Mitähän mahtaa suunnilleen maksaa joulukuussa taksi Phuketin kentältä Tri trangille? Mietitään otetaanko Finnmatkojen bussikyyti5 hengelle vai tilataanko itse taksi? Ja jos tilataan itse, niin onko syytä varata jostain etukäteen vai saako kentältä? Ettei menisi ojasta allikkoon niin matkan nopeuden kuin hinnan suhteen:)
taksin hinta Phuketin kentältä tritrangiin
Sht
4
100
Vastaukset
- Druba
1000-1200 bat. Minivan...,Uskoisin.
- Noin2000THB
Mikä on bat,ei ainakaan Thaimaan valuutta.
- PatonginLepakoilla
Druba se maksaa lepakoilla:)
- Thaireissaaja
Me olemme käyttäneet saman oppaan palveluja jo
useammilla Thaimaan matkoilla. Hän on järjestänyt meille
taksimatkoja, retkiä saarille ja Khao Sokin luonnonpuistoon.
Retket puolta halvemmalla kuin matkatoimistot.Suosittelemme tätä
luotettavaa, englantia taitavaa opasta.
Yhteystiedot: Rainy mobile: 66843073993 tai 66887541237
email: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869