Olen aina ollut. Mitä se kertoo minusta? Onko antaa pikaista, sekavaa ja psykoottista palsta analyysia?
Olen kaikkien luuserien ystävä
6
<50
Vastaukset
- ElämäOnIhmeellistä
No ainakin se kertoo ihmisen empatiasta ja ymmärryksestä itseään ja muita kohtaan. Se kertoo kiitollisuudesta elämää kohtaa. Niin kuin laulussa lauletaan "se joka on saanut, osaa myös antaa..". Ehkä ihminen kokee, että on elämässä saanut niin paljon, että on "varaa" olla ja auttaa myös muita. Ehkä ihminen on saavuttanut kaiken sen, minkä järjellisesti on tavoitellut ja mistä on haaveillut. Tässä kohtaa pyydän myös tutustumaan maslowin tarvehierkarkiaan:D Kun ihmisen perustarpeet tulee tyydytetyksi, niin silloin ihmiselle syntyy toisenlaisia tarpeita, joita hän haluaa tyydyttää.
Vai mikä selittää sen että esimerkiksi Bill Gatesin, joka on ihan nuoruudesta asti käyttänyt aivojaan ja huhkinut ja antanut työlleen kaiken, niin sitten kun hän saavuttaa sen kaiken ja enemmänkin mistä on haaveillut ja mistä ei osannut edes haaveilla, niin niistä työntuloksista antaa ison osan kehitysapuun ja kehitysmaiden koulutukseen. Ne varat hän voisi edelleen sijoittaa ja saada vielä vähän enemmän rahaa. Miksi hän antaa osan resursseistaan kehitysmaiden koulutuksen tarpeisiin, kun hän voisi sillä rahalla tehdä vielä lisää rahaa?- Luuserijaylpeäsiitä
Entä jos ihan pieni lapsi jo on luuserien kaveri? Onko perimässä?
- Onko-itselläsi-reuma
Et ole luuserien ystävä. Olet omahyväinen omaan napaasi tuijottelija. Oman voiton pyynnissäsi VUOKRAAT HALPAA ja ahkeraa työvoimaa Virosta!
Sinussa ei ole mitään Bill Gatesia muistuttavaa. - olenluuserijaylpeäsiitä
Olet itsekin "luuseri". Se ei kyllä ole kiva sano käyttää toisista.
Olette/ olemme ihmisiä, jotka eivät viihdy etualalla tai halua elää lauman tiukkojen sovinnaissääntöjen mukaan ja kilpailla menestyksestä. Ehkä ihmisiä, jotka eivät pysty siihen, koska ovat liian erilaisia kuin muut.- Sinäsensanoit
Niimpä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644