Moikka! Tässä ois 28 mies turusta. En ole ikinä touhuillut vielä miehen kanssa mutta kiinostusta on ollut jo pidemmän aikaa. kova halu ois päästä tuntemaan miltä miehen kalu tuntuu kädessä ja miten kaluni tuntuu vieraan kädessä.
tykkäisin hyväilä ja runkaa sun kullia
toivoisin että teet samaa mulle
runkut turussa?
6
194
Vastaukset
- Gggggggy
Niinpä. Miten suuhun sais yhteyden?
- 94turusta
Jos annat mun panna sua nii onnistuu
- JapiTku
Kyllä onnistuu hyvin
- kokeiluavaa
kirjoita [email protected] niin kokeillaan olen 59v terve bi mies
- Vistoistvee
Moro! Oon 15-vuotias poika Turusta mä voisin olla kiinostunu! Sä et varmaa haluu munkans ku oon näi nuori mut jos innostuit nii laita viestii tulee ! Kik: jaakkomatiass
nostan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962346Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1821918- 1841497
- 248922
- 81908
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 62799
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349621