Onko täällä yhtään onnellista.....

Paikalla.

Miltä tuntuu olla onnellinen, eikä murheita ?

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laivakoirabim

Tuntuu hyvältä :)

• Harmeja on. Mutta kyllä ne selviää.

• iloitsenpienistäjutuista

Itse etsin onnellisuutta pikkuasioista. Voin olla onnellinen, jonkun hymystä, ystävällisestä sanasta, auringonpaisteesta siitä että voin tuottaa jollekulle hyvää mieltä tms. Elän hyvin rankkoja aikoja elämässäni, suhde karilla ja se meinaa viedä välillä epätoivoon, mutta jostakin yritän puristaa sen tsempin.

• OnnenPieniäPipanoita

Juuri näin! Hienoa! Niitä pienen pieniä onnen pipanoita, niistä koostuu onni elämässä! Ja sitten kun niitä vähän isompia osuu kohdalle, ne tuntuvat suorastaan taivaallisilta! Tsemppiä!

• pashaluonne

En ole koskaan onnellinen, vaikka syytäkin olis.

• Joukonnellinennainen

Mä olen onnellinen. Tuntuu ihan hyvältä. Päivä kerrallaan elää ja rakastaa yhtä miestä joka rakastaa takaisin.

Palstalla vain vanhasta tottumuksesta lueskelen.

Hyvää illan jatkoa!

• Onnekas....

• Joukonnellinennainen

Toivottavasti sinäkin löydät onnen. Mielestäni rakkaus läheisiin ihmisiin on avain onneen. Sitten muut seikat toisarvoisina.

Liikaa ei ainakaan maailman menoa tai suomen tilannetta kannata seurata. Tämä jollekin joka alempana valitti että on Suomessa huonosti asiat tms. Ei maailma koskaan täydellinen ole.

• Ulanderling

Juuri nyt on kovin vaikeaa olla onnellinen paitsi, jos ei tule tänne lukemaan, ei katso tv:tä, ei lue lehtiä eikä seuraa mitään muutakaan mediaa, vaan menee metsään tai rannalle kävelemään ja ihastelemaan luonnon ihmeitä ja sen kauneutta. Onni ei ole ihmisten maailmassa, vaan siitä poissa. Joskus on kyllä mukava tunne kun on ahkeroinut reippaasti ja homma tullut hyvin tehtynä valmiiksi, mutta se kestää niin vähän aikaa ja taas on murheita kasapäin edessä. Muuttaisin maalle, jos vaimo lähtisi, tai Kanadaan tai Australiaan, mutta minkäs teet. Olisipa Suomi edes niin kuin vain vähän aikaa sitten vielä oli! MIKÄ HIIVATIN SEKOILU ON TÄYTTÄNYT KAIKEN MAAILMAN? Ovatko nämä lopun aikoja vai mitä?

• hyräilyttää

I feel good. vatta täynnä ja maate

• elluhallo

Minä olen onnellinen
      Yritän muistaa sen joka päivä
      On ollut niin paljon vastoinkäymisiä

• Hyvää yötä, myös Elluhallolle...

• Miksimurehtia

antaa hevosen surra, sillä on isommat silmät millä itkeä, ja isompi pää millä murehtia.

• yiihaaaaaee

oon onnellinen , muksut pärjää . pari kalstsua ja hyvää musiikia vapaata, ku sais ton paskan maailman rauhottuun .

• Epäonnikääntyy

Risto, sä oot luomu profiilin :)

• Luonunnaoot

Luonu siis :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe