x-lahjat

Rudi

Erosin exästä jo kakskyt vuotta sitten, mutta ollaan annettu toisillemme joululahjat ja käyty joululounaalla tai joulukahvilla silti joka vuosi.
Alkuvuosien ketunhäntälahjat on nyttemmin sivistyneet taka-ajatuksettomiksi ihan oikeiksi lahjoiksi, ja kerran vuodessa toistuvat tapaamiset ovat todella mukavia hetkiä.
Tapaatteko muut exiänne joulun tiimoilta? Suosittelen.

9

801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yopollo

ja tyttö osti äidilleen mattopiiskan, en minä.

• pst, pst

Lasten juhlissa tapaamme, esim yo-juhlassa isä piti maljapuheen. Lapset ovat jo niin isoja, että hoitavat yhteydenpidon itse. Onneksi!

• nainen55

ex-älle ruokapaketin ja jotain tarpeellista jotka lapset sitten vie hänelle.
      Tapaamiset olen lopettanut, terapeuttini oli sitä mieltä että se on mulle parhaaksi.

• Hessu

tapaamme toisemme Joulupaivana Ja otetaan muutama
      joulu kalja ja illallinen

• Mies 50+

Helyjä on jo niin paljon,että menee niska köyryyn,ja yöpaitoja kaappi täys.

• murusi

Sinä sentään olet saanut varmaankin jo aviossa ollessasikin joululahjan puolisoltasi ja nykyisin saat x:ltä. Tein joka vuosi aviossa ollessani silloiselle miehelleni, nykyiselle x:lle omin käsin joululahjan, mutta en kertaakaan saanut häneltä mitään lahjaa, en jouluna, en syntymäpäivänä, en hääpäivänä, puhumattakaan, että olisi tuonut joskus kukkasia tai suklaata. Joten en halua enää ikinä nähdä häntä enkä kuulla hänestä yhtikäs mitään. En halua tavata jouluna, en juhannuksena, en halua hänen pilaavan yhtäkään tuntia elämästäni. Onneksi ei ole edes yhteistä lasta. Joten minulle ei kyseistä järjestelyä voi suositella, todennäköisesti ex saisi kaulimestani eikä se ole muovinen. Ei, ei, ei, en, en en ikinä.

• tavata, lahjota eikä puhuta.

• tamperetar

Miksi ostaisin ex:lle lahjoja? Jos haluaisin hänelle lahjoja ostella, en olisi hänestä aikoinaan eronnutkaan.

• Optimisti Orvokki

Tapaamme muutamia kertoja vuodessa ystävällisissä merkeissä, vaikka lapsemme ovat jo aikuisia.

Joululahjat olemme antaneet toisillemme joka vuosi jo lähes 20 vuoden ajan.

Hyvää joulua kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      152
      3406
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2389
    3. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      12
      1194
    4. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      112
      1169
    5. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      48
      937
    6. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      9
      913
    7. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      870
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      864
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      36
      692
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      196
      666
    Aihe