Tulisitko hakemaan minut pois täältä.....
<3
https://www.youtube.com/watch?v=uG0h1SrNKZ8
Anne.......
13
<50
Vastaukset
Paha olla ilman Annea....
Kuule minua Pikkuinen..- voiripe
sun kanssas. missä sä oot, en tiedä, mut tuskin siellä, missä minä en olisi käynyt jo, jonkun, ehkä toisen asian puitteissa.
soita sille annelle. - kyllä_tulen_Annesi
Jos olisitkin se minun Ristoseni, niin missä sinä olet? Tulen, jos olet oikeasti juuri se minun omani. Tulen ihan mihin vaan sinun vuoksesi. Tunteisiini kosketti myös tämä biisi valintasi, myös kirjoituksesi. Tämmöinen minä olen. Laita nyt hyvä mies minulle viesti, jos yhtään epäilet, että täällä on se oikea Anne. En pelkää mitään, en arastele ketään. Minähän tulen vaikka muurien läpi, jos niikseen. Minua ei estele kukaan eikä mikään:D Jos niikseen. Tulen sinun luoksen, otan sinut minun kainaloon, jos niin haluat.
- Annesi
kyllä_tulen_Annesi kirjoitti:
Jos olisitkin se minun Ristoseni, niin missä sinä olet? Tulen, jos olet oikeasti juuri se minun omani. Tulen ihan mihin vaan sinun vuoksesi. Tunteisiini kosketti myös tämä biisi valintasi, myös kirjoituksesi. Tämmöinen minä olen. Laita nyt hyvä mies minulle viesti, jos yhtään epäilet, että täällä on se oikea Anne. En pelkää mitään, en arastele ketään. Minähän tulen vaikka muurien läpi, jos niikseen. Minua ei estele kukaan eikä mikään:D Jos niikseen. Tulen sinun luoksen, otan sinut minun kainaloon, jos niin haluat.
nyt olisi muutoinkin oikein sopiva hetki sinun kanssa
- Lillipilli
No kävitkö siellä lääkärissä tänään vai alkossa?
- lillipilli
Risto_ kirjoitti:
Lääkärissä on käyty, ei alkossa..
Kaapissa on vähän olutta..No jatkuuko saikkulainen? Oliko mukava lekuri?
- Lillipilli
Risto_ kirjoitti:
Saikkulainen jatkuu...
No hyvä saat levätä.
Lillipilli kirjoitti:
No hyvä saat levätä.
Kärsin levosta huolimatta....
https://www.youtube.com/watch?v=1V9n0UPtoUA- Lillipilli
Risto_ kirjoitti:
Kärsin levosta huolimatta....
https://www.youtube.com/watch?v=1V9n0UPtoUANo voi voi toista.
- Ristolle
Miksi oot saikulla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644
