Tällä palstalla on virheellisesti tulkittu Skodan ja muiden VW-tuotteiden paremmuutta myyntisijoituksilla ja testivoitoilla.
Tämä tulkinta on osoittautunut pahasti erheelliseksi, koska kuluttajat ovat joutuneet massiivisen joukkohuijauksen kohteeksi.
Vaadin anteeksipyyntöä.
Suosituimmuus ja testivoitot eivät takaa laatua
12
<50
Vastaukset
- todellinenhuijaus
Tämän "huijauksen" vuoksi kuluttajat ovat maksaneet vähemmän autoveroa. Kyllä minua saa jatkossakin huijata jos sillä on tällaisia vaikutuksia.
- akateeminen
Ai onko? Kerro miten. Tämäpä mielenkiintoista.
- Kohan_kyselen
Ja mistähän syystä sinulta pitäisi pyytää anteeksi?
- vw-itse-tunnustanut
>Suosituimmuus ja testivoitot eivät takaa laatua"
Etenkään kun ne testivoitot ovat maksettuja! - öaldjkdlgfjkdlö
Kato. poju on taas vaihteeksi ottanut lantaloordin nickin käyttöön. Oli kyllä aika löysä provo tällä kertaa.
- YhteinenTekijä
Kuvassansa lukee Fuck. Kaikilla näillä provosoijilla on alapään jutut tai vaikka homot mielessä, taikka sitten raamatun lauseet. Mutta niinhän se menee, seksiin tai uskonasioihin liittyvät kieroutumat ovat suurin mielenterveudellisten ongelmien ilmaisija.
- EnsinPalstaSiistiksi
Kun nyt ensin tällä palstalla törkeyksiä "skoda-kriittisyyden" nimissä kirjoittaneet pyytävät anteeksi. Sen jälkeen esitetään vaatimuksia autoteollisuudelle. Toki.
- anteeksi_mutta
Sätkää käärivä teinipoju vaatimassa kollektiivista anteeksipyyntöä.
Olihan päivässä jotakin hauskuutta. Tosin vitsiksikin tuo oli aika huono- akateeminen
Onko hän mielestäsi väärässä?
- Ihanaauto
Skodahan on ns. matalankynnyksen auto jonka voi ostaa vaikka ei autoista mitään ymmärtäisikään. Myös alkeellinen muovinen varustelu ja ankea yleisilme viestivät hieman yksinkertaisemman tyylitajun kosiskelusta. Massoille maksalaatikkoa ja lauantaimakkaraa.
- kyykkynen
Juuri näin se menee. Skeida on kuin lauantaimakkaraa tai alennusnakkia.... jauhoista ja halpaa
- RahaOnKonsultti
Yli kymmenen vuotta vanha " saksalainen" edellyttää uuteen Skodaan verrattuna aivan eri tason teknistä tietämystä ja ylläpitoa. Toki.
Autosta oppii paljon, kun sitä korjailee itse. Toisia vain tuollainen ei kiinnosta, eikä ole taloudellista pakkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32011489- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112578- 1621914
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131348Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401050- 85954