Särkynyt mies......
<3
Nimeni on Risto........
16
124
Vastaukset
- tunteetonpalstalainen
Säälilläkö kuvittelet trollauksen anteeksi saavas? Ei sulla ole tunteita. Et siis osaa edes särkyä
- todellailoinen
Niinhän me kaikki joskus ollaan, Risto_. Katse eteenpäin vain.
Minäkin taas petyin mieheen, mutta en jaksa ottaa enää stressiä asiasta, vaan suuntaan eteenpäin minäkin. Pellejä on maailma täynnä, vaan sitä aitoa, tuntevaa miestä etsin...- tunteetonpalstalainen
Musta noiden paska ja huora juttujen ja vuosien nettikiusaamisen päätteksi tuo saisi tappaa itsensä. Jos olisi pakko ja se laillista niin voisin tehdä sen jopa sen puolesta
tunteetonpalstalainen kirjoitti:
Musta noiden paska ja huora juttujen ja vuosien nettikiusaamisen päätteksi tuo saisi tappaa itsensä. Jos olisi pakko ja se laillista niin voisin tehdä sen jopa sen puolesta
Sori...
Mutta en ole vuosien aikana kirjoittanut tänne yhtään paska/huora juttua...- todellailoinen
tunteetonpalstalainen kirjoitti:
Musta noiden paska ja huora juttujen ja vuosien nettikiusaamisen päätteksi tuo saisi tappaa itsensä. Jos olisi pakko ja se laillista niin voisin tehdä sen jopa sen puolesta
Risto_ on kyllä pohjimmiltaan ihan hyväntahtoinen, vaikka välillä päästelee suustansa sammakoita. En kuitenkaan menisi ihan noin rankalla kädellä arvostelemaan, jos arvostelemaan yleensäkään. Ei tuo sinunkaan tekstisi mitään maailman kauneinta ollut mielestäni.
- tunteetonpalstalainen
Selitä mitä selität. Nimeni on muuten niilo.. kaipasin fannyä.. hups.. oliko nimeni sittenkin risto ja kaipaan annea.. Vai heiskanen ja riina mielessä... eikä se olikin anoreksia sairas suvi ja rosa..Riipputissilutkia ja perseeestäs tulevia appelsiinejä saanu täältä lukee kauan. Tollanen ei ansaitse täällä sääliä keneltäkään. Älä yritä sitä vinkua. Ole kiltti toisille täällä niin omakin olos paranee. Ilkeily lisää pahaa oloas, Toivon kuolemaasi. Et ole ihminen eikä sulla ole tunteita ollenkaan. Et osaa edes rakastaa. Ketään
- 213
tunteetonpalstalainen kirjoitti:
Selitä mitä selität. Nimeni on muuten niilo.. kaipasin fannyä.. hups.. oliko nimeni sittenkin risto ja kaipaan annea.. Vai heiskanen ja riina mielessä... eikä se olikin anoreksia sairas suvi ja rosa..Riipputissilutkia ja perseeestäs tulevia appelsiinejä saanu täältä lukee kauan. Tollanen ei ansaitse täällä sääliä keneltäkään. Älä yritä sitä vinkua. Ole kiltti toisille täällä niin omakin olos paranee. Ilkeily lisää pahaa oloas, Toivon kuolemaasi. Et ole ihminen eikä sulla ole tunteita ollenkaan. Et osaa edes rakastaa. Ketään
En toivo kuolemaa. Tietenkään kenellekään. Mutta yhdistän minäkin
- Risto, Onni, Niilo, Fanny, perseestä tippuvia appelsiinejä, Roswhitha, Rosa, Jenna jne. jne. lukuisia ja vielä lukuisia muita. Sokea Reetakin näkee. - yhdenristontiedän
Risto_ kirjoitti:
Sori...
Mutta en ole vuosien aikana kirjoittanut tänne yhtään paska/huora juttua...ja voin sanoa saman, ettei ole ikinä ollut minulle ilkeä irl, enkä toivo hänelle mitään pahaa, päinvastoin kaikkea Hyvää.
- mistäsitätietää
yhdenristontiedän kirjoitti:
ja voin sanoa saman, ettei ole ikinä ollut minulle ilkeä irl, enkä toivo hänelle mitään pahaa, päinvastoin kaikkea Hyvää.
Tuskin on Risto oikealta ristimänimeltä. Keksitty nimi ihan niin kuin tuo Niilokin.
- elluhallo
Risto
Aikas kovaa
Ämpärillä kaadetaan
Kestääkö pää ja hartiat
Luulen että kestät❤
Olet aina fani fani...- tunteetonpalstalainen
Tee palvelus. ostan aseen. Annan sulle. Ammutko riston sillä jos se itse ei itsemurhaan pysty? Mä en likaa käsiäni saastan takia..
- NiiloRistoHeiskasJiille
Hän on alkoholiongelmainen psykopaatti, ja toimii siksi yksityisyrittäjänä. Hänet tunnistat lauseesta: "Mitä minä tästä hyödyn?
Asuu vanhan tädin kanssa, ja empatiansa riittää juuri ja juuri oman itsensä huonon kohtelun surkutteluun.. - Eitunnista
Minäkin käytän tuota lausetta, mutta en liity tuohon mitenkään.
- Ei_vaiska-mieskö
Et tunnista itseäsi selvästä luonnekuvauksesta?
- Eiköoleihmeelliståäelämä
Minä? En ole ykstyisyrittäjä. En asu tätien luona. En ala Jiillä. Käytän lausetta joka yleinen monelle jota joku palstalainen pitää "enteenä" Mites enteellistä on syntyä jonkun toisen kanssa samana päivänä ja samana vuonna vain tunnin ikä erolla? Päästä sen kanssa synnytysosastolla samaan huoneeseen ja myöhemmin olla päiväkoti ja luokka kavereita?
eikö ole kummallista että käy niinkin ? Älä käy kiinni seuraavaan jolta kysyt "Tilaatko härän kieltä?" ja vastaan "Miksi? En tykkää siitä. Mitä minä siitä hyödyn?"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644
