Mitä te täällä teette...
Hämmennätte ?
Teillä menee vielä huonommin kuin mulla....
https://www.youtube.com/watch?v=QtsyP1NxfT0
Täällä on paljon sellaisia, joilla ei ole ikävä..
11
53
Vastaukset
- epähämmentäjä
"Hämmentäminen" sanana jo antaa olettaa jotain. Siis hoidatko sinä asioitasi palstan kautta...?
Itse olen täällä vähän niin kuin vanhasta tottumuksesta. Käyn välillä ja sitten olen taas pois. Kommentoin joskus mutta aloittelen äärimmäisen harvoin.- Risto_Valehtelee
Risto_ kirjoitti:
Olen palstalla, koska minua ei kuunnella irl..........
<3Et edes yritä irl. Valehtelet täällä jatkuvasti.
- tiedäsiitä
Risto itse on pahin provo täällä. Syyttää muita. Liekö edes mies vai onko salanimellä kulkeva jonkun vaimo
- Annelta-Ristolle
Risto tuolla on monta 60-luvun kerrostaloa, joiden putket tarvitsevat enemmän huomiotasi kuin minä.
- Annelta_Ristolle
Risto tuolla on monta 60-luvun kerrostaloa, joiden putket kaipaavat enemmän huomiotasi kuin minä.
- Annelta_Ristolle
Oletko alkanut vihata omaa työtäsi eli sukittamista? Siksikö olet täällä joutavia viestittelemässä?
Annelta_Ristolle kirjoitti:
Oletko alkanut vihata omaa työtäsi eli sukittamista? Siksikö olet täällä joutavia viestittelemässä?
Kaipaus on kova....
- ei_muuta_tänne
Risto ei ainakaan kärsi testosteronin puutteesta!
Niinkö....
:)
En oikeastaan tiedä, että mikä Annessa vetoaa....
Tahtoisin silti olla lähempänä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603