Nimeni on Anne

ViimeinenkuulutusAnnelta

Ja minulla on asiaa Ristolle. Pidä huolta itsestäsi ja omasta elämästäsi. En halua olla tai kuulua osaksi sinun elämää. Päästä minut vapaaksi, tiedät mitä tarkoitan. En halua tutustua sinuun, haluan unohtaa sinua. Sinusta on tullut jopa turvallisuusuhka. Haluan pois sinun "vaikutuspiiristäsi". Pyydän näin kauniisti, mutta arvatenkin tiedät, että on minulla kovatkin keinot käytössä, jos niikseen. Älä haikaile muualle. Sinulla on hyvä tyttö kainalossa, pidä hänestä huolta, mutta ennen kaikkea itsestäsi.

7

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hikisessä kainalossani ei kyllä ole ketään, muuten ihan hyvä...
      <3

      • todellailoinen

        Pitäiskö sun Risto alkaa kirjoittaa vuorosanoja teatteriin? :)


    • Aloitus ei ole multa, en kirjoita tänne enää. Joku muu "anne" siis tehnyt alotuksen.

      Viimeinen kuulutus. :D Vai onko sittenkin Riston ihan itse tekemä provo?

      • Moi Pikkuinen....
        <3


      • MitäKuulumast
        Risto_ kirjoitti:

        Moi Pikkuinen....
        <3

        Moi Risto:D


    • Ymmärränluettuani

      Luin riston profiilia täältä jossa oli riston muitakin keskusteluja. Aloin ymmärtään "ristoa". Hänellä on ilmeisestikin skitsofrenia ja päihdeongelma.Nämä hänen lukuiset palsta trollit "hahmot" ja vainoamisharhat sekä palsta omimiset liittyvät ilmeisesti riston sairauteen. Eivät siis ole mitään psykopatiaa tai narsismia. Hän on ilmeisesti skitsofreenikko.. haihoineen ja vainoamisluuloineen.

      Suhtaudutaan jatkossa ristoon suopeammin eikä oteta niin omiksi hänen erilaisia palsta hahmojaan.

      • Avaruustiedettä

        Täällä ei kannata tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdä kenestäkään, ei Ristosta eikä kenestäkään muustakaan. Kuka loppujen lopuksi tietää, kuka täällä kirjoittelee ja mitä? Harhoja tämä palsta on täynnä. Toisekseen ihmisen henkilökohtaiset asiat eivät kuulu tänne ja muutoinkaan henkilökohtaisuuksiin ei pidä mennä. Tänne jokainen purkaa tuntojaan, välillä harkitummin, välillä ilman harkintaa. Sekin on elämää. Ja on hyvä purkaa mieluummin tänne kuin irlissä. Kukaan meistä ei täällä kovin puhtaita papereita saa näitä kirjoituksia lukiessa ja kirjoittaessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe