Onko täällä yhtään onnellista.....

Paikalla.

Miltä tuntuu olla onnellinen, eikä murheita ?

16

<50

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laivakoirabim

Tuntuu hyvältä :)

• Harmeja on. Mutta kyllä ne selviää.

• iloitsenpienistäjutuista

Itse etsin onnellisuutta pikkuasioista. Voin olla onnellinen, jonkun hymystä, ystävällisestä sanasta, auringonpaisteesta siitä että voin tuottaa jollekulle hyvää mieltä tms. Elän hyvin rankkoja aikoja elämässäni, suhde karilla ja se meinaa viedä välillä epätoivoon, mutta jostakin yritän puristaa sen tsempin.

• OnnenPieniäPipanoita

Juuri näin! Hienoa! Niitä pienen pieniä onnen pipanoita, niistä koostuu onni elämässä! Ja sitten kun niitä vähän isompia osuu kohdalle, ne tuntuvat suorastaan taivaallisilta! Tsemppiä!

• pashaluonne

En ole koskaan onnellinen, vaikka syytäkin olis.

• Joukonnellinennainen

Mä olen onnellinen. Tuntuu ihan hyvältä. Päivä kerrallaan elää ja rakastaa yhtä miestä joka rakastaa takaisin.

Palstalla vain vanhasta tottumuksesta lueskelen.

Hyvää illan jatkoa!

• Onnekas....

• Joukonnellinennainen

Toivottavasti sinäkin löydät onnen. Mielestäni rakkaus läheisiin ihmisiin on avain onneen. Sitten muut seikat toisarvoisina.

Liikaa ei ainakaan maailman menoa tai suomen tilannetta kannata seurata. Tämä jollekin joka alempana valitti että on Suomessa huonosti asiat tms. Ei maailma koskaan täydellinen ole.

• Ulanderling

Juuri nyt on kovin vaikeaa olla onnellinen paitsi, jos ei tule tänne lukemaan, ei katso tv:tä, ei lue lehtiä eikä seuraa mitään muutakaan mediaa, vaan menee metsään tai rannalle kävelemään ja ihastelemaan luonnon ihmeitä ja sen kauneutta. Onni ei ole ihmisten maailmassa, vaan siitä poissa. Joskus on kyllä mukava tunne kun on ahkeroinut reippaasti ja homma tullut hyvin tehtynä valmiiksi, mutta se kestää niin vähän aikaa ja taas on murheita kasapäin edessä. Muuttaisin maalle, jos vaimo lähtisi, tai Kanadaan tai Australiaan, mutta minkäs teet. Olisipa Suomi edes niin kuin vain vähän aikaa sitten vielä oli! MIKÄ HIIVATIN SEKOILU ON TÄYTTÄNYT KAIKEN MAAILMAN? Ovatko nämä lopun aikoja vai mitä?

• hyräilyttää

I feel good. vatta täynnä ja maate

• elluhallo

Minä olen onnellinen
      Yritän muistaa sen joka päivä
      On ollut niin paljon vastoinkäymisiä

• Hyvää yötä, myös Elluhallolle...

• Miksimurehtia

antaa hevosen surra, sillä on isommat silmät millä itkeä, ja isompi pää millä murehtia.

• yiihaaaaaee

oon onnellinen , muksut pärjää . pari kalstsua ja hyvää musiikia vapaata, ku sais ton paskan maailman rauhottuun .

• Epäonnikääntyy

Risto, sä oot luomu profiilin :)

• Luonunnaoot

Luonu siis :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      587
      1223
    2. 79
      895
    3. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      273
      688
    4. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      189
      653
    5. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      55
      646
    6. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      161
      622
    7. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      128
      603
    8. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      590
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      203
      546
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      496
    Aihe