Nimeni on Risto........

Särkynyt mies......
<3

16

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunteetonpalstalainen

      Säälilläkö kuvittelet trollauksen anteeksi saavas? Ei sulla ole tunteita. Et siis osaa edes särkyä

      • Okei....


    • todellailoinen

      Niinhän me kaikki joskus ollaan, Risto_. Katse eteenpäin vain.

      Minäkin taas petyin mieheen, mutta en jaksa ottaa enää stressiä asiasta, vaan suuntaan eteenpäin minäkin. Pellejä on maailma täynnä, vaan sitä aitoa, tuntevaa miestä etsin...

      • tunteetonpalstalainen

        Musta noiden paska ja huora juttujen ja vuosien nettikiusaamisen päätteksi tuo saisi tappaa itsensä. Jos olisi pakko ja se laillista niin voisin tehdä sen jopa sen puolesta


      • tunteetonpalstalainen kirjoitti:

        Musta noiden paska ja huora juttujen ja vuosien nettikiusaamisen päätteksi tuo saisi tappaa itsensä. Jos olisi pakko ja se laillista niin voisin tehdä sen jopa sen puolesta

        Sori...
        Mutta en ole vuosien aikana kirjoittanut tänne yhtään paska/huora juttua...


      • todellailoinen
        tunteetonpalstalainen kirjoitti:

        Musta noiden paska ja huora juttujen ja vuosien nettikiusaamisen päätteksi tuo saisi tappaa itsensä. Jos olisi pakko ja se laillista niin voisin tehdä sen jopa sen puolesta

        Risto_ on kyllä pohjimmiltaan ihan hyväntahtoinen, vaikka välillä päästelee suustansa sammakoita. En kuitenkaan menisi ihan noin rankalla kädellä arvostelemaan, jos arvostelemaan yleensäkään. Ei tuo sinunkaan tekstisi mitään maailman kauneinta ollut mielestäni.


      • tunteetonpalstalainen

        Selitä mitä selität. Nimeni on muuten niilo.. kaipasin fannyä.. hups.. oliko nimeni sittenkin risto ja kaipaan annea.. Vai heiskanen ja riina mielessä... eikä se olikin anoreksia sairas suvi ja rosa..Riipputissilutkia ja perseeestäs tulevia appelsiinejä saanu täältä lukee kauan. Tollanen ei ansaitse täällä sääliä keneltäkään. Älä yritä sitä vinkua. Ole kiltti toisille täällä niin omakin olos paranee. Ilkeily lisää pahaa oloas, Toivon kuolemaasi. Et ole ihminen eikä sulla ole tunteita ollenkaan. Et osaa edes rakastaa. Ketään


      • 213
        tunteetonpalstalainen kirjoitti:

        Selitä mitä selität. Nimeni on muuten niilo.. kaipasin fannyä.. hups.. oliko nimeni sittenkin risto ja kaipaan annea.. Vai heiskanen ja riina mielessä... eikä se olikin anoreksia sairas suvi ja rosa..Riipputissilutkia ja perseeestäs tulevia appelsiinejä saanu täältä lukee kauan. Tollanen ei ansaitse täällä sääliä keneltäkään. Älä yritä sitä vinkua. Ole kiltti toisille täällä niin omakin olos paranee. Ilkeily lisää pahaa oloas, Toivon kuolemaasi. Et ole ihminen eikä sulla ole tunteita ollenkaan. Et osaa edes rakastaa. Ketään

        En toivo kuolemaa. Tietenkään kenellekään. Mutta yhdistän minäkin
        - Risto, Onni, Niilo, Fanny, perseestä tippuvia appelsiinejä, Roswhitha, Rosa, Jenna jne. jne. lukuisia ja vielä lukuisia muita. Sokea Reetakin näkee.


      • yhdenristontiedän
        Risto_ kirjoitti:

        Sori...
        Mutta en ole vuosien aikana kirjoittanut tänne yhtään paska/huora juttua...

        ja voin sanoa saman, ettei ole ikinä ollut minulle ilkeä irl, enkä toivo hänelle mitään pahaa, päinvastoin kaikkea Hyvää.


      • mistäsitätietää
        yhdenristontiedän kirjoitti:

        ja voin sanoa saman, ettei ole ikinä ollut minulle ilkeä irl, enkä toivo hänelle mitään pahaa, päinvastoin kaikkea Hyvää.

        Tuskin on Risto oikealta ristimänimeltä. Keksitty nimi ihan niin kuin tuo Niilokin.


    • elluhallo

      Risto
      Aikas kovaa
      Ämpärillä kaadetaan
      Kestääkö pää ja hartiat
      Luulen että kestät❤
      Olet aina fani fani...

      • tunteetonpalstalainen

        Tee palvelus. ostan aseen. Annan sulle. Ammutko riston sillä jos se itse ei itsemurhaan pysty? Mä en likaa käsiäni saastan takia..


      • NiiloRistoHeiskasJiille

        Hän on alkoholiongelmainen psykopaatti, ja toimii siksi yksityisyrittäjänä. Hänet tunnistat lauseesta: "Mitä minä tästä hyödyn?

        Asuu vanhan tädin kanssa, ja empatiansa riittää juuri ja juuri oman itsensä huonon kohtelun surkutteluun..


      • Eitunnista

        Minäkin käytän tuota lausetta, mutta en liity tuohon mitenkään.


      • Ei_vaiska-mieskö

        Et tunnista itseäsi selvästä luonnekuvauksesta?


      • Eiköoleihmeelliståäelämä

        Minä? En ole ykstyisyrittäjä. En asu tätien luona. En ala Jiillä. Käytän lausetta joka yleinen monelle jota joku palstalainen pitää "enteenä" Mites enteellistä on syntyä jonkun toisen kanssa samana päivänä ja samana vuonna vain tunnin ikä erolla? Päästä sen kanssa synnytysosastolla samaan huoneeseen ja myöhemmin olla päiväkoti ja luokka kavereita?

        eikö ole kummallista että käy niinkin ? Älä käy kiinni seuraavaan jolta kysyt "Tilaatko härän kieltä?" ja vastaan "Miksi? En tykkää siitä. Mitä minä siitä hyödyn?"


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe