Onko muilla ollut "liitoskipuja" yöllä? Minulla meni viime yönä varmaan pari tuntia valvoessa liitoskipujen kanssa. (näitä ainakin oletin olevan) Vihloi alavatsan oikealta puolelta niin, että asentoa ei pystynyt vaihtamaan... Muutamia kertoja mulla on vihlonut lenkkeillessä ja sen ymmärtääkin paremmin, että se liike aiheuttaa sen mutta levossa...?
yölliset liitoskivut?
4
2835
Vastaukset
- kokemusta on
Mulla oli alkuraskaudessa välillä öisin voimakkaitakin liitoskipuja,välillä oli oikein noustava sängystä ylös kävelemään,kun ei muukaan enää auttanut.Ja samaten kävelylenkeillä vielä nykyäänkin,nyt rv 21 menossa.Eli ihan normaalia on,ei huolta! =)
- Milla.M
sama homma, tosin kipuihin ainakin minulla auttaa nimenomaan juuri asennon vaihtaminen vaikka se tuskallista onkin
- minä84
Mulla on ihan sama ongelma. Juurikin viime yönä heräsin kovaan vihlontaan,eikä ollut edes ensimminen yö kun valvosin hetken sen takia. Mulle tulee toi ihan sama et en pysty liikkuun, kun sitten viiltää vieläkin enemmän. Sit kun olen pystynyt vähän kääntyyn, niin loppuu melkeen heti! Mulla on menossa nyt rv 23 3.
Hyvät joulut sinne =)! - minä84
Mulla on ihan sama ongelma. Juurikin viime yönä heräsin kovaan vihlontaan,eikä ollut edes ensimminen yö kun valvosin hetken sen takia. Mulle tulee toi ihan sama et en pysty liikkuun, kun sitten viiltää vieläkin enemmän. Sit kun olen pystynyt vähän kääntyyn, niin loppuu melkeen heti! Mulla on menossa nyt rv 23 3.
Hyvät joulut sinne =)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758