihousut estävät pissan hajua illalla palattuamme mökille vaippa kusesta turvonneena mut ei ohi vuotoja saunalla riisuessa ukko puntaroi kalavaaalla vaipan melkein kolme kiloo mun kusta kyllä ties ollee märkä mut mä nautin kuiteskii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaippa leikit mielessä mieheni ehdotteli että vappuna kun menemme mökille mä voisin vaippailla mä varustauduin.vappu aamuna laitoin vaipan abu Simple larget vaipan ja haaroista napitettavan bodyn jonka mieheni laittoi kiinni .päivällä piti mennä naapurille tarjoo kuplivaa vastustin ajatusta koska oli parit pissat vaipassa. Mut ajattelin kuitenkii lähteä vetäsin vaipan päälle muovihousut jotka ovat uudet ihanan pehmeät muovihousut estävät pissan hajua illalla palattuamme mökille vaippa kusesta turvonneena mut ei ohi vuotoja saunalla riisuessa ukko puntaroi kalavaaalla vaipan melkein kolme kiloo mun kusta kyllä ties ollee märkä mut mä nautin kuiteskii

        Mökillä ollaan laitoin illal vaipan kun en viitsi yöllä mennä ulkohuussii aamul oli hyvä palvelu kahvit valmiina .kahvin jälkee mieheni kysyi saako vaihtaa mun vaipan otti pissa vaipan pois rasvasi jalkojen välin laittoi vaipan vaikka ei ollut tarkoitus päivällä pitää vaippaa ihana aamu.


    • Anonyymi

      Olin siskoni kanssa lapsuudenmökil illan kuluessa viinii maistellessa muisteltii valokuvii katottaessa millaista meil oli.juttu siirty mu ovihousuihin joita jouduttiin pitämään Siskoni muisti housumalliset minä en muita kun vaippa liinat ja hemmetin isot ja kovat kertakäyttö vaippa se on mielessä Kuusinen vaippa turposi muuttui painavaksi vaippamuovit roikku melkein polvissa muisteltii ei vaihdettu joka pisun jälkeen ei muuten olleet pintakuivia

    • Anonyymi

      Edeliseen tuli virhe se vaippa oli kusinen

    • Anonyymi

      Tuli mieleen lapsuuden muistot kun mulle laitettii matkoilla ollessa vaippamuovit housuihin.niin nyt olimme laivaristeilylla tyttären ja tytön kanssa .tytölle laitto vaippahousut kun olimme kaupungissa laivallesaavuttuamme vaihto vaipan minä mummona ihmettelin mitenkä noi vai pat ovat kehittyneet pissaa ihan pulleana mutta siltikuivantuntu tyttö 5v vaip pa libero8

    • Anonyymi

      Moikka.Olis kiva löytää yli 40 v nainen jolla vaippafetissi.Mulla on ilmoitus iskuri.net sivulla.Itse olen 56 v mies jolla myös huumorintajua pk-seudulla.
      Ota rohkeasti yhteyttä jos kaipaat seuraa ;)

      • Anonyymi

        Hei olen 40 ja risat .olen vaippafetishi käytän vaippoja 24/7 . Olen Tiina kirjoittele jos haluat.t.pissahousu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei olen 40 ja risat .olen vaippafetishi käytän vaippoja 24/7 . Olen Tiina kirjoittele jos haluat.t.pissahousu

        Oisko mailiosoitetta, mihin vois kirjoittaa?


    • Anonyymi

      Muistui mieleen kun ystäväni kertoi että sai lapsensa yökuivaksi kun vaihtoi vai pat muovihousuihin.meilläkin ongelma kun tyttäreni ei halua että v aippa laitetaan yöksi tulee kuusvuotiaaksi mutta on yö kastelua kysyin ystävältä on vielä mu ovihousuja tallessa nyt meil muovih ousut ja vaippana frotee pyyhe

    • Anonyymi

      Olin 60 luvun alussa 10v poika. Jostakin syystä aloin öisin askeman alleni. Äiti kyllästyi pesemään petivehkeitä ja pakotti minulle yöksi muoviset pöksyt joissa oli vaippa sisällä. Tappelin kovasti niiden pukemista jalkaani vastaan, mutta äiti vei voiton ja muovihousuissa aloin nukkumaan. En muista kauanko niiden käyttö kesti, mutta kun pääsin niistä sitten eroon, tuli kumma kaipuu jossa olisinkin halunnut nukkua muovipöksyissä! Ja alitajunnassa tuollainen kaipuu on säilynyt läpi elämän. Jospa joskus vielä pääsis muovipöksyihin. Taitavat vaan olla vanhustentaloissakin luopuneet sellaisista. Jotain kertakäyttö vaippahousuja käyttänevät. Ja se ei ole sama asia!

      • Anonyymi

        Vanhempana voisit tietysti verestää muovihousumuistojasi kutsumalla 54v kundin kylään,ja pukemalla muovihousuihin kun en tällaista ole saanut kokea...
        Myös nahka,pvc,latex ym. kiinnostaisi ; )
        Itse olen Helsingistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhempana voisit tietysti verestää muovihousumuistojasi kutsumalla 54v kundin kylään,ja pukemalla muovihousuihin kun en tällaista ole saanut kokea...
        Myös nahka,pvc,latex ym. kiinnostaisi ; )
        Itse olen Helsingistä

        Eipä sitten ole ketään halukasta pukijaa ilmoittautunut...😕


    • Anonyymi

      Suomalainen Dreamcare myy muovihousuja.

    • Anonyymi

      "Muistan kun äiti lähetti minut ostamaan muovihousut itselleni ja kempparin täti arvaili, minkäkokoiset sopisivat."

      Mikä on kemppari?

      • Anonyymi

        Mä muistan ton kempparin siis kemikaliokauppa jossa myytiin hajuvesiä ja muuta kosmetiikka tavaraa. olen minäkin äidin kaa käynyt muovihousut ostamassa.oli neppari ja umpihousua mullapäivällä neppari ja yöllä umpinainen ei vuotanut sivusta vaippaa merkkiä en muista mut oli aika paksu pötkylä housuissaan.


    • Anonyymi

      Ajattelin muistella lapsuutta mulla oli muovipintaiset kertikset siis teippivaipat kastelin melkein kouluikäisenä. Vaipan kanssa laitettiin ohuet sukkahousut iso vaippa näkyy sukkisten alta muistan kun kaverit kysyivät miksi mulla vielä vaippa illalla mulle laitettiin Vaipan kanssa muovihousut .muovi oli myös lakanan alla ettei patja kastu

    • Anonyymi

      Selailin näitä palstoja huomasin myös jutut muovihousut. Itse en muista kuin muovisen vaippa liinat joita jouduin vaihtaa nuoremmille siskoilleni aina aamuisin kun vanhempani oli navetta hommissa.on mielessäni et oli ainakin keltasia ja ruskeita joissa oli taskut vaippa a varten .meil oli haaroja tai kertakäyttö vaippoja jos sattu olee.muistan kun laitoin saman muovin takaisin kuivan vaipan kaa vaikka olisi pitänyt laitaa pesty.ei tytöllä mitää housuja kotioloissa vaan mekon kanssa vai pat siis kesällä.

    • Anonyymi

      Onko joillakin kokemusta polyuretaani housuissa tietoa kaipaava.

      • Anonyymi

        Polyuretaani vaippahousu sama kuin muovihousu.


    • Anonyymi

      Lopetin noin vuosisitten vaippojen oston ja tilasin muovihousut juodun pitämään kun pissat karkailee. Mutta asiaan kun tytöllä 4v on yö kastelua Huomasin et dreamcare ottanut valikoimiin lasten muovihousut. aijon tilata ei tarttee viritellä vaippa liinoja housuihin vaan ompelemani vaippa.

    • Anonyymi

      Yksi kysymys. Onko niin että alkoholisti naiset saavat suurimmat nautinnot siitä että housut on märät?? Niin minulle on väitetty. Utelias Ihmettelijä.

    • Anonyymi

      Mul on muovihousut tulleet avuksi kun ei tiedä koska pissa saattaa karata .en käytä vaippaa vakituisesti mut teatterissa yn muissa tapahtumissa risteilyllä .lennoilla on muovihousut varmentava suoja.mut nyt ollessani mökillä viirusta paossa aattelin testata vaippoja joita on tullut hankittua.aamulla vc käynnin jälkee laitoin muotovaipa n ja supriman laventelin väriset muovihousut. rupesi tuntuu et aamukahvi pyrkii pois annoin pissan tulla vaippaa vaippa tuntuu hieman kostealta toisen pissan jälkee vaippa hieman turposi ja tuntuu jalkojen välissä. neljännen pissan jälkee vaippa tosi paksu ja muovihousut tiukan tuntuiset .kävellessä tuntuu et jalkojen välissä on jotain viiden jälkeen pissaa tulee vaippasta muovihousuun mut ei reisille kun istuin nyt märkä paketti pois ja pesulle täytyy tehdä sama teippivaipan kaa.

    • Anonyymi

      Leikit rupesi kiinnostaa kun huomasin aurinkorannalla pari vuotta sitten eräällä nuorella naisella muovihousut ja vaippan. Siitä muistui kun mul pidettii muovihousut ja harso vaippaa. Muovin laatu oli aikalailla toista kun nyt kovettui ja kahisi pissan haju aina housuissa mut eihän niitä joka päivä pesty vaan märkä harso pois ja kuiva housuihin. Tänään mul muovihousut ja muotovaippa

    • Anonyymi

      Minulla on samanmoinen himo kyllä, ollut ihan pienestä pitäen. Oon vähän alle 40-v mies, vaikka poikaselta tuntuu edelleen iän vaan karttuessa. Muovihousuja ja vaippaliinoja oon etsinyt, ja vähän myös kokeillut.

    • Anonyymi

      Minulle muovihousut ovat jäänyt mieleen kun olin kesällä lapsena mummon kanssa kesä mökillä olin varmaan ehkä 5 tai 6.joskus sattui yö vahinkoja siis meni pissa housuun mut mummolassa laito joka yöksi muovihousut ja harson että ei sänky kastu minusta oli vasten mielistä kun joudun käyttää vaippaa .ei varmaan kertiksiä silloi ollutkaa vaan harsoja työnnetii housut täyteen.muistan kerran aamun kun laskin pissat vaippaa vaikka olin ollut hereillä. En tiedä oliko se rangaistus mut sitten olin sen päivän muovihousut ja harsovaippat jalassa ettei satu pissa vahinkoa

    • Muovihousut ovat kovin kiehtovia. Kiehtovia etenkin silloin kun ne ovat kahden ihmisen jännittävä salaisuus. Minusta ne ovat erittäin hieno väline jolla voisi toinen tuottaa minulle hienoisen hienon alistumisen tunteen...

    • Anonyymi

      Olisi kiva olla joku nuorempi jolle sais vaihtaa vaippamuovihousut ja vaippa

    • Anonyymi

      Mo Marikki oon Susanna ja kohta samaa ikäluokkaa mulla satoja muovihousuja ,lapsesta asti käyttänyt en päivääkään ilman.

      • Anonyymi

        Moi Susanna.
        Olen 60 v mies jolla valitettavasti on vaippafetissi ollut koko ikäni.
        Naiset joilla sama fettari on valitettavan harvassa eikä tää ole asia josta duunin kahvihuoneissa avoimesti puhutaan.
        Olisi kiva tavata oikea vaippafettarinainen joka samaa ikäluokkaa😉👍


    • Anonyymi

      muovihousut tuli mulle tutuiksi kun olin yö kastelia n.8v.aina illalla äitini laitto suorakaidevaipan ja muovihousut aika usein oli aamulla vaippaa kuiva joten illalla samavaippa .kerran kun kauppaautosta oli suoratvaipat loppu sain teippivaippoja ne tuntu .. pehmeiltä eikä tarvinnut muovihousuja.en tiedä miksi mulla pidettii vaippaa vaikka ei yö kasteluita sattunut.kerran mentiin maatalousnäyttelyyn äitini laitto mulleparivaippaa ja muovihousut. päivällä tuli pissahätä äiti käski pissata vaippaa. sitten olinkin kotiin saakka pissat vaipassa. kertokaa lapsuuden muistoja

      • Anonyymi

        En muista mitään omista vaippa ajoistani, mutta kun aloitin kouluni, viimeisessä kyläkoulussa tapahtui asioita joita en ikinä unohda.

        (Minun aikaan ei enää ollut muovihousuja, mutta myöhemmin sain kuulla että minulle oli tarjottu niitä, jostain sukulaisen vanhasta varastosta. Mutta kuten sanoin, en tiedä olinko käyttänyt niitä pienenä.)

        En muista oliko se jo koulun alku syksyä, vai vasta kevät puoliskoa, kun tuli koulunäytelmän aika. Se oli oikeastaan isompien 4-6 luokkalaisten juttu, mutta he tarvitsivat näytelmäänsä vauvoja.

        En tiedä oliko isommilla pojilla näppinsä pelissä, mutta minun ja silloisen parhaan kaverini esiintymisasuun kuului tuttien ja helistimien lisäksi vaipat ja sukkahousut. (kai se oli ihan legit tapa pukea vauvoja siihen aikaan.)

        Minua se tietenkin nolotti, ja olin ihan kipsissä. En oikein edes tiennyt kuinka niitä puetaan, mutta kaverini tuntui ottavan kaiken ilon irti. Ihan kuin hän olisi aikaisemminkin leikkinyt ”vauva leikkejä” niin tottuneesti hän puki vaipan ja sukkikset.

        Mutta minä jouduin ottamaan mallia hänestä.

        Ennen kuin ehdin sopeutua tilanteeseen, niin olin jo huomaavinani että hän ähelsi jotain, ikään kuin salaa kaikkien nenän alla.

        Oletin että hän lirautti vaippaan. Ja siitäkös aivoni vinksahtivat. En tietenkään uskaltanut itse kokeilla sitä, sillä sukkahousut olivat aika ohuet. Ei niitä ohuimpia juhla sukkiksia, mutta kuitenkin sellaiset sileät, mistä vaipan muumit ja muut kuviot kuultaa tavallaan läpi.

        Kaikki siis tietäisivät jos vaipassa olisi joku ohivuoto.

        En osaa selittää mitä oikeastaan ajattelin, kun kuvittelin, että kaikki tarvikkeet tulisi palauttaa, mutta kaverini, kantoi oman vaipan muina miehinä roskikseen. Kun vein omaani, niin tajusin että hänen vaippa oli aivan litimärkä, mutta kukaan muu ei tietenkään kiinnittänyt asiaan mitään huomiota.

        Isommat pojat tietenkin kiusoittelivat asiasta, mutta he tarvitsivat aina pelaajia täydentämään kaikkia joukkueita, joten mitään pysyvämpää haittaa siitä ei tullut, ja asia oli jo unohdettu parin vuoden päästä kun koulu lakkautettiin, ja siirryttiin isolle kirkonkylän koululle.


    • Anonyymi

      Minun lapseni ovat syntyneet 70-luvulla. Kaikilla käytin paljolti sideharsovaippoja. Sideharsovaippa ei ole kovin imukykyinen, mutta sen etuna oli nopea kuivuminen.
      Vaipat laitettiin ennen siten, että ihoa vasten tuli kosteuden läpäisevä kuivaliina, tämän päälle suorakaiteen muotoon taiteltu harso, sitten muovinen vaippaliina tai muovihousut ja päälle tiukat pöksyt. Kertakäyttövaippoja oli tuolloin kylläkin myynnissä, mutta en raskinut käyttä niitä kuin ajoittain. Noita muovisia vaippaliinoja oli myynnissä taskullisina ja taskuttomina ja edestä solmittavina, ykssolmuisina pienille vauvoille.

      • Anonyymi

        Äitini piti minua vauvana kouluikään saakka.olin satunnainen yö kastelia jotenolin vaipoissa aina yöt.ja joskus päivällä muoviset neppareilla kiinnitettävät muovihousut ja pitkulaiset vaipat muistan. Oli Lenina. Ja vekkuli vaippaa yöllä oli 2 vaippaa päällekkäin. Vaipat laitettii illalla hyvissä ajoissa nukkumaan menoa usein pissasin vaipan jo ennen kuin menin nukkumaan mut ei enää vaihdettu. Sitten aamulla kun vaippa oli märkä vaihdettii kuiva ja laitettii talkkia ettei pyllypunoita.joskus koulu ikäsenäkin laittoi mulle vaippat kun käytiin matkoilla 2vaippaa housuissa tuntui kävellessä aika epämiellyttävän kun muovihousut hankasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitini piti minua vauvana kouluikään saakka.olin satunnainen yö kastelia jotenolin vaipoissa aina yöt.ja joskus päivällä muoviset neppareilla kiinnitettävät muovihousut ja pitkulaiset vaipat muistan. Oli Lenina. Ja vekkuli vaippaa yöllä oli 2 vaippaa päällekkäin. Vaipat laitettii illalla hyvissä ajoissa nukkumaan menoa usein pissasin vaipan jo ennen kuin menin nukkumaan mut ei enää vaihdettu. Sitten aamulla kun vaippa oli märkä vaihdettii kuiva ja laitettii talkkia ettei pyllypunoita.joskus koulu ikäsenäkin laittoi mulle vaippat kun käytiin matkoilla 2vaippaa housuissa tuntui kävellessä aika epämiellyttävän kun muovihousut hankasi.

        Kahdeksan vuotta kypsyteltyä ajatusta. Eikä hyvää tullut!


    • Anonyymi

      Maatalon tyttö.muistot
      nykyisin jo mummo mieleeni tuli kun olin yö kastelia jokseenkin kouluikään saakka.olin vaipoissa aina yöt.ja joskus päivällä. Kerran kun kesäaamuna tulin tupaan pieni paita päällä vaippa housut jalassa vaippa pissaa täynnä oli naapurin isäntä Meillä kahvilla ja tuumasi että on tullut tytölle pissavahinko siihen äitini sanoi että on taas kuset vaipassa nosti housua ylemmäs että eivät roikkuneet ja käski aamupalaa syömää sitten äitini vei minut kamariin ja otti pissavaipan pois mutta kun olin yöllä kastellut laitettii päiväksi vaippa suorakaide vaippa liinan kanssa joka solmittiin sivuilta siihen kun pissasi vaippa roikkui polvissa oli kiusallista pitää paksua vaippaa jalkojen välissä kun kävellessä hankasi koska olin yöllä kastellut piti päivällä laskea pissat vaippaa jota ei vaihdettu ennenkuin oli litimärkä.

    • Anonyymi

      Pissat vaipassa koko päivän olen sen verran mukavuuden haluinen ettei tarttis yöllä käydä mökil ulkohuussi. joten laitoin illalla vaipan mieheni huomautti että aina vaippa mökillä. aamulla sanoi että pidä päivä vaippa ja minähän pidin laskin päivän kuset vaippa oli aikuisen teippivaippa joka vetää 4600ml.illan suussa saunaa lämmittäessä avasimme viinipullon jonka nautimme ennen saunaa minun pissavaippa hankasi kävellessä alapäätäni kiihottavasti ja tiesin että saunassa saan kunnon panot varauduin kondomin kanssa pyllypanoa varten

      • Anonyymi

        Sun miehesi on todella onnekas, kun hänellä on noin ihana vaimo.


    • Anonyymi

      52 syntyneenä oli minullakin vielä alle kouluikäisenä muoviset vaippapöksyt. Olin jo sen verran "vanha" että yritin vastustella niiden laittoa jalkaani. Kun sitten 10-11 vuotiaana olin kesälomalla äidin siskon luona, niin aitassa nukkuessani oli käynyt pikkuinen vesivahinko! Nolostuinkin kun täti esitti, että olisiko minulle otettava suojapöksyt yöksi käyttöön? Ja niinhän siinä kävi että illalla täti toi löytämänsä läpikuultavat muovipöksyt eteeni! Housut olivat hiukan naftit joten ne puettiin paljaaltaan ilman mitään vaippaa. Pakko puettaminen ja paljaan muovin kosketus alapäässäni sai silloin syttymään muovihousu fetissin minussa! Vaikka en pöksyihin yöllä pissinytkään, niin täti kumminkin laitatti ne minulle joka yöksi jalkaan. Kotana sitten olikin ikään kuin tyhjiö kun ei muovihousuja ollutkaan. Tein itse korvikeet mm. muovipussista. Asian tiimoilta on sitten elämän aikana tapahtunut monenmoista. ;)

    • Anonyymi

      Mul kans pitivät lapsena 60 luvulla muovihousuja koska pissasin melkein kouluikään housuun. yllättävän paljon sideharso vaippa piti pissaa ei vaihdettua joka pissan jälkee joskus laitettii muoviliina joka solmittiin se oli ikävän tuntunen kun pissanen vaippa roikkui haarojen välissä senkin muistan jos pylly oli ärtynyt sitä raivattiin ja laitettii pyllyyn vauva suppo siis peräpuikko.

    • Anonyymi

      Ihanaa että tuon ikäisiä naisiakin itse kiihoitun valtavasti kun saan muovihousuja jalkaani

    • PVC pöksyjä saa netistä😉

    • Anonyymi

      Naisystäväni kanssa löimme vetoa siitä kuinka kauan Putin on vallassa. Voitin vetoni ja vaimoni joutui 24 tuntia pitämään vaippoja. Se alkoi kello 12 päivällä. Valittiin varmuuden vuoksi viikonloppu. Minun ei tarvinnut niitä hänelle pukea. Vaipan vaihto piti tapahtua alle 5 minutissa ja olimme sopineet vedon alussa vain 8 vaippaa. Vaimoni ei osannut alussa asennoitua oikein vaan vaihtoi vaippoja heti kun ne oli kostuneet pissasta. Illat vaipat olivat vähenneet uhkaavasti. Hän sanoi että tästä ei mitään tule. Että minäkään en pysty siihen. Aamulla oli vaipat loppuneet. En voinut olla naureskelematta jolloin hän lupasi minulle kaiken laista jos pystyn olemaan 24 tuntia 8 vaipalla. Seuraavana viikonloppuna olin minun vuoro.

    • Anonyymi

      Kysyn teiltä jotka käyttävät muovihousuja että mitkä housut olisi käytös laadultaan kestävät itselläni muovi kovettui parissa kuukaudessa ja rupee rapisemaa liikkuessa.käytän siis umpihousua.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 143 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe