x-lahjat

Rudi

Erosin exästä jo kakskyt vuotta sitten, mutta ollaan annettu toisillemme joululahjat ja käyty joululounaalla tai joulukahvilla silti joka vuosi.
Alkuvuosien ketunhäntälahjat on nyttemmin sivistyneet taka-ajatuksettomiksi ihan oikeiksi lahjoiksi, ja kerran vuodessa toistuvat tapaamiset ovat todella mukavia hetkiä.
Tapaatteko muut exiänne joulun tiimoilta? Suosittelen.

9

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yopollo

ja tyttö osti äidilleen mattopiiskan, en minä.

• pst, pst

Lasten juhlissa tapaamme, esim yo-juhlassa isä piti maljapuheen. Lapset ovat jo niin isoja, että hoitavat yhteydenpidon itse. Onneksi!

• nainen55

ex-älle ruokapaketin ja jotain tarpeellista jotka lapset sitten vie hänelle.
      Tapaamiset olen lopettanut, terapeuttini oli sitä mieltä että se on mulle parhaaksi.

• Hessu

tapaamme toisemme Joulupaivana Ja otetaan muutama
      joulu kalja ja illallinen

• Mies 50+

Helyjä on jo niin paljon,että menee niska köyryyn,ja yöpaitoja kaappi täys.

• murusi

Sinä sentään olet saanut varmaankin jo aviossa ollessasikin joululahjan puolisoltasi ja nykyisin saat x:ltä. Tein joka vuosi aviossa ollessani silloiselle miehelleni, nykyiselle x:lle omin käsin joululahjan, mutta en kertaakaan saanut häneltä mitään lahjaa, en jouluna, en syntymäpäivänä, en hääpäivänä, puhumattakaan, että olisi tuonut joskus kukkasia tai suklaata. Joten en halua enää ikinä nähdä häntä enkä kuulla hänestä yhtikäs mitään. En halua tavata jouluna, en juhannuksena, en halua hänen pilaavan yhtäkään tuntia elämästäni. Onneksi ei ole edes yhteistä lasta. Joten minulle ei kyseistä järjestelyä voi suositella, todennäköisesti ex saisi kaulimestani eikä se ole muovinen. Ei, ei, ei, en, en en ikinä.

• tavata, lahjota eikä puhuta.

• tamperetar

Miksi ostaisin ex:lle lahjoja? Jos haluaisin hänelle lahjoja ostella, en olisi hänestä aikoinaan eronnutkaan.

• Optimisti Orvokki

Tapaamme muutamia kertoja vuodessa ystävällisissä merkeissä, vaikka lapsemme ovat jo aikuisia.

Joululahjat olemme antaneet toisillemme joka vuosi jo lähes 20 vuoden ajan.

Hyvää joulua kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2143
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1454
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      934
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe