Kop,kop! MITÄ KUULUU Saara Sofia Siren (Sutela)?!

Näinpäs

Olen valtavan huolestunut kokoomuksen tähdenlennosta. Ennen vaaleja jaksoi pitää puheita turuilla ja toreilla juosta joka ainoissa kissanristiäisissä,missä vain pääsi esille. Vaalit oli ja meni ja tähdenlentomme siirtyi eduskuntaan. Sen jälkeen "jotenkin vain energia väheni ja tähti tuntuu sammuneen". Esillä olot tänäkesänä: suomi 24:UUSI KOKKARIEDUSTAJA PUNTIKSELLA ja IL 2.9.2015: Yhdeksän kansanedustajaa on osallistunut tai osallistuu viikon kestävälle ulkomaisille kielikursseille kesän aikana. Kansanedustajien kielimatkoista koituneet kustannukset nousevat YHTEENSÄ NOIN 35 000 euroon! Kysymykseni: MITÄ yliopistosta vastavalmistunut kansanedustaja tekee ulkomailla käydyllä kielikurssilla,KUN EI VAIVAUDU OLEMAAN SUOMENKIELISESSÄ EDUSKUNNASSAKAAN?!?!?!Ai niin,olempas minä tyhmä - VALMISTAUTUU TIETENKIN JO SEURAAVIIN EU-VAALEIHIN.

6

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • törkeetä

      Joo,SSSS:hän on tunnetusti liikuntaa harrastava ja esim. korkeushypyssä jätetään korkeuksia väliin,kun HAETAAN LASKELMOIDUSTI PAREMPAA SIJOITUSTA! Hän varmasti tietää sanonnan:"Ei se ole tyhmä,joka pyytää - vaan se joka maksaa" ja varmasti myös tietää,että Turussa on yksi EHTYMÄTÖN LUONNONVARA - TYHMÄT ÄÄNESTÄJÄT!!!

    • säästötalkoot

      Kyllä Saara Sofia Siren o.s. Sutela on ihan voimissaan uusiin matkailuseikkailuihin. IL 4.10.2015 Kymmenen "kansan"edustajaa lähtee Brasiliaan - KUSTANNUKSET 64 000 EUROA!

      • säästötalkoot

        JUST JOO - tää on NIIN TÄTÄ! KOULUKIUSAAJA alexander stubbin /samanikäisten vapaan kasvatuksen (lue= EI KASVATUSTA OLLENKAAN) saaneen "mulle kaikki heti tänne nyt" "kansan"edustajien VAIN ELÄMÄÄ!!! - Kyllä Pappa betalar!


      • Anonyymi

        Niinpä noi pummi kansanedeustajat....siat...leikkaavat köyhiltä ja itse vaan tuhlaavat...tosi siat !!!


    • Anonyymi

      Onpa Benin lisäksi toinen suoraselkäinen.

    • Anonyymi

      Nyt sen taas näimme, Turun Urpo valehtelee kaksi vuotta valtion velkaantumisesta.
      Voittaa vaalit , kyykyttää köyhät ja antaa rikkaille verohelpotuksia, perustaa hallituksen sekä joutuu hajoittamaan sen syksyllä viimeistään.
      Ja jeesus ministeri jää ilman salkkuaan, VOI HARMI:

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe