Pystyykö viinitilalta tilaamaan suoraan viiniä? Onko kokemuksia.
Pystyykö/oletteko tilanneet viinit suoraan tiloilt
3
207
Vastaukset
- RMS11111
Tottakai. Paras on tilata koko lava (=600 pl). Ei ne tilat ole kiinnostuneita parin pullon ostajista. Ja edullista on.
- PientuottajiltaSaa
Olen tilannut sekä Saksasta että Ranskasta 6 - 12 kpl eriä suoraan pientuottajilta ja tänään on taas toiminut. Ainoa downside on, että lähetyskulu per pullo on hiukka suolaista. Mutta toisaalta saa juuri sitä tuttua mitä haluaa, eikä ole Alko-bulkkia. Nämä pientuottajat eivät edes pysty toimittamaan Alkon vaatimia bulkki määriä.
- ananas321
Itselläni on tapana käydä viinitiloilla paikan päällä silloin kun olen liikenteessä poissa kotiseudultani. Netistä löytyy sivu, jossa mainittu kaikki Suomen viinitilat, myös karttaan sijainnin mukaan merkattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746