Miksi me kitsukat emme parane???

Olenvieläkinskitso

Xiina
26.11.2011 19:05
Sulje
Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
Vastaukseni: Ei välttämättä
Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet perheemme taloutta. Mutta jos olisimme olleet köyhä perhe, olisivat raha vaikeudet varmasti saattaneet minut hoitoon jo vuosia aiemmin. Suuret projektini päättyi usein huonosti, kun en jaksanut hoitaa niitä loppuun.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erttkkl

Ktll se on vain yksisuuntaista, joko ylös tai alespäin, eli maanisdepressiivinen käytös, ts. toisinaan iloinen ja toinsinaan vakava..

• KokemustaPalstalta

Mutta todellisuudentaju puuttuu aina.

• nfgnjkf

Siltä vaikuttaa.

• Neith-statue

Ei mistään psyykkisestä sairaudesta parane. Kaikki diagnoosit ovat peruuttamattomia, ne ovat aivan yhtä peruuttamattomia, kuin uhrin antaminen missä tahansa muussakin uskonnossa, eihän uhrilla muuten olisi mitään virkaa, sehän on uskonnon perusta, ja annetaan syntien sovittamiseksi, miten muuten esimerkiksi valehtelija tai puolisoaan pettänyt voisi tässä nykyajan väkevimmässä uskonnossa lopulta puolustautua, kuin vakuuttamalla että: En minä nyt sentään sairas ole. Sama pätee homoihin nykyään. Tämä esitetään psykologiassa itsessään projisointina, mutta koska se on uskonnon eräs perusta, ei siinä mainita olevan mitään väärää tai sairasta sinänsä.

Diagnoosi on FUNDAMENTAALINEN, miten se voisi olla jotakin muuta. Uskonto menettäisi voimansa.

Sillä ei ole merkitystä, vaikka diagnoosi itsessään aiheuttaisi oireita, kostonhalua ja masennusta, sekä antaisi vain näennaisen oikeutuksen muualta tuleville kosto ja syytösröpyille, juuri edellä mainitusta syystä.

En yhtään ihmettele, vaikka joku tappaisi umpimähkäisesti väkeä kaikkien mahdollisien oikeuksien viemisien jälkeen vain siksi, että syvällä sisällään tuntee, että jokainen ihminen on häntä vastaan, eikä voi hänen oikeuksiaan palauttaa, sillä juuri niin se on.

Ainoa, mikä hänen pitäisi ymmärtää, on tietysti se, että se ei tuo hänelle olikeuksia, (josko nyt juuri viekään) mutta ennenkaikkea se ei poista vääryyttä maailmasta.

Se vähenee toisella tavalla, vaikka sotaankin on oikeutuksensa.

• 54325324

Miksi ei parane?

• Rakkaat uskon siskot ja veljet !

Keskustelen jatkuvasti tuosta aiheesta . . . Jumalan kanssa !

******** KIRJOITIT:

"Ei mistään psyykkisestä sairaudesta parane. Kaikki diagnoosit ovat peruuttamattomia, ne ovat aivan yhtä peruuttamattomia, kuin uhrin antaminen missä tahansa muussakin uskonnossa, eihän uhrilla muuten olisi mitään virkaa, sehän on uskonnon perusta, ja annetaan syntien sovittamiseksi, miten muuten esimerkiksi valehtelija tai puolisoaan pettänyt voisi tässä nykyajan väkevimmässä uskonnossa lopulta puolustautua, kuin vakuuttamalla että: En minä nyt sentään sairas ole. Sama pätee homoihin nykyään. Tämä esitetään psykologiassa itsessään projisointina, mutta koska se on uskonnon eräs perusta, ei siinä mainita olevan mitään väärää tai sairasta sinänsä."

Miksi ei parane?

******** VASTAAN:

Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN.

Ihminen ei voi määrätä - Jumalan tahdon - toteutumista, siis . . .

. . . PARANEEKO - vai - EI PARANE . . . :)

JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

--------

TOTEUTAN - Jumalan tahtoa . . . PUHUN ja TEEN TEKOJA . . . Jumalan nimissä.

Jumala YKSIN on minut nimittänyt tehtävääni 12.06.2015 alkaen . . . TOTEUTAN . . . SIIS . . . Jumalan tahtoa . . . edustan Kaikkivaltiasta Jumalaa.

--------

TODISTAN - JUMALAN - OLEMASSA OLON . . . TEKEMÄLLÄ IHMEPARANTUMISIA.

SAMALLA TODISTAN - RAAMATUN - TAPAHTUMIA TOSIKSI . . . TEKEMÄLLÄ IHMEPARANTUMISIA.

KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

Palaan asiaan . . . :)

MESSIAS on tulossa, ISÄ tulee lihaksi . . . Jeesus Kristuksen toinen tuleminen on lähellä, mutta sitä ennen on lähetyskäsky suoritettava loppuun.

Jeesus paransi ihmisiä, muinaisina aikoina . . . Raamattu = Jumalan sana . . . kertoo millaisia ihmetekoja Jeesus teki ihmisille . . . IHMEPARANTUMISIA.

Jeesuksen Raamatullisia ihmetekoja tullaan kohta tekemään myös suuremmalle ihmismäärälle, ei pelkästään minulle.

Niitä on siis kohta tulossa lisää . . . SE ON JUMALAN TAHTO !

Minun tehtäväni on . . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO.

Minun tehtäväni on . . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

Toivottavasti USKOT . . . KUN NÄET TODISTEET.

******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

************************************************************************

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

Siunausta ja Herran rauhaa !

• 342324

4312

• gfdgfff

Mikä tilanne nyt?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      353
      14869
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      257
      5903
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      3418
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      191
      2526
    5. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      137
      2179
    6. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      14
      2042
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      109
      1563
    8. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      48
      1349
    9. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1186
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe