Ruokavalio jolla laihtuu

PROANA

Heipä hei! Elikkäs täällä on 15v tyttö ja mitat ovat 165/51.
En ole ollenkaan tyytyväinen ulkonäkööni. Tarkoitukseni on päästä tuohon 49 kiloon ja jos se onnistuu niin lähden tavoittelemaan vielä pienempää painoa. Eli tarkoitus on syödä 500 kcal per päivä, on onnistunut ihan hyvin tähän asti kunnes sitten tänään sorruin, söin:
Aamupala: 2 vaasan tumma herkku ruisleipää kinkkua, voita ja kananmuna

Lounas: pieni peruna, pieni jauhelihapihvi ja salaattia

Välipala: 2 tumma herkku ruisleipää voita, kinkkua ja kurkkua ja omena

Päivällinen: 3 kalapuikkoa, perunamuusia ja maitoa.

Iltapala: Banaani
Ja juon joka päivä 2 litraa vettä.

Ja nyt haluaisin kuulla teiltä mitä te syötte päivän aikana :)

Yritän olla aktiivinen ja postailla syömisiäni ;)

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parivinkkävoitoimia

      Juo kylmää vettä
      Ja uiminen on halpaa ja kuluttavaa lenkkeile joka päivä 10km

    • Normaalipainoinen

      Itse en syö mitään prosessoitua jätettä kuten jauhelihapihvejä tai kalapuikkoja. Syön puhdasta, käsittelemätöntä lihaa ja kalaa ja kaverina salaattia. Muusin ja perunat oon vaihtanu salaattiin, joskus täysjyväriisiä. Leipää en tod syö, välttelen gluteenia viimeiseen asti. Ennemmin maustamaton jogurtti ja pähkinöitä tai sit hedelmiä, marjoja / protskurahkaa välipalaks. Treenaan päivittäin vähintään tunnin ja mun pelkkä päivällinen sisältää ton 500 kcal. Saatan syödä 1800 kcal päivässä ja oon enemmän kuin tyytyväinen kehooni. Suosittelen kokeilemaan!

    • äläluovuta

      Tiedätkö, tää on varmaa turhaa sanoo, jos et ota vastaan, mut toi on tyhmää. Lopeta, jos vielä voit. Itse ajattelin samalla lailla, vihasin itseeni ja kehoani, koitin laihduttaa ja laihduinkin, mutta ei olo oo sen parempi. Itteään vihaa edelleen. Elämä on vaan tuhat kertaa vaikeempaa ja kaikki voimat menee syömisen miettimiseen. Ana ei ikinä anna periks. Sulle ei riitä mikään. Sä laihdutat ja laihdutat kunnes kuolet. Se voi tuntuu "hienolta" kuolla anoreksiaan, mut ei se oo kovin järkevää. Sulla on elämä edessä. Älä pilaa tulevaisuuttasi, vaa mee juttelee jollekin tosta sun pahasta olosta. :) Tsemppiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe