Sinä tummahiuksinen, silmälasipäinen, iäkkäämpi nainen joka ajelet siivouspalvelu sofian autolla nakkilassa... olet jo kaksi kertaa meinannut ajaa tyttäreni päälle, joka ajaa mopolla! Ja molemmat samassa onnipekan risteyksessä. Molemmissa tapauksissa SINULLA ON OLLUT VÄISTÄMISVELVOLLISUUS!!! Onneksi mitään ei ole sattunut, kiitos siitä EI KUULU KYLLÄ SINULLE, vaan tyttäreni nopealle reakoinnille!
Olet molemmilla kerroilla tullut kärkikolmion takaa ja kehdannut vielä pyöritellä päätäsi. Tiesitkö että mopoilijoilla on samat ajo-oikeudet kuin autoijioilla???
Olisi syytä kerata liikennesäännöt!!
Tulen myös henkilökohtaisesti keskustelemaan kanssasi asiasta kunhan vain kohtaamme.
Siivouspalvelu Sofia
15
3385
Vastaukset
- Siivouspalvelu_
Vihapuhetta.
- nakkimuusil
Kilpailijan panettelua,likaista peliä nakkikyläs.
- Sohvi-Neiti
Olen nyt viime päivinä kertaillut liikennesääntöjä ja tosiaan huomasin puutteita liikenne-tietämyksessäni ja tunnustan että kaikkia liikennemerkkejäkään en tuntenut. Eiköhän tästä eteenpäin jo selvitä, kiitän tarkkaavaisuudestanne.
Syysterveisin Sohvi-Neiti- raycharles
Huomenna poikkean tilaamassa valkoisen kepin näköisiä tarroja ajoneuvon kylkiin jotta osaatte varoa liikenteessä.
Optikolta haen mustat pullonpohjalasit nokalle niin vain sokea voi sen jälkeen väittää ettei osannut varoa MINUA
- Justjoooooo
Huomasin jo pari vuotta sitten että kyseisellä tammalla ei ole mitään hajua risteysajosta eikä liikennesäännöistä. Hyvin ovat muut onnistuneet väistelemään jos vielä kortti taskussa ajelee.
- nakkilalainen
te valitatte tääl yhdest ihmisest mut kyl nakkilas o paljo muitaki ketkä ei todellakaa osaa ajaa ees mopol. oon ainaki ottanu sen kanna et jos joku tulee etee nii se tulee vaa kerra, on se sit autoilia tai mopoilia mut tulee sit päi jos tulee!!! ihme valittamist
- Yikjytryjytrr
Mistä muropaketista tämä vikisijä on saanut mopokorttinsa? Laiton uhkaus. Poliisi saisi tutkia onko viestin laittaneella kortti ja ajeleeko liikenteessä. Liikenteessäon ihmisiä joilla on vajavaiset tiedot säännöistä esim. lapset. Sinulle ei ole annettu erikoisoikeutta ajaa kenenkään yli tai kylkeen. Autokoulussa ainakin opetettiin, että onnettomuus on aina pyrittävä estämään oli itse oikeassa tai väärässä.
- nakkilalainen
Tietääkseni poliisi on myöntänyt ajokorttini ja mul on iha b korttiki ja kyllä ajan edelleen liikenteessä ja on kortti voimassa. Mutta tossa ekassa tarkoitin ihan sitä että kaikki ei osaa ajaa, koska aika moni on meinannut kylkeen tulla niin otin sen kannan että jos joku tulee kylkeen esim, kolmion takaa niin se maksaa silloin en minä! saisihan tuolla liikenteessä muute koko ajan jarrutella.
- putsvek
Siinähän riittää sit taas siivouspuhdetta jos tullee päi ;)
- paikallinen
Joo ja kyseinen henkilö parkkeeraa autonsa invapaikalle tai perheparkkiin mistä vain lyhyin matka kävellä kauppaan ja ajaminen ei kyllä myöskään ihan liikennesääntöjen mukaista saa kyllä autollakin varoa, kun tulee kaupalla vastaan.
- Katsastusäijä
Havainto tänään klo 15:40 : Sohvineidin autosta siivoojanpuoleinen ajovalo pimeänä. Menee tällä huomautuksella ja ajovalopolttimon vaihdolla. Ei tarvitse tulla konttorille näyttämään.
- nakkilalainen
Oleks sää apina huomannu et muillaki o aika useesti jompikumpi tai molemmat ajovalot pimeenä? Just yks päivä näin poris ku poliiseil oli hanttari puoleine ajovalo pimee. eiks niil sit tarttis ol ajovalot kunnos???. ja sit o nää mersu raadot mitkä tulee lyhyet että pitkät pääl vastaa oli sitte päivä tai yö!!!
- Yrittäjiäjokalähtöön
Nakkilassa 4 siivouspalvelua
Sohvi Hormisto
Rannikko Viikkala
Finnmassa Ruskila
Tattaran Remontti ja Siivouspalvelu Tattara- Anonyymi
Onneksi palaa kumi takaveto volvossa mistä änkkäri poistettu yöunien häirintään varten.
- Anonyymi
On jo vuosia ollut erittäin huonot liikennesääntö tuntemukset kyseisellä henkilöllä. Olen jopa autolla meinannut hänen kanssaan kolaroida, kun ajaessa keskittyy johonkin aivan muuhun.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031655
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708